برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری رولی اکشن بلک 420 Rollei 420 Black Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری رولی اکشن بلک 420 Rollei 420 Black Action Camera کد 10587 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری رولی اکشن بلک Rollei 420 Black Action Camera نسخه دیگری از سری دوربین های ورزشی کمپانی رولی است که بسیار جذاب بوده و در 3 رنگ مشکی، آبی و سفید موجود می باشد. این دوربین کوچک و مینیاتوری برای خاطره سازی های ماجراجویانه شما طراحی شده است و دارای استحکام و قدرت بالایی در تصویر برداری می باشد. تنعا 58 گرم وزن دارد و به راحتی در نقاط و جاهای مختلف قابل نصب و حمل و نقل است. می توانید زیر آب از این دوربین استفاده کنید و تصاویر بی نظیر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
Rollei 420 Black دوربینی است که از یک حسگر 12 مگاپیکسلی CMOS بهره مند است، دارای منبع تغذیه با کیفیت و با طول عمر بالا است، باتری قابل شارژ لیتیومی که امروزه در بسیاری از دستگاه های دیجیتالی تعبیه می شود. از دیگاه های ارتباطی خوبی برخوردار است و مجهز به درگاه USB و HDMI  بوده تا انتقال و اشتراک تصاویر و فیلم ها راحت باشد. 

دوربین فیلمبرداری رولی اکشن بلک Rollei 420 Black Action Camera

دوربین‌های ورزشی امروزه به‌عنوان یکی از کالاهای جذاب و پرطرفدار برای مردم، مخصوصا قشر جوان، به خوبی شناخته شده‌اند. توانایی تولید تصاویر بسیار زیبا با میدان دید بسیار گسترده و کمی اثر Fisheye از ویژگی‌های بارز تصاویر ثبت شده توسط این دوربین‌هاست. این دوربین‌ها که اکثرا در مقابل آب مقاوم هستند می‌توانند تصاویری را ثبت کنند که تا پیش از ورود این دوربین‌های مقاوم و کوچک به ثبت نرسیده بود. توانایی فیلم‌برداری با کیفیت نسبتا بالا و عکس‌برداری با کیفیت قابل قبول در یک پکیج کوچک باعث محبوبیت بالای این دوربین‌ها در بین ورزشکاران، طبیعت دوستان و ماجراجویان شده است. این دوربین با لوازم جانبی کاملی ارائه شده است تا کاربران با خیالی آسوده از آن استفاده نماییند. توجه داشته باشید که این دوربین نیز مثال دوربین های مشابه تنها با وجود قاب ضد آب و ضد نفوذ می شوند.

دوربین فیلمبرداری رولی اکشن بلک Rollei 420 Black Action Camera

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری 420 Black Action دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری رولی اکشن بلک Rollei 420 Black Action Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
62×45×35 میلی متر
وزن
58 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
12 مگاپیکسل
لنز
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
شرکت سازنده لنز
Rollei
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
2 اینچ
چشمی
ندارد
دقت صفحه نمایش
460800 پیکسل
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
4K Video Resolution (3840 x 2160 pixels/10 fps), 2K Video Resolution (1920 x 1440 pixels/30 fps) Full HD Video Function
فرمت فیلم
MOV H.264
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
AVC
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
فلاش
ندارد
کارت حافظه
microSD
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
دارد
باتری
lithium-ion battery (3.7 V, 1180 mAh)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم