برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری شیائومی وای آی اکشن Xiaomi YI Actioncam

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری شیائومی وای آی اکشن Xiaomi YI Actioncam کد 10577 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری شیائومی اکشن Xiaomi YI Action cam YI فوق العاده زیبا، کوچک و خوشدست، سبک و راحت است که با کیفیت بالایی عکس و فیلم های ایده آل را پشتیبانی می کند، ضد آب می باشد،  درواقع باید گفت وقتی ضد آب است که در قاب مخصوص خود قرار بگیرد تا از نفوذ آب جلوگیری شود. این قاب محافظ به طور جداگانه تهیه می شود و علاوه بر نفوذ آب از نفوذ گردو غبار هم جلوگیری می کند و می توان در آب های عمیق نیز از این دوربین استفاده نمود. اگه با دقت به دوربین نگاه کنید خواهید دید که نمایشگر ال سی دی از این مدل حذف شده است تا باز هم از وزن آن کاسته شود ولی این اصلا نگران کننده نیست می توانید برای کادربندی صحنه و کنترل تصویر از یک دستگاه  دیجیتالی جداگانه مثل یک تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمن با نصب برنامه کاربردی مخصوص از راه دور دوربین را کنترل کنید، 

دوربین فیلمبرداری شیائومی اکشن Xiaomi YI Actioncam

این دوربین به دلیل سبک بودن به راحتی قابل حمل و نصب در نقاط مختلف است و اندازه دوربین  21٫2 ، 60٫4 و42 میلیمتر می باشد با وزنی حدود 72 گرم دوربینی بسیار کوچک و سبک می باشد که قابلیت حمل در هر نوع جیبی را دارد. ظاهر دوربین کاملا مناسب و کاربردی است؛ دارای 3دکمه اصلی می باشد، دکمه ای که در قسمت جلویی قرار گرفته است عملیات سوییچ کردن بین حالت عکس برداری و فیلم برداری را به عهده دارد. دکمه ی بالایی دوربین، شاتر است و بسته به تنظیماتش عکاسی یا فیلم برداری می کند، و همچنین دکمه ی سوم که دکمه ی وای فای است و در سمت چپ دوربین قرار دارد. هر چند مثل برخی از دوربین ها دکمه جداگانه روشن خاموش و یا ضبط فیلم را ندارد ولی در چنین دوربین هایی که اهمیت موضوع بر کیفیت فیلم و عکس و قابل حمل بودن دوربین به علاوه مقاوم بودن دوربین است چنین مسائلی مشکل از نخواهد بود.

دوربین فیلمبرداری شیائومی اکشن Xiaomi YI Actioncam

تصاویری که با این دوربین ثبت می شود در کیفیت 16 مگاپیکسلی و ویدئوها با کیفین فول اچ دی و با سرعت های 30،60،120 فریم در ثانیه ثبت و ضبط می شوند. چنین کیفیتی از این دوربین عالی است و کاربران خود را به خوبی راضی می کند. چیز دیگری که اهمیت پیدا می کند قدرت باتری است. باتری این دوربین تا 2 ساعت حتی در هنگام روشن بودن وای فا قادر است دوربین را پشتیبانی کند، و یک چراغ  LED به کار رفته در قسمت بالایی نشان دهنده ی میزان باتری و حالت ضبط ویرئو می باشد که کاربر را در انجام کارش همراهی می کند. 

دوربین فیلمبرداری شیائومی اکشن Xiaomi YI Actioncam

اگر هنوز تنگران راه اندازی و استفاده از این دوربین هستید باید گفت شما می توانید برنامه کاربردی و آموزش های لازم را از طریق سایت این دوربین دانود و مشاهده کنید. چرا که یک دوربین قدرتمند و ایده آۀ قطعا دوستاران بسیای دارد. از دیگر خصوصیت های خوب دوربین لنز به کار گرفته شده در آن است. این لنز مگاپیکسلی سونی است که قدرت تصویربرداری 1080p و با سرعت 60 فریم در ثانیه می باشد در حالی که GoPro Hero دارای قابلیت عکسبرداری حداکثر تا کیفیت 5 مگاپیکسل در کیفیت های 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه و 720p با سرعت 60 فریم در ثانیه می باشد. 

دوربین فیلمبرداری شیائومی اکشن Xiaomi YI Actioncam

فناوری های ارتباطی دیگر در دوربین های نسل جدید به یک ضرورت تبدیل شده اند و همه این انتظار را دارند که یک دوربین حداقل از یک فناوری ارتباطی برخوردار باشد، دوربین ساخت شائومی دارای قابلیت اتصال به wifi برای انتقال سریع تر عکس ها و قابلیت کنترل به وسیله برنامه مخصوص خود که قابل نصب بر روی گوشی و کامپیوتر بوده، می باشد. همانطور که گفته شد می توانید از راه دور و با یک تلفن همراه هوشمند دوربین را کنترل کنید و عکس ها و فیلم های با کیفیت را ثبت نمایید، در حال حاضر، بدون نیاز به صرف زمان جهت تمرکز برای ثبت تصاویر به کمک لنزانحنادار اپتیک HD و لنز شیشه ای نوری سفارشی ساخته شده توسط تیمی از کارشناسان آمریکایی میتوانید شاهد تصاویر بزرگ از یک زاویه خاص باشید. به طور کلی می توان چندین ویژگی و مزیت این دوربین اکشن نام برد:
- کنترل از راه دور دوربین با گوشی همراه
- پشتیبانی برای عکسبرداری با استفاده از یک تک پایه
- شکستن قوانین، گرفتن عکس از لحظات روشن
- ایجاد عکس های با زاویه خاص
fotoshoot اصطلاحی است که این دوربین حق آن را ادا نموده است  چرا که هیچ فرقی نمی کند که شما در حال بالا رفتن از کوه باشید و یا در حال دویدن و یا اینکه در ردیا باشید،  دوربن شیائومی با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت  ممکن تصاویر شما را ثبت  و شکار می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری YI دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری شیائومی اکشن Xiaomi YI Action cam YI را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
60.4x21.2x42 میلی متر
وزن
72 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
16 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16 مگاپیکسل
لنز
فوکوس دستی
ندارد
محدوده دیافراگم
F/2.8
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
16 مگاپیکسل
صفحه نمایش
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
1080p60
فرمت فیلم
MP4
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
Dual-channel, 96KHz sampling
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
microSD
Wi-Fi
دارد
میکروفون داخلی
دارد
باتری
لیتیومی
سایر مشخصات
دارای پیچ سه پایه استاندارد. این دوربین در حالت عادی ضد آب نمی‌باشد و تنها با تهیه قاب مخصوص بدنه که باید به صورت جداگانه تهیه شود ضد آب است. کابل USB - باتری لیتیومی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم