برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری ای ای ای اس 77 ورزشی AEE S77 Actioncam

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری ای ای ای اس 77 ورزشی AEE S77 Actioncam کد 10592 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری AEE  ورزشی AEE S77 Actioncam S77 نسخه دیگری ارز سری دوربین های کوچک اکش این برند معروف می باشد. توان بالا در فیلمبرداری با کیفت و همینطور عکاسی با جزئیات بالا و وضوح عالی این دوربین مینیاتوری را به یکی از پر سرو صداترین دوربین های بازار تبدیل کرده است. قیمت مناسب این نوع دوربین ها در کنار ویژگی های خوبی که ارائه می دهند می تواند یکی از دلایل استقبال کاربران از دوربین های اکشن برند AEE می باشد.
قدرت فیلمبرداری 16 مگاپیکسلی این دوربین با برد وایرلس 100 متر امکان کنترل دوربین را از راه دور فراهم ساخته است. می توانید با گوشی هوشمند و یا یک تبلت از راه دور عکاسی کنید و یا تصویربرداری نمایید. برای این کار بایستی نرم افزارهای مخصوص را که به صورت رایگان ارائه می شوند را دانلود و نصب نمایید . می توانید عکس ها و فیلم های خود را در حافظه جانبی دوربین ذخیره کنید و با فناوری های ارتباطی تعبیه شده در دوربین به اشتراک گذاشته و یا به دستگاه های دیجیتال دیگر انقال دهید.
می توانید فیلم ها و عکس های خود را با نرم افزارهای مخصوص ویرایش کنید  و بر روی حافظه ذخیره نمایید. این دوربین قابلیت پشتیبانی از حافظه TF تا 64 گیگ را دارا می باشد‏.‏ با این دوربین ورزشی شما می توانید فیلم هایی با کیفیت 720 پیکسل تا 200 فریم بر ثانیه و یا با کیفیت 1080 پیکسل تا 100 فریم بر ثانیه و یا با کیفیت 1440پیکسل تا 60 فریم بر ثانیه رکورد کنید‏.‏ قاب ضد آب همراه این دوربین آن را تا 100 متر زیر آب به آسانی ضد آب کرده و همچنین قابلیت هایی از قبیل ضد شوک٬ ضد بخار٬ ضد یخ٬ ضد غبار و ضد رسوب بودن این دوربین ورزشی را از تمامی مدل های موجود متمایز می کند‏.‏
دوربین های ورزشی که برای ثبت لحظه های تکرار نشدنی و یا ناب شما طراحی شده اند می توانند در تمام لحظات همراه شما باشند و تصاویر را ثبت و ضبط نمایند. دوربین ورزشی AEE مدل S77  توان فیلم برداری به صورت Ultra HD با کیفیت 16 مگاپیکسل می‌باشد. ضبط فیلم های فول اچ دی  با سرعت 60 فریم بر ثانیه چیزی است که در دوربین های ورزشی می تواند انقلابی باشد که کاربران با آن مواجه می شوند.  سنسور Sony Exmor R  که در ساخت این دوربین به کار رفته می‌تواند تصاویر پی در پی را با سرعت 8 فریم در ثانیه و با دقت 16 مگاپیکسل ثبت کند. از طرف دیگر برای این دستگاه دو پورت HDMI و miniUSB تعبیه شده که از طریق آن‌ها می‌توان اطلاعات و تصاویر ضبط شده روی دوربین را به حافظه‌ها و نمایشگرهای خارجی منتقل کرد. به علاوه بهره مندی از باتری لیتیومی قدرتمند باعث شده است که دوربین شما مدت طولانی تری را شما را همراهی نماید. 

دوربین فیلمبرداری ورزشی AEE S77 Actioncam

طراحان دوربین‌های ورزشی به خوبی دریافتند که گذشته از کیفیت تصویر و سهولت در کاربری، اندازه‌ی این دوربین‌ها فاکتوری مهمی در انتخاب آن‌ها در بین کاربران است. با توجه به همین نکته در هنگام طراحی این محصول نیز به این موضوع توجه شد و اندازه‌‌ی 2.3x4.3x6 سانتی‌متری، آن را تبدیل به یک همراه خوب و بدون دردسر کرد. تنها 84 گرم وزن در حالت بدون صفحه نمایشگر آن را به یک جزء جدانشدنی ماجراجویی‌های شما خواهد کرد. برخلاف دوربین‌های مشابهی که GoPro یا SONY طراحی کرده‌اند، در این دوربین از طراحی مینیمال خبری نیست و تا دلتان بخواهد کلید‌های مختلفی برای تنظیمات دلخواه کاربر روی آن تعبیه شده است. مانیتوری که به همراه این دوربین ورزشی ارائه می‌شود به راحتی به صفحه‌ی پشتی آن متصل شده و منظره‌ی پیش روی لنز را به کاربر نشان می‌دهد. برای مقاومت بیشتر یک قاب شفاف نیز این دوربین را همراهی می‌کند که کاملا بدنه‌ی آن را در بر گرفته و سلامت آن را در برابر خطراطی که یک دوربین ورزشی را تهدید می‌کنند ضمانت می‌کند.همراه این محصول لوازم جانبی مورد نیاز شما ارائه می شود تا به بهترنی شکل از آن استفاده نمایید.
قاب محافظ ‏‏(‏‏ضد آب و ضربه‏‏)‏‏
درب قاب محافظ
باتری لیتیومی
پایه مخصوص اتصال به سطوح تخت و منحنی
گیره پایه به همراه اهرم
صفحه نمایش 2 اینچی رنگی قابل جدا شدن
کابل USB
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری S77 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری AEE ورزشی AEE S77 Actioncam S77  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
وزن
84 گرم
حسگر و تصویر
دقت حسگر
16 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16 مگاپیکسل
لنز
محدوده دیافراگم
f 2.8
بزرگنمایی دیجیتال
12 برابر
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
16 مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT
سایز صفحه نمایش
2 اینچ
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
1440P/60fps‏,‏ 1080P/100fps‏,‏ 720P/200fps
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
GPS
ندارد
کارت حافظه
microSD
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
دارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
لیتیومی 1500 میلی آمپر
سایر مشخصات
قابلیت فیلم برداری زاویه باز ‏‏(‏‏Wide Angel‏‏)‏‏ 150°
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم