برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری ای ای ای اس 71 ورزشی AEE S71 Camcorder Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری ای ای ای اس 71 ورزشی AEE S71 Camcorder Camera کد 10588 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری AEE ورزشی AEE S71 Camcorder Camera S71 قدرت خوبی در ثبت و ضبط تصاویر با کیفیت از خود نشان داده است و به عنوان یک دوربین اکشن با ابعاد و وزن کم و جمع و جور معرفی شده است. این دوربین به خوبی می تواند در تمام لحظات از جمله ، غواصی، کوهنوردی، موتورسورای، دوچرخه و اسکی و بسیاری از ورزش های پرهیجان می تواند در کنارتان باشد و از تمام لحظات تصویر تهیه کند.

دوربین فیلمبرداری ورزشی AEE S71 Camcorder Camera

دوربین ورزشی AEE S71 با توانایی ضبط تصاویر ویدیویی Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه و عکاسی با دقت 16 مگاپیکسل را دارد که می توان با این دوربین به ضبط تصاویر ویدیویی با دقت 4K نیز  پرداخت. با این وجود باید گفت که سرعت 15 فریم بر ثانیه برای یک دوربین ورزشی کافی نیست. می توانید از قاب دوربین درست مثل بسیاری از دوربین های ورزشی دیگر استفاده کنید و آن را در برابر نفوذ آب و گردو غبار و حتی ضربه ایمن کنید و به اعماق دریا بروید و به ثبت و ضبط تصاویر زیبا و با وضوح و جزئیات بالا بپردازید.
قیمت مناسب در کنار ویژگی های خوبی که این دوربین در اختیار کاربران قرار داده است آن را به عنوان یک دوربین پر هیاهو تبدیل کرده است. جوانان بسیاری با خرید این دوربین ها برای ماجراجویی های خود همراهی همیشگی تهیه می کنند. می توانید دوربین را به بند کوله پشتی، کلاه ایمنی و یا بخشی از دوچرخه و یا قای خود متصل کنید، می توانید با دسته دوربین به زیر آب بروید و از تمام زوایا تصویربرداری کنید. به همراه دوربین اقلام و لوازم جانبی کاملی ارائه می شود تا به راحتی بتوانید از آن استفاده نمایید. 

دوربین فیلمبرداری ورزشی AEE S71 Camcorder Camera

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری AEE S71 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  دوربین فیلمبرداری AEE ورزشی AEE S71 Camcorder Camera S71 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
59x43x47 میلی متر
وزن
116 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه microSD
حسگر و تصویر
دقت حسگر
16 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
ندارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
بزرگنمایی دیجیتال
12X برابر
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
16 مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT
سایز صفحه نمایش
2 اینچ
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
4K با 15 فریم بر ثانیه، 2.7K با 30 فریم بر ثانیه، 1080p با60 فریم بر ثانیه و 720p با 120 فریم بر ثانیه- نور فیلم برداری (پرژکتور)
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
فرمت WAV
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
microSD
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
باتری
لیتیومی با ظرفیت 1500 میلی‌آمپر ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم