برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

گیمبال استابلایزر فیلمبرداری هوایی رونین ام DJI Ronin-M 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گیمبال استابلایزر فیلمبرداری هوایی رونین ام DJI Ronin-M 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer کد 10622 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گیمبال استابلایزر دوربین فیلمبرداری هوایی رونین ام اکسیس DJI Ronin-M 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer در واقع پرنده ای است که می توان به وسیله آن دوربین خود ار به پرواز درآور و از مناظر مختلف در ارتفاعات مختلف تصویربرداری نمود. این پهبادهای قدرتمند برای فیلمبرداریهای حرفه ای و گاها برای افراد علاقه مند کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. گیمبال حلقه ای است که دوربین درون آن قرار می گیرد و با پرنده همراه می شود تا شما با کنترل از راه دور دوربین و این پرنده به نقاط مختلف دسترسی داشته باشید.
DJI Ronin-M Stabilizer دارای بدنه منیزمی بسیار سبک است و تحمل وزن دوربین‌هایی با حداکثر وزن ۳٫۶ کیلوگرم را نیز دارد. این محصول کنترل دقیق تا ±۰٫۰۲° را دارد. از ویژگی های مهم دیگر این محصول فرستنده بی‌سیم برای کنترل از راه دور گیمبال (هم در جهت عمودی، هم در جهت افقی) می باشد. از یک سیستم داخلی بهره مند است که تعادل دستگاه را حفظ می کند و بااستفاده از نرم افزارهایی می توان آن را کنترل نمود که بر روی سیستم عامل های مختلف قابل نصب و اجرا بوده و می توان با گوشی و یا تبلت نیز از آن بهره مند شد. می توانید برای شارژ باتری از دو خروجی 12 ولت استفاده کنید. مدت زمان استفاده از این دستگاه با شارژکامل باتری حدود 6 ساعت است البته این مدت زمانی بسته به نوع دوربینی که در آن قرار داده می شود می تواند متفاوت باشد، و این در حالی است که در یک ساعت می توانید باتری را شارژ کامل نمایید. 

دوربین فیلمبرداری هوایی رونین ام DJI Ronin-M 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer

این گیمبال و استابلایزر به همراه یک رادیو کنترل ارائه می شود که به وسیله آن دو کاریر می توانند رونین ام را کنترل نمایند. به وسیله  ویژگی Smoothtrack  چرخاندن و تغییر زاویه گیمبال،  Ronin M را به نرمی و آرامی تغییر جهت راانجام دهیم  تا از پرش‌های ناگهانی تصویر جلوگیری شود. گیمبال  رونین ام در حالات مختلفی می تواند قرار بگیرد که در ادامه بررسی می شود:
1 - Upright Mode: در این حالت رونین را 180 درجه می چرخانیم تا دوربین روبروی چشم فیلم بردار قرار بگیرد (این حالت معمولا برای وقتی که فیلم بردار بر روی سانروف ماشین و یا در مکان هایی پر جمعیت می باشد)
2- حالت : Underslung: حالت اولیه می باشد در این حالت، گیمبال و تجهیزات قرار گرفته در  آن در ارتفاعی پایین‌تر از سر فیلم‌بردار و مقابل سینه او قرار می‌گیرد.
3- حالت Breifcase:  به صورتی مشابه گرفتن کیف در دست  و آویزان بودن. در هر یک از سه حالتی که گیمبال را در دست بگیرید، Ronin M دوربین را ایمن و محکم نگه می‌دارد و وظیفه خود را که کاهش لرزش‌ها و نوسان‌های تصویر است را به بهترین نحو انجام می‌دهد.
Ronin M در واقع یک تثبیت‌کننده تصویر یا به زبان ساده‌تر یک لرزش‌گیر بسیار حرفه‌ای و پیشرفته است که در صنعت فیلم‌برداری کاربردهای فراوانی دارد. این گیمبال لرزش‌های وارد شده در سه محور را خنثی کرده و کمک می‌کند تا تصاویر با حداقل لرزش و با حداکثر وضوح ثبت شود. با موتور آرمیچر پیشرفته‌ای که در MRonin بکار رفته است تفاوتی نمی‌کند که سوژه را خودتان دنبال کنید یا سوار بر خودرو آن را تعقیب نمایید، چرا که در هر صورت MRonin وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهد و کمک می‌کند تا تصاویری ثثبیت‌شده و با کمترین لرزش ثبت شود.
این نسخه از رونین نسبت به مدل قبلی خود ارتقا بسیاری داشته است، بدنه مقاوم و سبک تر، دستگیره یک‌تکه و U شکل که برای کاهش نوسانات فوق العاده است، به علاوه قابل جداشدن بخش های مختلف برای بسته بندی و حمل و نقل راحت تر به علاوه باید گفت که  این گیمبال مجهز به سیستم quick-release است که امکان قرار دادن Ronin M بر روی سه‌پایه، جرثقیل و تجهیزات هوایی (هرچند که Ronin M به‌منظور استفاده هوایی طراحی‌ نشده است) و سایر تجهیزات فیلم‌سازی را فراهم می‌کند. رونین ام مجهز به سیستیم است که تنها با یک دکمه امکان ایجاد تعادل خودکار دوربین قرار گرفته در گیمبال را فراهم می کند و نیاز به تنظیم و ایجاد تعادل دستی دوربین نیست. 

دوربین فیلمبرداری هوایی رونین ام DJI Ronin-M 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer

حتما شما هم نگران سر و صدای موتور هستید و این موضوع به خصووص در فضاهای بسته بیشتر به چشم می آیدبرای این موضوع هم می توانید از حالت بی صدا استفاده کنید. حالت بی صدا کاملا خوب عمل می کن و از ضبط صدای موتور جلوگیری می کند. و می توانید فیلمی با کیفیت بدون سر و صدای آزار دهنده موتور را داشته باشید.
هنگام چرخاندن و تغییر زاویه گیمبال، Ronin M به نرمی و آرامی تغییر جهت را اعمال می‌کند تا از پرش‌های ناگهانی تصویر جلوگیری شود. به این ویژگی Smoothtrack گفته می‌شود که در ضبط فیلم‌های حرفه‌ای بسیار کار‌آمد است. نکته جالب اینجاست که می‌توان ضمن تثبیت تصویر در دو محور، تمرکز گیمبال را روی یک محور مشخص قرار داد؛ یعنی گیمبال لرزش‌ها و نوسان‌های تصویر را در آن دو محور برطرف و خنثی می‌کند ولی علاوه بر آن، تغییر جهت‌هایی که در یک محور دیگر رخ می‌دهد را به نرمی روی تصویر اعمال می‌کند. لازم به ذکر است که می‌توان با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی DJI که برای Ronin M طراحی‌شده، سرعت Smoothtrack را کم یا زیاد کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره گیمبال استابلایزر دوربین فیلمبرداری هوایی Ronin-M 3-Axis دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو گیمبال استابلایزر دوربین فیلمبرداری هوایی رونین ام اکسیس DJI Ronin-M 3-Axis Handheld Gimbal Stabilizer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری هوایی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
هوایی
ابعاد
420 * 210 * 500 میلی‌متر
وزن
2.3 کیلوگرم
سایر قابلیت ها
باتری
دارای 2 خروجی 12 ولت برای شارژ کردن مستقیم
سایر مشخصات
جنس بدنه:منیزیم بسیار سبک- میزان دقت:تا ±۰٫۰۲°- میزان تحمل وزن:8 پوند / 3.6 کیلوگرم- فرکانس:2.4 گیگاهرتز- ارتباط راه دور:تا 1 کیلومتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم