برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری اکشن اس 80 AEE S80 Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری اکشن اس 80 AEE S80 Action Camera کد 10590 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری AEE اکشن کم AEE S80 Actioncam S80 را می توان یک دوربین همه فن حرف ورزشی دانست که علیرغم ابعاد کوچک و وزن کمی که دارد قابلیت های بیشماری از خود نشان می دهد. قدرت فیلمبرداری  با کیفیت 16 مگاپیکسل، قابلیت تصویر برداری با زاویه 140 درجه، قابلیت چرخش تصویر در زمان عکاسی و فیلمبرداری به میزان 180 درجه، ضد آب بودن تا عمق 1 متر بدون محفظه و قاب محافظ می تواند مقاومت نشان دهد، البته با داشتن قاب کاملا ضد آب و ضد نفوذ در برابر گرد و غبار و ضربه می شود.
علاوه بر موارد ذکر شده می توان ویژگی ها و خصوصیت ها خوب دیگری به این دوربین افزود. برخورداری از نمایشگر لمسی، باتری با طول عمر بالا ، قدرت عکاسی با کیفیت رزولوشن 1080 با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری و با کیفیت 16 مگاپیکسلی، برخورداری ار امکانات و فناوری های ارتباطی برای اشتراک گذاری و و انتقال تصاویر و فیلم ها، برای کنترل دوربین می توان از طریق نرم افزر های مخصوص و با استفاده از دستگاه های دیجیتالی دیگر مثل تبلت ها و اسمارت فون ها با سیستم‌عامل‌های اندروید،  iOS،Windows XP‌،‌ Windows 7‌، Mac OS‌و‌ Windows 88 ، سازگار است. 

دوربین فیلمبرداری اکشن کم AEE S80 Actioncam

این دوربین درست مثل دوربین های ورزشی بیشماری که وجود دارد با ابعاد کوچک خود قابلیت نصب بر روی کلاه ایمنی، بند کوله پشتی، دسته کوهنوردی ، و یا هر جایی که می توانید با خود حمل کنید، جوانان بسیاری با خرید این دوربین ها قصد در به تصویر کشیدن لحظات ناب و تکرار نشدنی خود دارند، با قیمت خوبی که کمپانی AEE  برای دوربین های ورزشی خود ارائه داده است این دوربین ها به یکی از پرطرفدارترین دوربین های بازار تبدیل شده اند. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری S80 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری AEE اکشن کم AEE S80 Actioncam S80 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
وزن
131 گرم
حسگر و تصویر
دقت حسگر
16 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16 مگاپیکسل
لنز
محدوده دیافراگم
f2.8
بزرگنمایی دیجیتال
4 برابر
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
16 مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT لمسی
سایز صفحه نمایش
2 اینچ
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
1080p/60fps‏,‏ 960p/60fps‏,‏ 720p/120fps ‏(‏MP4‏)‏
فرمت فیلم
MP4
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
Wav
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
فلاش
ندارد
کارت حافظه
microSD
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
Wi-Fi
دارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
لیتیوم ‎‎- یون 1800 میلی آمپر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم