برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری ای ای ای ام دی 20 ورزشی AEE MD20 Full HD Wi-Fi Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری ای ای ای ام دی 20 ورزشی AEE MD20 Full HD Wi-Fi Action Camera کد 10593 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری AEE ورزشی AEE MD20 Actioncam MD20 از بهترین دوربین های ورزشی است که در بازار وجود دارد، برند AEE با ارائه کوچک ترین دوربین های اکشن دارای بازار بزرگی می باشد که طرفداران و علاقه مندان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. 32 گرم وزنی است که این دوربین دارد و همین کم حجم بودن و کوچک بودن م یتوان ی برگ برنده برای این دوربین به شمار برود که امکان استفاده از ان را در تمام شرایط مهیا می شود. دوربین ورزشی ام دی 20 برند AEE با قاب کوچکی که دارد کاملا ضد آب و ضد نفوذ گرد و غبار می ود به این ترتیب می توانید به راحتی در آب های عمیق آن را با خود همراه سازید و از صحنه های زیبا و ناب خود تصویربرداری کنید.
تصاویر با کیفیت این دوربین مثال زدنی است و علاوه بر فیلمبرداری می توان با این  دوربین عکس های با کیفیتی نیز ثبت کرد. به علاوه وجود نرم‌افزار رایگان برای iOS و اندروید برای این دوربین کار کرد آن را بسیار آسان و بهینه کرده است. 

AEE MD20 Actioncam دوربینی است که با امکانات خوبی که دارد مورد علاقه کاربران بسیاری از طیف های مختلف هستند. از ویژگیهای این دوربین ورزشی کوچک قابلیت شروع به ضبط تصویر با صدای محیط است بعنوان مثال میتوانید برای ضبط لحظات کودکی فرزندتان و یا مسائل امنیتی از آن بهره ببرید.  قای ضد آب که همراه با این دوربین عرضه می شود قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر را دارد. همانطور که گفته شد کیفیت خوب تصویربرداری این دوربین آن را برای ثبت لحظات ناب و تکرار نشدنی شما مناسب می سازد.  MD20 قابلیت فیلم برداری زاویه باز (Wide Angel) 130 deg; را دارد. کیفیت فیلم برداری این دوربین کوچک HD و کیفیت عکاسی آن 8 مگاپیکسل است.تصاویر ضبط شده با دوربین ورزشی MD20 بر روی کارت حافظه ی Micro SD ذخیره می شود.

دوربین فیلمبرداری AEE ورزشی AEE MD20 Actioncam

این دوربین از فناوری های ارتباطی مناسبی برخوردار است تا امکان اتصال به دستگاه های دیگر و انتقال و اشتراک تصویر و فیلم را فراهم سازد،  WiFi برای اتصال به دستگاه هایی مثل تبلت و یا اسمارت فون ها برای اشتراک گذاری فایل ها و یا امکان کنترل دوربین از راه دور را فراهم می سازد. در کنار ویژگی های خوب دوربین باید بهره مندی از حافظه‌ی Micro SD ،  قابلیت فیلم‌برداری زاویه باز (Wide Angel) 130° و باتری با کیفت را اضافه نمود. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری MD20 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری AEE ورزشی AEE MD20 Actioncam MD20 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
33×51×51 میلی متر
وزن
32 گرم
حسگر و تصویر
دقت حسگر
8 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
8 مگاپیکسل
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
8 مگاپیکسل
ورودی و خروجی ها
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
HD
توضیحات فیلم
1080p/30fps‏,‏ 720p/60fps ‏(‏MP4‏)‏
فرمت فیلم
MP4
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
فلاش
ندارد
کارت حافظه
microSD
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
باتری
500 میلی آمپر
موبایل های سازگار
سازگار با سیستم های عامل ویندوز و iOS
سایر مشخصات
قاب محافظ ‏‏(‏‏ضد آب ‏)‏‏. درب قاب محافظ . پایه مخصوص اتصال به سطوح تخت و منحنی. گیره پایه به همراه اهرم . کابل USB
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم