برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری رولی 300 اکشن Rollei 300 Plus Action Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری رولی 300 اکشن Rollei 300 Plus Action Camera کد 10580 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری رولی اکشن Rollei 300 Plus Action Camera 300 Plus نیز دوربینی با کیفیت و کوچک است که دارای استحکام و مقاومت بالایی نسبت به ضربه و نفوذ آب است. دوربین های ورزشی و به اصطلاح دوربین های اکشن که مخصوصا برای لحظه های ناب و تگرار نشدنی و مهیج طراحی شده اند تا شما بتوانید زیباترین تصاویر را از شرایط مختلف ثبت نمایید. دوربین های ورزشی بایستی دارای حسگر و پردازنده مناسب و با کیفیتی باشند تا بتوان تصاویر با کیفیت، بدون تارشدگی، با جزئیات بالا و شفاف را ثبت و ضبط کرد. 

دوربین فیلمبرداری رولی اکشن Rollei 300 Plus Action Camera

این دوربین دارای یک حسگر از نوع CMOS با دقت 3 مگاپیکسل است. فیلمبرداری با رزولوشن HD صورت می گیرد و فیلم ها با فرمت AVI ذخیره می شوند تا کاربران بتوانند به راحتی آن را از اکثر دستگاه های دیجیتالی پخش کنند. همانطور که می توانید با کیفیت فیلمبرداری کنید می توانید به ثبت عکس های عالی هم بپردازید، عکس ها با رزولوشن 5مگاپیکسلی ثبت می شوند و فرمت آن ها JPG است.
خصوصیت مهم دیگر این دوربین لنز آن است که دارای فاصله کانونی 2.51 میلی متری و محدوده ی دیافراگم 2.55، بوده و دارای قابلیت لرزشگیر است. با توجه به ابعاد بسیار کوچک دوربین، فوکوس آن از نوع خودکار است؛ همچنین، این لنز تا 140 درجه را پوشش می دهد یعنی می توانید از مناظر مختلف عکس های با کیفیت ثبت کنید. متاسفانه چشمی در این دوربین تعبیه نشده است و البه شاید نیازی هم به ان نباشد در چنی دوربینکوچکی که مامور ثبت لحظات پر تحرک است داشتن و یا نداشتن منظره یاب خیلی مهم نیست، در این حالت عکاسی باید از صفحه نمایش 2اینچی آن کنترل شود.
منبع تغذیه دوربین نکته مهم دیگری است  که مورد بررسی قرار می گیرد باتری این دوربین از نوع شارژی لیتیوم یون است که پس از شارژ کامل، حدود 120 دقیقه کار می کند. این دوربین تقریبا با همه ی سیستم عامل های رایج سازگار است و امکان اشتراک گذاری فایل ها را به راحتی فراهم می کند. به همراه این دوربین، وسایلی را که برای عکاسی زیر آب نیاز دارید و دیگر لوازم مورد نیاز ارائه می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری 300 Plus دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری رولی اکشن Rollei 300 Plus Action Camera 300 Plus را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
25 × 41 × 60 میلی متر
وزن
59 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
3 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
2.51 میلی متر
محدوده دیافراگم
2.55
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
5 مگاپیکسل
حالت های تصویر برداری
JPG
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT
سایز صفحه نمایش
2 اینچ
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
ندارد
خروجی هدفون
ندارد
خروجی تلویزیون
ندارد
خروجی Micro USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
HD
توضیحات فیلم
720p/30 fps
فرمت فیلم
AVI
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
سایر قابلیت ها
GPS
ندارد
کارت حافظه
microSD
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
باتری
شارژی لیتیوم-یون با ظرفیت (3,7 V | 900 mAh)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم