برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اچ دی آر-سی ایکس405 Sony HDR-CX405 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اچ دی آر-سی ایکس405 Sony HDR-CX405 Camcorder کد 10568 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX405 Camcorder HDR-CX405 یکی دیگر از دوربین های خانگی سونی است که با ویژگی های منحصربه فردی وارد بازار شده است. این دوربین از سنسور CMOS با دقت 9.2 پیکسل بهره می برد که برای ثبت تصاویر با کیفیت بسیار عالی عمل کرده است. فیلمبرداری به صورت 4K را با سرعت 25 فریم بر ثانیه دارد و برای فیلمبرداری و ثبت تصاویر در شرایط نوری مختلف نیز از خصوصیت های خوبی برخوردار است، حسگر کارآمد Exmor R CMOS در این دوربین امکان عکاسی و فیلمبرداری با جزئیات بالا و رزولوشن زیاد را فراهم می سازد. در این تصاویر نویز به کمترین حد خود می رسد و در محیط های با نور کم نیز شما حس نمی کنید که کیفیت پایین آمده است.
ویژگی مهم دیگری که در ثبت تصاویر با کیفیت تاثیر داردلرزشگیر است که در بسیاری از دوربین ها تعبیه می شود بسته به نوع دوربین و لنز آن می تواند در بدنه یا در لنز جاسازی شود،  لرزشگیر Balanced Optical SteadyShot نسبت به لرزشگیرهای متداول 13 برابر پایداری بیشتری دارد. Balanced Optical SteadyShot با کنترلکل مسیر نوری از جمله حسگر تصویر، به عنوان یک واحد شناور، آن راقادر به شناسایی لرزش و تاری و دوربین درست می کند و سبب حفظسطح باور نکردنی از جزئیات و وضوح، حتی در زاویه گسترده و یا عکستله می گردد.  با فناوری فوق پیشرفته به شما امکان داشتن تصاویری با  کیفیت و بدون تارشدگی و لرزش های اعصاب خوردکن حتی در هنگام بزرگنمایی زیاد را فراهم می آورد. و اما لنز دوربین که برای کربران جذاب و کاربری می باشد ؛ لنز ZEISS® Vario-Tessar رزولشون بالای تصویر، کنتراست، تفکیک رنگ کیفیت کلی تصویر را در بالاترین درجه کلاس خود قرار می دهد. تجربه ی دقیقی از نور و سایه ها و شفافیت و وضوح بالا برای شما یک جا فراهم شده است.
شما با داشتن لنز خوب می توانید کارهای مختلفی در عکاسی و فیلمبرداری انجام دهید، زوم بالا، فوکوس مناسب، جزئیات بسیار در تصاویر، حالات زنده و واقعی بودن رنگ ها و حالات تنها بخشی از این کارها م باشند، به کمک لنز با قابلیت زوم 60 برابری می توانید تصاویر را از فاصله دور شکار کنید. قابلیت بزرگ نمایی اپتیکال (نوری) به هیچ عنوان از کیفیت تصویر شما نخواهد کاست. اگر به بزرگ نمایی بیشتری دارید فناوری بزرگ نمایی تصویر پاک (Clear Image Zoom) این امکان را برای شما فراهم می آورد که به بزرگنمایی بیشتری دست یابید و حداقل جزییات را از کف دهید.

می توانید با این دوربین به خلاقیت خود وسعت بدهید و دامنه هنرخود را افزایش دهید،صرفه جویی در زمان با برجسته کردن نقاط مهم. همچنین Highlight Movie Maker به شما امکان یافتن نقاط برجسته و ساختن یک کلیپ با آهنگ پس زمینه را برایتان فراهم می آورد. همچنین می توانید ماجراجویی خود را به سرعت از طریق تلفن همراه به اشتراک بگذارید. انتقال و اشتراک فیلم ها و تصاویر در دوربین های امروز یبسیار راحت و سرع شده است ، فناوری های ارتباطی تعبیه شده در دوربین سونی این امکان را به شما می دهد که در کمترین زمان ممکن با دیگران مشترک شوید و تصاویر خود را به تماشا بنشینید. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX405 Camcorder

نکته مهم دیگر وجود یک صفحه نمایش با کیفیت است که دارای خصوصیات استانداردی باشد. در این دوربین یک نمایشگر LCD 2.7 اینچی با دقت 230 هزار نقطه هم برای بازبینی تصاویر ثبت‌شده در نظر گرفته‌شده است. هرچند HDR-CX405 یک دوربین فیلم‌برداری است اما قابلیت عکاسی با دقت 9.2 مگاپیکسل برای این دوربین در نظر گرفته شده است تا سوژه‌های مناسب عکاسی را هم از دست ندهید. در کنار همه مزایای گفته شده بایستی محل ذخیره سازی مناسبی هم در نظر گرفته شود تا مشکل حافظه برای کاربران وجود نداشته باشد؛ دوربین HDR-CX405 از کارت حافظه microSD برای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. این دوربین از یک باتری لیتیومی استفاده می‌کند که توسط شارژر ارائه شده به همراه این دوربین به سادگی شارژ می‌شود.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX405 Camcorder

و اما در مورد بدنه و طراحی ظاهری دوربین هم حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. این دوربین کوچک و جمع و جور که به راحتی در دست قرار می گیرد و کاملا ارگونومی طراحی شده است از خستگی دست هنگام استفاده جلوگیری می کند و با توجه به وزن کمی که دارد در حالات مختلف می توان از آن استفاده نمود. این دوربین 170 گرمی دارای یک بند دستی عالی است که استفاده را راحت و لذت بخش می سازد، و با برخورداری از ورودی کابل  USB کار نقل و انتقال فایل ها را از دوربین به کامپیوتر بسیار ساده ساخته است. ضمن آنکه از طریق همین کابل است که کار شارژ شدن دوربین انجام می شود. به همان اندازه که دوربین کوچک است بایستی نمایشگر کوچکی هم داشته باشد این نمایشگر لمسی نبوده ولی دارای کیفیت خوبی می باشد.  درست در کنار این صفحه نمایش کلید جوی استیک و کلید نمایش مجدد وجود دارد که کار با دوربین را در حین فیلمبرداری بسیار ساده می سازد. با باز شدن این صفحه نمایش ورودی HDMI و ورودی کارت حافظه خود را آشکار می سازد.  
می توانید همانند دوربین های دیگری که از شرکت سونی دیده ایت با این دوربن هم برخورد کنید برخی تنظیمان و دکمه ها درس مثل دیگر مدل ها است، در قسمت پشتی بدنه ی دوربین مثل همیشه کلید ضبط دیده می شود . همچون مدل های پیشین بستن در لنز در این دوربین نیز دستی انجام می شود لذا کاربر باید توجه داشته باشد که در هنگام خاموش بودن دوربین در لنز حتما بسته باشد.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX405 Camcorder

این دوربین ویژگی های جذاب زیادی دارد که با استفاده از آن می توانید به آنها پی ببرید، می توان به وجود حسگر شناسایی چهره اشاره کرد که به طور خودکار در هر صحنه ای چهره ها را شناسایی کرده و تنظیمات لازم را مطابق با آن هماهنگ می سازد. شاتر لبخند نیز در دوربین موجود است که با لبخند سوژه عکس گرفته می شود. به علاوه وجود 7 نوع مختلف فیلترهای تصویری که هم روی ویدیو و هم روی عکس قابل استفاده هستند کار فیلمبرداری با این دوربین را بسیار جذاب ساخته است. ده حالت مختلف فوکوس خودکار نیز در این دوربین موجود است که فوکوس هوشمند آن را سریع تر و دقیقتر ساخته است. همچنین عکس ها و ویدیوهای ضبط شده مستقیما روی کارت حافظه ی دوربین ضبط می شوند. گفتنی است این دوربین کارت حافظه های زیر را ساپورت می کند:Memory Stick ، Memory Stick Pro Duo ، SD ، SDHC و SDXC .تمام ویژگی های گفته شده را به اقلام همراه دوربین اضافه کنید که سونی در کنار این دوربین قرار داده است تا کاربران با آسودگی از اولین تجربه خود با این دوربین نهایت لذت و استفاده را ببرند. که عبارتند از آداپتور AC ، باتری قابل شارژ، کابل USB ، کابل HDMI و نرم افزار تدوین PlayMemories Home
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HDR-CX405 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX405 Camcorder HDR-CX405 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
خانگی
ابعاد
54x59.5x128 میلی متر
وزن
190 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
9.2 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/5.8 اینچ
تراز سفیدی
نا مشخص
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
9.2 مگاپیکسل
حالت های تصویر برداری
ندارد
حداکثر سرعت شاتر
1/10000 ثانیه
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
2.7 اینچ
چشمی
ندارد
دقت صفحه نمایش
230,400 پیکسل
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
ندارد
خروجی هدفون
ندارد
خروجی Micro HDMI
ندارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی Micro USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
1920x1080/50p
فرمت فیلم
XAVC S
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
استریو
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
ندارد
فلاش
ندارد
GPS
ندارد
کارت حافظه
microSD
کارت حافظه همراه دوربین
پشتبانی از کارت microSD حداکثر تا 64 گیگابایت
حافظه داخلی دوربین
ندارد
Wi-Fi
ندارد
ریموت کنترل
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
لیتیومی NP-BX1
سایر مشخصات
مدت زمان شارژ باتری در هنگام خالی بودن 50 دقیقه است
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم