برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری هوایی دی جی آی ماویک پرو DJI Mavic Pro

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری هوایی دی جی آی ماویک پرو DJI Mavic Pro کد 10612 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری هوایی دی جی آی ماویک پرو DJI Mavic Pro Camera یک دوربین پرننده سطح متوسط است که برای کاربران عمومی طراحی شده است. گفته می شود این دوربین رقیب دوربین  GoPro Karma میباشد. دوربین ماویک پرو قابلیت های خوب بسیاری دارد  که نسبت به رقیبش برتر شمرده می شود به عنوان مثال این دوربین می تواند بر روی سوژه خود قفل کند و سوژه را دنبال نماید در صورتی که رقیب آمریکایی چنین امکانی نداشت. نکته مهم دیگر تشخیص موانع است که توسط این دوربین انجام شدنی است در حالی که گوپرو این توانایی را ندارد.
از قابلیت خوب دوربین های هوایی مقاومت در برابر باد است به این صورت که تا حدی می توانند در برابر باد ایستادگی کردخه و ثابت بمانند. دوربین ماویک پرو قادر است در برابر باد با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت در هوا ثابت بماند به علاوه باید گفت این دوربین می تواند در حالت حرکتی اسپورت تا 60 کیلومتر بر ساعت حرکت نماید. و اما در مورد کیفیت فیلمبرداری این دوربین بایستی خاطرنشان کرد که دارای کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه یا Full HD با سرعت 96 فریم بر ثانیه می باشد. DJI Mavic Pro را می توان تا 27 دقیقه در هوا و در حال فیلمبرداری استفاده نمود. قدرت فوکوس علی تا 48 سانتی متری سوژه با دوربین 12 مگاپیکسلی یکی از قابلیت های دیگر می باشد. 

دوربین فیلمبرداری هوایی دی جی آی ماویک پرو DJI Mavic Pro

قابلیت خوب دیگری که دارد قدرت عکاسی است، این دوربین می‌تواند با فایل خام فرمت DNG عکاسی کند و به گفته DJI، به دلیل استفاده از لرزشگیر فوق‌العاده سه محوره که روی این پهپاد نصب شده، می‌تواند در حالت پایدار در آسمان، با سرعت شاتر 2 ثانیه نیز عکس بدون لرزش ثبت کند. این پهپاد یک مود پرواز ثابت به نام Tripod Mode یا وضعیت سه‌پایه نیز دارد که به شما امکان می‌دهد زاویه و موقعیت دوربین را به دقت تنظیم کنید و از خودتان عکس سلفی بگیرید!
ماویک پرو می تواند سوژه های خود را به خوبی تشخیص دهد و بر روی آنها قفل کرده و به دنبالشان حرکت کند. یک حالت در این دوربین به نام ActiveTrack وجود دارد که در نسخه پیشرفته آن سوژه های دیگر به غیر از انسان مثل؛ ماشین و یا حیوانات هم وجود دارد. از مزیت های دیگر   DJI Mavic Pro ریموت کنترل آن است که ارتقا یافته نسبت به فانتوم های این برن می باشد. این ریموت کنترل هم کوچکتر شده است و هم به جای اینکه تلفن همراه در بالای دستگاه نصب شود، در زیر جویستیک قرار می‌گیرد علاوه بر آن می‌توانید تمامی کنترل دستگاه را از طریق نمایشگر تصویر روی دسته جویستیک هم پهپاد را کنترل کنید.
Mavic، محصول کمپانی DJI تمامی قابلیت‌های یک کوادکوپتر پیشرفته در قالب یک پرنده کوچک و قابل‌حمل، را ارائه می‌دهد. mavic یک پرنده چابک و سریع است که تصاویر را با کیفیت بالا به ثبت می‌رساند. این پرنده با برخورداری از یک سیستم کنترل پیشرفته و مجموعه سنسور‌های مختلف، مسیر خود را به صورت سه بعدی شبیه‌سازی می‌کند تا به‌طور خودکار از برخورد با موانع جلوگیری‌ شود. با اپلیکیشن DJI GO می‌توان به تنظیمات پرنده دسترسی داشت و تصاویر ثبت شده را به صورت مستقیم مشاهده نموده و آن را اصلاح کرد و هم‌زمان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. به علاوه امکان کنترل پرنده توسط یک جویستیک نیز وجود دارد. این جویستیک با حرکات ساده دست، فرمان‌ها لازم را به پرنده ارسال می‌کند.

این دوربین پرنده قابلیت ارسال همزمان را نیز دارد، سیستم ocuSync می تواند تصاویر را به صورت آنلاین تا برد 7 کیلومتر مخابره نماید، البته بسته به اینکه فاصله دوربین پرنده از کنترلر چه مقدار باشد، ارسال تصاویر با کیفیت 720p در فواصل دور و 1080p در فواصل نزدیک انجام می شود. سیستم ocuSync قبل از هر پرواز طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها را بررسی می‌کند تا فرکانسی که از کمترین نویز و پیش‌ترین پایداری برخوردار است برای مخابره سیگنال‌ها استفاده شود. Mavic با به‌کارگیری این سیستم در زمینهٔ برد پرواز و پایداری تصاویر ارسالی به پرنده‌ای برتر بدل گشته است. امکان دانلود تصاویر و عکس‌های ثبت‌شده توسط دوربین این پرنده تا سرعت 40 مگابایت بر ثانیه و امکان مشاهده پارامتر‌های مهم پروازی توسط اپلیکیشن DJI Go از دیگر قابلیت‌هایی است که ocuSync برای Mavic به همراه دارد.

دوربین فیلمبرداری هوایی دی جی آی ماویک پرو DJI Mavic Pro

این دوربین پرنده با بدنهای مناسب طراحی شده است و سیستم پیشرانش به گونه ای است که نسبت به نسخه های قبلی مصرف انرژی کمتری دارد،  علاوه بر مصرف کمتر ظرفیت بیشتری نیز پیدا کرده است و باعث شده بتواند در شرایط ایده آل 27 دقیقه به طور مستمر در هوا به فیلمبرداری بپردازد. گیمبال سه محوره این پرنده کوچک با به کار گیری سه موتور کوچک، تاری تصاویر را حذف می کند و تکان هایی که ممکن است باعث تار شدن تصاویر می شود را نادیده می گیرد. گفتنی است سه موتور این گیمبال مستقلا کار می کنند و به صورتی کد نویسی شده اند که پایداری تصاویر را به میزان زیادی افزایش می دهند. همانطور که قبل تر هم توضیح داده شد، این پرنده می تواند طوری تنظیم شود که سوژه را تشخیص دهد و به دنبال آن باشد. با تنظیم Mavic بر حالت ActiveTrack فقط کافی است که برای پرنده تعریف شود چه چیزی را دنبال کند. برای این کار Mavic از GPS و یا هیچ سیستم فرستنده‌ دیگری استفاده نمی‌کند. این پرنده طوری طراحی شده است تا بتواند سوژه‌های مختلف را به راحتی تشخیص دهد. Mavic قادر است که انسان، دوچرخه و دیگر وسایل نقلیه و حتی حیوانات مختلف را با یک دستور ساده توسط کاربر شناسایی کند و تصویر را بر روی آن‌ها ثابت نگه دارد. حتی این امکان نیز وجود دارد که سوژه را به صورت پیوسته در مکان مشخصی از کادر قرار داد و به ترکیب‌بندی دلخواه خود رسید.سه حالت مختلف ردیابی سوژه برای این کوادکوپتر DJI در نظر گرفته شده است که بسته به شرایط می‌توان از هر کدام استفاده کرد:
Trace: سوژه را از پشت یا از روبه‌رو دنبال می‌کند یا در مسیر دایره‌ای پیرامون سوژه می‌چرخد.
Profile: در این حالت دوربین پرنده از کنار سوژه را همراهی می‌کند.
Spotlight: با قرار دادن تنظیمات در این حالت، دوربین به سمت سوژه ثابت می‌ماند؛ در حالی که پرنده به مسیری که کاربر تعیین می‌کند به پرواز خود ادامه می‌دهد.

دوربین فیلمبرداری هوایی دی جی آی ماویک پرو DJI Mavic Pro

اگر قرار است دوربین در فاصله مشخصی از سطح زمین در جایی که سطح صاف است پرواز کند و فیلمرداری نماید، می تواند از قابلیت Optical Flow استفاده کرده و در ارتفاع مشخصی پرواز کند. ماویک پرو قادر هست همچنین در مکانی که پرواز را شروع کرده فرود آید. این پرنده با استفاده از تصاویری که ثبت کرده است مسیر بازگشت را بازسازی کرده و به طور اتوماتیک به محل اولیه بر‌می‌گردد. قابلیت حالت پرواز اسپورت نیز برای فیلمبرداری و عکاسی از سوژه های با سرعت بالا کاربرد دارد. این پرنده می تواند تا 64 کیلومتر بر ساعت سرعت پرواز داشته باشد.
ماویک پرو از دو سیستم قطب نما بهره می برد و این باعث می شود در صورتی که یک سیستم کار بیوفتد و یا سیستم اندازه گیری اینرسیال کار نکند بازهم پرنده دچار اختلال نشود. درست مثل بسیاری از دوربین ها، برنامه های کاربردی خوبی وجو دارد که بر روی گوشی های هوشمند نصب می شود و برای کنترل دوربین پرنده مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار DJI Go این کار را راحت می کند و علاوه بر همه برای انجام تنظیمات دوربین نیز مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به کنترلر را منتفی می سازد.
منبع تغذیه Mavic به طور مستقل به یک سیستم مدیریت انرژی مجهز است که تمامی پارامترهای مربوط به باتری از ولتاژ باقی‌مانده و انرژی مصرف شده گرفته تا دمای باتری و محاسبه مدت‌زمان پروازی باقیمانده را کنترل می‌کند. این سیستم از یک مکانیسم محافظ باتری نیز برخوردار است تا از شارژ یا تخلیه بیش از حد باتری جلوگیری شود.

در ویدیو زیر معرفی دوربین فیلمبرداری هوایی دی جی آی ماویک پرو DJI Mavic Pro را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری Mavic Pro دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری هوایی دی جی آی ماویک پرو DJI Mavic Pro Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری هوایی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
هوایی
وزن
734 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت موثر حسگر
12.35 میلیون
لنز
فاصله کانونی
28 میلی متر
عکسبرداری
حالت های تصویر برداری
DNG RAW, JPEG
حداکثر سرعت شاتر
1/8000
حداقل سرعت شاتر
8 ثانیه
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
HD، FHD، 2.7K، UHD 4، DCI 4K
فرمت فیلم
AVC/H.264, MPEG-4
هواپیما
حداکثر سرعت
حداکثر سرعت حرکت:65 کیلومتر در ساعت.
حداکثر سرعت فرود
3 متر بر ثانیه
حداکثر سرعت صعود
5 متر بر ثانیه
کنترل کننده (ریموت)
فرکانس
2.4 تا 2.483 گیگاهرتز
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
Micro SDHC, SDXC
باتری
لیتیوم-یون
سایر مشخصات
ارتباط راه دور:7 کیلومتر. محدوده ارتفاع:0.3 تا 13 متر. کلاس سرعت: Class 10. سرعت ضبط: 60 مگابیت بر ثانیه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-03-23

سلام و درود میخاستم پهپادیرو پیشنهاد بدم که اگه میشه بیارید تو سایت اینم لینکش ببینید حتما . https://store.dji.com/product/spark?gclid=CJLyttXHudQCFRITGwodgMgA4Q

1396-01-16

درود با عرض پوزش از شما و سایر عزیزان قیمت به اشتباه درج شده بود عذر خواهی ما را پذیرا باشید. در زمینه فروختن این کالا کمتر از چند روز هست وارد سایت شده بود و از آنجایی که در ایام تعطیلات درج شده بود قیمت امکان صحت قیمت وجود نداشت که بعد از تعطیلات متوجه شدیم و سفارشهایی که از این کالا در سایت ثبت شده بود کنسل شد. پوزش میخواهیم

1396-01-16

سلام این چرا قیمتش یهو اینقد کشید بالا که این قیمتش 800 هزار تومن بود یهو شد شش میلیونو هفتصد چرا آخه ؟!!!!!!!!!!! یعنی اگه کسی قبلا اینو خرید پس خوشبحالش دیگه . خیلی نا امید شدم از سایتتون این چجور قیمت گذاریه اخه بخدا میخاستم یدونه بخرم ولی قیمتو دیدم .... :(

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم