برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری هوای فانتوم 4 DJI Phantom 4 Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری هوای فانتوم 4 DJI Phantom 4 Quadcopter کد 10614 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری DJI هوایی فانتوم 4 DJI Phantom 4 Quadcopter Camera با قابلیت های ارتقا یافته نسبت به مدل های قبلی فانتوم که در نسخه های 1،2 و3 رونمایی شده بودند، اینک با بهره مندی از بدنه منیزیومی، حسگرهای پیشرفته و قابلیت های پروازی و کنترلی ارتقایافته ، برخورداری از سیستم مدیریت هوشمند انرژی مصرف باتری که مصرف باتری در این نسخه بسیار کاهش یافته اس و توانایی پرواز مستمر به مدت 28 دقیقه را دارد.
بدنه یکپارچه فانتوم 4 این کوادکوپتر را فوق العاده ساخته است و هرآنچه را که شما به آن نیاز دارید را در دسترس قرار داده است. برای فیلمبرداری هوایی این دوربین دارای حسگر 12 مگاپیکسلی می باشد و قادر است ویدئوهای DCI 4K را با سرعت‌‌های 24 و 25 فریم بر ثانیه و ویدئوهای UHD 4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه رکورد کند. علاوه بر این Phantom 4 قادر است تا فیلم‌هایی با رزولوشن فول اچ‌دی 1080p را با سرعت بالای 120 فریم بر ثانیه ضبط کند که برای خلق ویدئوهای اسلو-موشن ایده‌آل است.  علاوه بر فیلم می توانید تصاویر زیبایی را نیز ثبت کنید، با فانتوم 4 می‌توان عکس‌های 12 مگاپیکسلی خام DNG RAW و عکس‌هایی با فرمت JPEG را به ثبت رساند. از جمله امکاناتی که دوربین این پرنده از آن بهره می‌برد می‌توان به قابلیت عکاسی پی‌در‌پی و HDR و همچنین حالت تصویربرداری تایم-لپس اشاره داشت.

فانتوم 4 از دو حسگر فوق العاده برخوردار است، این حسگرها برای جلوگیری از برخورد به موانع و همچنین برای دنبال کردن سوژه ها و تشخیص سوژه ها کاربرد دارند. مد پرواز Sport حالتی است که در آن پهباد با سرعت بیشتری پرواز می کند و این ویژگی در این نسل از دوربین های هوایی گنجانده شده است. در حالت پرواز اسپورت پهباد می تواند سوژه هایی را که با سرعت بالایی حرکت می کنند را دنبال کرده و با قفل بر روی سوژه تصاویر زیبایی را ثبت نماید. فانتوم 4 قادر است حداکثر72کیلومتر بر ساعت پرواز کند و این به نظر ایده آل است. علاوه بر پرواز با سرعت بالا در صورتی که نیاز باشد فانتوم 4 می تواند از سیستم ترمز خود استفاده کرده و سرعت خود را کاهش دهد.
کوادکوپتر فانتوم 4 و بسیاری از دوربین های پرنده از سیستم GPS برای مکان یابی و اطلاعات جغرافیایی برای پرواز و محدوده حرکت استفاده می کنند. این پهباد برای اینکه به خوبی کنترل شود با رادیو کنترل هدایت دستی می شود و برای اینکه امکان پرواز در محدوده های سفارشی فراهم شود از دستیار GPS بهره می برد و باعث افزایش محدوده پرواز می شود و به این ترتیب وابستگی به سیستم جی پی است را کمتر می کند. در صورتی که قرار باشد در محیط های بسته پرواز کند و تعادل و پایداری را حفظ نماید، از یک دوربین که در فانتوم4 تعبیه شده و همچنین با استفاده از امواج صوتی می تواند تعادل خود را در یک محیط بسته نیز حفظ کند. چرا که در مکان بسته جی پی اس کارایی ندارد و وجود این سیستم جدید در فانتوم4 باعث می شود که وقتی دکمه های کنترل کننده را رها می کنید در همان حال باقی بماند.
طراحی فانتوم4 به گونه ای است که موانع را تشخیص می دهد، بالای هر پایه یک دوربین تعبیه شده است، این دوربین ها با دقت محیط را تحلیل می کنند، پرنده طوری طراحی شده است که تا حد امکان موانع را دور می زند و از توقف خوداری می کند ولی در صورتی که نیاز باشد می تواند برای جلوگیری از برخورد سرعت را کاهش می دهد و یا توقف می کند. این سیستم و دوربین ها برای حالت خودکار برگشت به خانه بسیار مهم هستند. 

دوربین فیلمبرداری هوای فانتوم 4 DJI Phantom 4 Quadcopter

یک راه کنترل مسیر پرواز از طریق لمس نمایشگر تبلت یا موبایل است که به کنترلر متصل هستند در این حالت که به مود TapFly معروف است، فانتوم 4 در مسیر مستقیم پرواز می کند و اگر مانعی بر سر را آن قرار بگیرد متوقف می شود.  برای دنبال کردن سوژه های متحرک مثل انسان ، حیوان و یا ماشین کافی است بر روی تصویر سوژه در نمایشگر لمس شود تا دوربین به دنبال سوژه حرکت نماید. در حالت تعقیب سوژه کادربندی به صورتی است که سوژه در مرکز قرار می گیرد. در فانتوم 4 مودهای پرواز مختلفی وجود دارد: 
حالت نرمال یا استاندارد: در حالت پروازی نرمال حسگرهای تشخیص موانع و دنبال کردن سوژه فعال و قابل استفاده خواهند بود.
حالت اسپرت: در این حالت تمرکز ویژه‌ای بر روی دستیابی به حداکثر سرعت پرنده شده است.
حالت Atti: در این حالت ارتفاع و سطح فانتوم ثابت مانده ولی امکان تغییر جهت وجود دارد که برای ثبت فیلم‌های روان Smooth کاربرد دارد.
و اما از قابلیت های حیرت انگیز این دوربین باید گفت که می تواند مسیر پرواز و جزئیات پرواز را از جمله مدت زمان، مسافت پیموده شده  و مکان ها، سرعت ها و .. را در حافظه ثبت می کند تا در موقع لزوم مورد استفاده کاربر قرار بگیرد. 

دوربین فیلمبرداری هوای فانتوم 4 DJI Phantom 4 Quadcopter

اگر یک تصویربردار حرفه‌ای باشید و یا اگر برای سرگرمی قصد عکاسی و فیلم‌برداری با پرنده خود را داشته باشید فانتوم 4 پهپادی است که بهترین قابلیت‌های تصویربرداری را در اختیارتان قرار می‌دهد. فانتوم 4 از گیمبالی مجهز به لرزشگیر و دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌تواند ویدئوهای 4K را با سرعت‌های 24، 25 و 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین می‌توان ویدئوها را با رزولوشن فول اچ‌دی 1080p و با سرعت بالای 120 فریم بر ثانیه رکورد کرد که برای خلق ویدئوهای اسلو-موشن ایده آل است. همچنین می‌توان از طریق درگاه میکرو SD تعبیه شده، عکس‌ها و فیلم‌ها را با بالاترین کیفیت ممکن بر روی کارت های حافظه میکرو SD ذخیره نمود.
از دیگر ویژگی های خوب این دوربین و پهباد می توان به قابلیت تصویربرداری با کیفیت در نور شدید هم اشاره نمود. به علاوه برخورداری از لنز واید با زاویه دید 94 درجه که به‌اندازه کافی عریض است و زاویه دید مناسبی در اختیار قرار می‌دهد، اعوجاج کم‌تری نسبت به لنزهای فیش‌آی (Fish-eye) دارد. همچنین میزان باز بودن دهانه دیافراگم این لنز برابر با f/2.8 بوده و شامل 8 عدسی کروی و 1 عدسی غیر کروی است. می‌توان پرواز خود را به طور همزمان و به صورت زنده بر روی کانال یوتیوب نمایش داد. از طریق این اپلیکیشن می‌توان بر روی عکس‌ها و فیلم‌های ثبت شده افکت‌ها و جلوه‌های مختلف را اعمال نموده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشت. استفاده از اپلیکیشن اختصاصص DJI این امکان را پدید می‌آورد که موقعیت خود و یا پلتفرم پروازی خود را بر روی یک نقشه زنده مشاهده کنید. همچنین می‌توان گزارشی از مکان‌هایی که اقدام به فیلم‌برداری نموده‌اید را بدست آورد و در نهایت این نرم افزار امکان دسترسی به یک اکانت شخصی و جایی برای جمع آوری اطلاعات و تصاویر ثبت شده را می دهد. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری Phantom 4 Quadcopter دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری DJI هوایی فانتوم 4 DJI Phantom 4 Quadcopter Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری هوایی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
هوایی
وزن
با باتری 1380 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
12.4 M
دقت موثر حسگر
1/2.3", Effective pixels 12.4M (Total pixels 12.76M)
عکسبرداری
حالت های تصویر برداری
JPEG و DNG
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
فیلمبرداری
فرمت فیلم
MOV و MP4
هواپیما
حداکثر سرعت
20متر بر ثانیه
کنترل کننده (ریموت)
فاصله انتقال (در فضای باز و بدون مانع)
CE: 3500 m FCC: 5000 m (unobstructed and no interference)
سایر قابلیت ها
باتری
4 سل 5350 میلی آمپر
سایر مشخصات
مدت پرواز: 28 دقیقه- زمان شارژ 1 ساعت- برد افقی پروازی: 5 کیلومتر FCC و 3.5 کیلومتر CE- برد عمودی 500 متر از سطح مقطع پروازی- مقاومت در باد حداکثر 40 کیلومتر بر ساعت-
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم