برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری کانن اچ اف آر606 لگریا Canon Legria HF R606 With 16GB SD Card Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری کانن اچ اف آر606 لگریا Canon Legria HF R606 With 16GB SD Card Camcorder کد 10573 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری کانن دوربین فیلمبرداری کانن لگریا HF R606 به همراه کارت حافظه 16 گیگابایت Canon Legria HF R606 With 16GB SD Card Camcorder یک دوربین خانگی با کیفیت محسوب می شود که با قیمت مناسب، ابعاد خوب و طراحی عالی توسط کانن کاربران آماتور  و بخش خانگی را مد نظر قرار داده است. این دوربین جزء دوربین های سطح متوسط کانن است و از ویژگی های خوبی برای تصویربرداری بهره مند است. سنسور تصویر CMOS پیشرفته با دقت 3.28 مگاپیکسل، قابلیت فیلم برداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه را امکان پذیر ساخته است.
لنز این دوربین ساخت کانن است و ویژگی مهم دیگر آن محسوب می شود، بزرگ نمایی 32X یا (3200درصد) از خصوصیات بارز آن است و باید گفت این لنز با پوشش فواصل کانونی 32.5 تا 1853 میلیمتری در کنار حداقل نسبت کانونی 1.8 تا 4.5 امکان دریافت نور خوبی دارد؛ به گونه ای که این دوربین این قابلیت را دارد که در حالت عادی با حداقل 4 لوکس نور فیلمبرداری کند.

دوربین فیلمبرداری کانن لگریا Canon Legria HF R606 With 16GB SD Card Camcorder

از ویژگی های مهم دیگری که می توان برای این دوربین نام برد صفحه نمایش آن است که شاید برای بسیاری از کاربران اهمیت بالایی در عکاسی و فیلمبرداری داشته باشد. این دوربین مجهز به یک نمایشگر گردشی LCD سه اینچی با دقت 230,000 نقطه است. درگاه های ورودی و خروجی خوبی برای دوربین در نظر گرفته شده است عملکرد آن را بالا می برد، خروجی HDMI، USB، خروجی تلویزیون (TV Output) و خروجی هدفون از جمله ای درگاه ها به شمار می روند.
گرچه HF R606 برای فیلمبرداری ساخته شده؛ اما قابلیت عکاسی با دقت 2 مگاپیکسل هم در این دوربین وجود دارد و کاربران را در تمام لحظه ها همراهی می کند.  کاربر این امکان را خواهد داشت که تمامی فیلم ها و عکس های ثبت شده با این دوربین را روی انواع کارت های حافظه ی SD ذخیره کند تا بتواند بعدا انتقال دهد و با دیکگران به اشتراک بگذارد. دوربین Legria HF R606 با دارا بودن ابعاد 116x58x53 میلیمتر و وزن 235 گرم از دوربین های فیلمبرداری نسبتا کوچک محسوب می شود؛ البته اگر کیفیت فیلمبرداری این دوربین را هم در نظر بگیریم، تقریباً می توان گفت که هیچ دوربین فیلم برداری دیگری در بازار نیست که با چنین ابعاد و قیمتی بتواند با این دوربین دوست داشتنی رقابت کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری Legria HF R606 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری کانن لگریا HF R606 به همراه کارت حافظه 16 گیگابایت Canon Legria HF R606 With 16GB SD Card Camcorder را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
خانگی
ابعاد
53x58x116 میلی متر
وزن
235 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
3.28 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/4.85 اینچ
دقت موثر حسگر
2.07 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
32.5-1853 میلی لیتر
بزرگنمایی اپتیکال
32 برابر
بزرگنمایی دیجیتال
1140 برابر
سایز فیلتر
F/1.8-4.5 میلی لیتر
توضیحات لرزشگیر تصویر
اپتیکال
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
2.07 مگاپیکسل
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/2 ثانیه
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.0 اینچ
چشمی
ندارد
دقت صفحه نمایش
230,000 پیکسل
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
ندارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
فرمت فیلم
AVCHD/MP4
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
کارت حافظه
SD
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
لیتیومی BP-718
حداقل نور
4 لوکس
سایر مشخصات
باتری لیتیومی، شارژر، کابل HDMI و کابل USB
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم