برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری ورزشی سونی Sony HDR-AS50R Action Cam with Live-View Remote

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری ورزشی سونی Sony HDR-AS50R Action Cam with Live-View Remote کد 10570 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری ورزشی سونی HDR-AS50R همراه با ریموت کنترل Sony HDR-AS50R Action Cam with Live-View Remote یکی دیگر از دوبین های قدرتمند و مهیج سونی است که با قابلیت های بی نظیر خود خیلی طرفدارانش شاید باور کردنی نباشد. این دوربین کوچک و جمع و جور همراهی عالی برای لحظه های تکرار نشدنی شما می باشد که در هر حالتی می توانید از آن اسفاده کنید، زیر آب یا بالای کوه، سرما و یا گرمای کویر و هر شریاط سختی که شاید دوربین های عادی از آن عاجز هستند، دوربین ها اکشن اصول طوری طراحی شده اند که به سهولت حمل می شوند و به راحتی استفاده می شوند، این دوربین ها از کیفیت فیلمبرداری و عکاسی خوبی برخوردارند و می توانند در شرایط تکان های شدید دوربین و یا دست تصاویر با وضوح و کیفیت بالایی را ثبت نمایند.

دوربین فیلمبرداری ورزشی سونی Sony HDR-AS50R Action Cam with Live-View Remote

این دوربین تنها 83 گرم وزن دارد و به راحتی می تواند بر روی دسته دوچرخه متصل شود، قلب وربین را که خوب ببینید می وانید حسگر و سنسور خوب آن را مشاهده کنید،  حسگر Exmor R CMOS در ابعاد 2.3/1 اینچ و با دقت 11.1 مگاپیکسل در کنار پردازنده ای قدرتمند قرار گرفته است و کیفیت بی نظیری را ارائه می دهد. این مدل، قادر است باکیفیت Full HD فیلم‌برداری کند.; کارت‌حافظه‌های متعددی به این دوربین قابل‌اتصال هستند و کاربران می‌تواند بنا به شرایط خود، یکی از آن‌ها را تهیه و به دوربین خود متصل و تصاویر را ذخیره کنند. فیلم‌برداری، با کدک‌های رایج انجام می‌شود.

دوربین فیلمبرداری ورزشی سونی Sony HDR-AS50R Action Cam with Live-View Remote

می توانید هم با کیفیت خوب فیلمبرداری کنید و هم با کیفیت بالا  عکاسی کنید ؛ رزولوشن 11.9 مگاپیکسل برای ثبت عکس در کنار سرعت خوب شاتر که برای ثبت عکس ها در نور کم نیز فوق العاده عمل می کند به علاوه لنز با کیفتی این دوربین که توسط زایس طراحی شده است از نقاط قورت آن محسوب می شود. فاصله‌کانونی 35 میلی‌متر و محدوده‌ی دیافراگم آن، F 2.8 است. برای این‌که عکس‌ها یا فیلم‌هایی که درحرکت می‌گیرید فاقد خطا باشند، این لنز مجهز به لرزش گیر تصویر است، لرزشگیر تصویر از ویژگی های غیر قابل انکاری است که به خصوصو در دوربین های ورزشی بسیا اهمیت پیدا می کند.

دوربین فیلمبرداری ورزشی سونی Sony HDR-AS50R Action Cam with Live-View Remote

می توانید از خصوصیت فوکوس خودکار نیز در این دوربن استفاده کنید تا بهترین کیفیت برای تصاویر در نظر گفته شود و بعد از ثبتعکس ها و فیلم هایتان بهراحتی آن ها را منتقل کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. برای انتقال فایل‌ها به کامپیوتر، می‌توانید از خروجی USB آن استفاده کنید. به‌همراه این مدل، یک ریموت‌کنترل ارائه می‌شود که بتوانید از فاصله‌ی دور نیز تنظیمات موردنظرتان را انجام دهید.

دوربین فیلمبرداری ورزشی سونی Sony HDR-AS50R Action Cam with Live-View Remote

بدنه کوچک و ارگونومی این دوربین در کنار وزن کمی که دارد آن را برای استفاده در شرایط مختلف مناسب ساخته است، مقاومت دوربین نسبت به شرایط آب و هوایی خاص و یا شرایط محیطی پرمخاطره برای ثبت لحظات پر هیجان و تکرار نشدنی بسیار مناسب است. درست مثل این است که تصور کنید یک دوربین با کیفیت در ابعاد یک پاکت سیگار دارید. در سمت راست بدنه کلید منو و دو کلید جهت‌دار در طرفین یک مانیتور LCD سیاه‌وسفید قرار گرفته‌اند. یک مانیتور کوچک که اطلاعات مورد نیاز کاربر را در اختیار او قرار می‌دهد. اطلاعاتی از قبیل کیفیت ضبط ویدیو، وضعیت باتری و زمان باقی‌مانده از فیلم‌برداری به ساده‌ترین شکل ممکن روی این صفحه نمایش داده می‌شوند.

دوربین فیلمبرداری ورزشی سونی Sony HDR-AS50R Action Cam with Live-View Remote

یک دوربین کامل و به تمام معنا کاربردی که در ابعاد کوچک طراحی شده است ، در قسمت بالایی بدنه نیز تنها دو دکمه تعبیه شده که یکی وظیفه‌ی روشن و خاموش کردن دوربین و دیگری آغاز و پایان فیلم‌برداری را به صورت دستی بر عهده دارد. در قسمت پشتی دوربین اما دو شاسی قرار گرفته که یکی درپوش باتری و دیگری محافظ درگاه Micro USB دوربین را باز می‌کند. در قسمت تحتانی دوربین هم در کنار محل پیچ‌ شدن سه‌پایه، یک درپوش دیگر قرار گرفته که با باز کردن آن محل قرار گرفتن کارت حافظه مشاهده می‌شود.

دوربین فیلمبرداری ورزشی سونی Sony HDR-AS50R Action Cam with Live-View Remote

دوربین اکشن سونی در برابر رطوب مقاومت خوبی دارد  با پوششی که در این دوربین قرار داده شده است می توانید تا عمق 60 متر هم زیر آب از آن استفاده نمایید. حالا می‌توانیم غواصی را نیز به لیست ورزش‌های هیجان‌انگیزمان اضافه کنیم. یک مشکل دیگری که اغلب دوربین ها و یا در کل دستگاه های الکترونیکی و نوری دارند گرد و غبار است که این مورد نیز در دوربین های اکشن به خوبی برطرف شده است، با اینکه ساحل یا کویر، حتی محیط‌های شهری مملو از دانه‌های شن و ماسه و ریزگردهای مختلف است که ممکن برای دوربین ما خطرناک باشد. این پوشش که با نام (Underwater Housing MPK-UWH1) شناخته می‌شود در مقابل این خطر هم از دوربین دوست‌داشتنی سونی مراقبت می‌کند. نکته‌ی بعدی برودت حواست که در حالت شدید خود می‌تواند برای وسیله‌ای مانند این دوربین خطرساز باشد. تا وقتی که دماسنج از دمای منفی ۱۰ درجه عدد پایین‌تری را نشان ندهد، می‌توانید از بابت سلامت دوربین خود خاطرجمع باشید.
حتی اگر این دوربین برای همراهی با حرکت‌های سریع و هیجان‌انگیز هم طراحی نشده بود، ضربه و سقوط مانند هر دیوایس دیگری تهدید بزرگی برای آن به شمار می‌رفت. اما با این پوشش شفاف سونی خیال خودش و شما را از بابت ضربه‌های معمول و سقوط از ارتفاع حداکثر یک‌و نیم متری راحت کرده است. حالا دیگر می‌دانیم که با همراهی سرسخت و مستحکم در اتفاقات هیجان‌انگیز زندگی‌مان همراه هستیم.

دوربین فیلمبرداری ورزشی سونی Sony HDR-AS50R Action Cam with Live-View Remote

وقتی در شرایط مختلف قرار می گیردی و دوربین اکشن سونی را با خود همراه می کنید ممکن است مطابق معمول آن را به کلاه ایمنی و یا دسته دوچرخه  و یا کوله پشتی خود متصل کنید در چینین شرایطی می توانید از دستگاه های دیجیتالی دیگر مثل اسمارت فون و یا تبلت ها برای کنترل تصویر نیز به صورت بی سیم استفاده کنید. این دیوایس‌ها با یک ارتباط بی‌سیم به دوربین متصل شده و علاوه بر انجام وظیفه به عنوان یک مانیتور LiveView، از طریق اپلیکیشن‌هایی که کارخانه‌های سازنده در اختیار کاربران قرار می‌دهند تبدیل به یک کنترل کننده‌ی کامل برای اعمالی مثل انجام تنظیمات یا آغاز و پایان فیلم‌برداری می‌شوند. البته مانیتورهایی هم هستند که برای دوربین‌های خاصی طراحی شده و به صورت جداگانه قابل خریداری‌اند. اما نکته‌ی جالب توجه این دوربین یک نمایشگر/ریموت‌کنترل کوچک اما کارآمد است که به همراه دوربین ارائه شده خیال کاربر را از بابت ضبط تصاویر دلخواه و کنترل کامل دوربین خود راحت می‌کند.
نمایشگر کوچک این دوربین می تواند تا حد زیادی نیز کاربران را براورده سارد؛ این مانیتور کوچک مانند خود دوربین می‌تواند به راحتی در هر نقطه متصل شده و تصاویر مقابل لنز دوربین را به صورت زنده در اختیار کاربر قرار دهد. اندازه‌ی این کنترل‌کننده به حدی است که می‌تواند مانند یک ساعت هوشمند به دست بسته شود و در هر لحظه علاوه بر نشان دادن تصویر پیش‌روی دوربین، فیلم‌برداری را قطع یا دوربین را خاموش کند و به همین وسیله باتری بیشتری را برای ضبط تصاویر در مدت طولانی‌تر برای کاربر نگه دارد. می دانید که ثبت صحنه های هیجان انگیز بدون صدا شاید خیلی جالب نباشد سونی برای این موضوع نیز فکر هایی دارد  به کمک یک میکروفن استریوی داخلی که برای این محصول طراحی شده، صدای محیط با کیفیتی فوق‌العاده جذب و در قالب فرمت‌های مختلف (MP4/MPEG-4 AAC-LC 2ch) به همراه تصویر ضبط می شوند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HDR-AS50R دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری ورزشی سونی HDR-AS50R همراه با ریموت کنترل Sony HDR-AS50R Action Cam with Live-View Remote را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
ورزشی
ابعاد
24x47x83 میلی متر
وزن
83 گرم
نوع ذخیره سازی
Memory Stick Micro/Micro SD /SDHC/SDXC
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
11.1 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت موثر حسگر
11.1 مگاپیکسل
تراز سفیدی
AUTO/Color Temp/Custom
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
35 میلی متر
محدوده دیافراگم
F2.8
شرکت سازنده لنز
ZEISS® Tessar
توضیحات لرزشگیر تصویر
SteadyShot™ electronic image stabilisation
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
11.9 مگاپیکسل
حداکثر سرعت شاتر
1/10000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/30 ثانیه
ورودی و خروجی ها
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
MP4 PS:1920x1080 60p/50p, MP4 HQ:1920x1080 30p/25p, MP4 STD:1280x720 30p/25p, MP4 HS120 (HS100):1280x720
فرمت فیلم
MP4: MPEG-4 AVC/H.264, XAVC S format: MPEG-4 AVC/H.264
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
استریو
سایر قابلیت ها
ریموت کنترل
دارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم