برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اف دی آر-ای ایکس 53 Sony FDR-AX53 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اف دی آر-ای ایکس 53 Sony FDR-AX53 Camcorder کد 10569 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX53 Camcorder FDR-AX53 با ابعاد کوچک و با قابلیت های بسیاری که دارد از جمله دوربین های فیلمبرداری محبوب سونی به شمار می رود. زوم 20 برابری این دوربین که به لطف لنز زایس و ترکیب آن با سنسور حساس Exmor R CMOS فراهم شده است تنها بخش کوچکی از خصوصیت های مفید بسیاری است که در این دوربین وجود دارد. قابلیت ثبت تصاویر و فیلم های با کیفیت 4K و سرعت‌های 30 و 24 فریم بر ثانیه که پیکسل های آن نسبت به مدل قبلی 1.6 برابر بزرگتر شده اند برای فیلمبرداری در نور کم بسیار کارامدتر شده است. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX53 Camcorder

کیفیت تصاویر به چند عامل وابسته است که از جمله می توان به وجود یک سیستم لرزشگیر تصویر خوب اشاره نمود که می تواند در لنز و یا در بدنه دوربین تعبیه شده باشد. این دوربین از فناوری لرزش گیر Balance Optical SteadyShot سونی بهره می‌گیرد تا تصاویری بدون لرزش را در زوم‌های مختلف ثبت کند. برای ثبت ویدیوهای اسلوموشن نیز می‌توانید از حالت 1080P با سرعت 120 فریم بر ثانیه استفاده کنید. با فیلم‌برداری در این حالت و تغییر سرعت ویدیو در نرم‌افزارهای ویرایش می‌توانید ویدیوهای اسلوموشن فوق‌العاده باکیفیتی را ثبت کنید. این امکان برای فیلم‌برداری اکشن و ورزشی بسیار مناسب است. از ویژگی های دیگری که بریا کاربران آماتو می تواند بسیار جذاب باشد تنظیمات خودکار می باشد، فوکوس هوشمند نیز از سیستم تشخیص کنتراست استفاده می‌کند و در کم‌ترین زمان ممکن عکس‌العمل نشان می‌دهد تا حرکات لنز را به حداقل برساند. به‌این‌ترتیب فوکوسی سریع و دقیق را در اختیار کاربر می‌گذارد.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX53 Camcorder

قابلیت مهم و خوب دیگر دوربین بهره مندی از نمایشگر خوبی است که حالت لمسی نیز دارد و با این ویژگی می توان تنظیمات خاصی را پشتیبانی نمود. یک صفحه نمایش 3 اینچی  با رزولوشن 921K یا منظره یاب دیجیتال OLED با رزولوشن 1555K خصوصیت های مهم ان دوربین به شمار می روند. ولی این تنها بخش کوچکی از مزایای داشتن دوربین سونی است. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX53 Camcorder

خروجی HDMI برای نمایش تصاویر بر روی تلویزیون یا صفحه‌نمایش‌های خارجی ،  بهره مندی از فناوری های ارتباطی از قبیل WiFi و NFC، ضبط همزمان دو فرمت ویدئویی مختلف XAVC یا AVCHD برای به دست آوردن حداکثر کیفیت و استفاده از صدای فراگیر 5.1 و فرمت MP4 برای ایجاد فایل‌های کوچک‌تر که مناسب برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی است، التی برای ضبط ویدیوهای تایم‌لپس با کیفیت 4K، فلاش و سایر لوازم جانبی نیز از ویژگی هیا دیگر این دوربین محسوب می شوند. شما می توانید با اسمارت فون ها و یا تبلت خود دوربین سونی را کنترل کنید، می توانید در فواصل مشخص عکس بگیرید و این عکس ها را به راحتی به ویدئو تایم‌لپس تبدیل کنید، می توانید با حلقه ای که جلو دوربین تعبیه شده است تنظیمات خاصی را اعمال کنید، کنترل زوم، فوکوس، نوردهی، سرعت شاتر یا تراز سفیدی ا از جمله این تنظیمات است. باید این را هم اضافه کرد که باتری این دوربین از نوع لیتیوم‌-یونی است و همراه آن آداپتور AC، کابل micro-HDMI و micro-USB نیز ارائه شده‌اند.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX53 Camcorder

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری FDR-AX53 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX53 Camcorder FDR-AX53 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
خانگی
ابعاد
74×81×168 میلی متر
وزن
635 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
16.6 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/2.5 اینچ
دقت موثر حسگر
16.6 مگاپیکسل
تراز سفیدی
Auto/Onepush/Outdoor/Indoor
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
محدوده دیافراگم
F 2.0-3.8
بزرگنمایی اپتیکال
20 برابر
بزرگنمایی دیجیتال
250 برابر
سایز فیلتر
55 میلی متر
شرکت سازنده لنز
ZEISS Vario-Sonnar T
توضیحات لرزشگیر تصویر
اپتیکال 5 محوره
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
16.6 مگاپیکسل
حالت های تصویر برداری
Auto, Manual
حداکثر سرعت شاتر
1/10000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/8 ثانیه
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.0 اینچ
دقت صفحه نمایش
921,600 پیکسل
مشخصات چشمی
رزولوشن 1,555,200 پیکسل
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
فرمت فیلم
XAVC S، AVCHD، MP4
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
AAC -LC Dolby Digital 2ch Dolby Digital 5.1 LPCM
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
دارد
فلاش
دارد
کارت حافظه
SD
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
NP-FV70
توضیحات فلاش
Pre-flash TTL
سایر مشخصات
باتری، شارژر، کابل USB ، کابل HDMI ، دفترچه راهنما، آداپتور AC
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم