برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی ای ایکس پی 55 4کا Sony AXP55 4K Handycam

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی ای ایکس پی 55 4کا Sony AXP55 4K Handycam کد 10567 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony AXP55 4K Handycam AXP55 با قابلیت فیلمبرداری 4K پروژکشن در کنار بهره مندی از اجزای سریع، قدرتمند، با کیفیت و دارای ویژگی های ایده آل در خدمت کاربران خانگی قرار می گیرد. این دوربین با خصوصیت هایی که دارد حتی کاربران حرفه را نیز مجذوب خود کرذه است. از مهم ترین بخش های هر دوربین می توان به سنسور، حسگر، لنز، پردازشگر تصویر و صفحه نمایش آن اشاره نمود که در این دوربین به خوبی کار شده است.
این دوربین دارای سنسور Exmor R CMOS ، پردازشگر قدرتمند BIONZ X و لرزشگیر دست اپتیکال پیشرفته می باشد که می توانید تصاویری با کیفیت و بدون لرزش را ثبت نمایید، لرزشگیر بخش مهمی از نیازهای هر کاربری است که به هنگام عکاسی و یا ضبط فیلم به آن نیاز زیادی پیدا می کند برخی از لرزشگیرها در بدنه دوربین تعبیه می شوند و برخی هم با توجه به نوع لنز در لنز جا سازی می گردند، بسته به نوع دوربین  لنز به کار رفته در آن و شرکت سازنده، موارد مختلفی از این دست دیده می شود که هر یک مزایا و خصوصیات خود را دارد.
خصوصیات خوبی در این دوربین به چشم می خورد و خرید آن را برای بسیاری از علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری توجیح می کند، این دوربین دارای حافظه داخلی 64GB  و زوم 20X می باشد. همچنین یک پروژکتور داخلی نیز در این دوربین وجود دارد  تا امکان نمایش تصاویر ذخیره شده را بر روی پرده یا دیوار داشته باشید به راحتی می توانید در یک محیط آرام بدون نیاز به کابل ها و یا لوازم خاصی فیلم های خود را به تماشا بنشینید. شدت روشنایی این پروژکتور 50 لومن است. همچنین قابلیت ضبط تصاویر با فرمت 4K XAVCS را دارا می باشد. علاوه بر مزایای گفته شده قابلیت های ارتباطی این دوربین نیز گفتنی است که برای اشتراک و انتقال فیلم و عکس با دوستان و شبکه های اجتماعی را امکان پذیر می سازد.  از طریق قابلیت Wi-Fi و NFC تصاویر خود را در لحظه با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony AXP55 4K Handycam

Sony FDR-AXP55 یک هندی‌کم کوچک ست که لنز Zeiss با زوم 20 برابری را با سنسوری با حساسیت بالا ترکیب کرده تا تصاویری واضح با رزولوشن 4K تولید کند این سنسور با قدرتی که دارد همراه خوبی برای دوربین شما می باشد. سنسور Exmor R CMOS که در این دوربین مورد استفاده قرار گرفته است می‌تواند با کیفیت 4K و سرعت‌های 25 و 24 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. البته جهت ثبت تصاویر اسلوموشن نیز این دوربین قادر است تا با فریم‌ریت 100 و با رزولوشن Full HD به فیلم‌برداری بپردازد کافیست چند بار از این وربین استفاده کنید تا به تمام تنظیمات و قابلیت های آن مسلط شوید و دنیای بزگ سونی را در این کامپکت کوچک ببینید.
همانطور که قبل تر نیز گفته شد لرزشگیر تصویر بخش مهمی از هر دوربین محسوب می شود، این دوربین از فناوری لرزش‌گیر Balance Optical SteadyShot سونی بهره می‌گیرد تا تصاویری بدون لرزش را در زوم‌های مختلف ثبت کند. این لرزشگیر با به کارگیری از یک مکانیسم کاهش لرزش 5 محوره، تصاویر را با بالاترین پایداری ممکن رکورد می‌کند. برای ثبت ویدیوهای اسلوموشن نیز می‌توان از حالت 1080p با سرعت 100 فریم بر ثانیه استفاده کنید. می توانید از این قابلیت به بهترین نحو هم استفاده کنی  با فیلم‌برداری در این حالت و تغییر سرعت ویدیو در نرم‌افزارهای ویرایش می‌توانید ویدیوهای اسلوموشن فوق‌العاده باکیفیتی را ثبت کنید. این امکان برای فیلم‌برداری اکشن و ورزشی بسیار مناسب است.
آنچه کاربران عادی و آماتور را به سمت این دوربین ها می کشاند حالات اتوماتیک و خودکاری است که در جای جای دوربین گنجانده شده است، راحتی استفاده و دریافت خروجی ایده آل از مزایای این حالا می باشد، فوکوس هوشمند نیز از سیستم تشخیص کنتراست استفاده می‌کند و در کم‌ترین زمان ممکن عکس‌العمل نشان می‌دهد تا حرکات لنز را به حداقل برساند. به‌این‌ترتیب فوکوسی سریع و دقیق را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای فیلم‌برداری و کنترل دوربین نیز می‌توانید از صفحه‌نمایش 3 اینچی لمسی با رزولوشن 921600 یا منظره‌یاب دیجیتال OLED با دقت 1.555.200 نقطه بهره بگیرید. بعلاوه این دوربین دارای خروجی HDMI برای نمایش تصاویر بر روی تلویزیون یا صفحه‌نمایش‌های خارجی نیز است همانطور که می دانید نمایشگر و منظره یاب اجزایی هستند که برای همه کاربران در همه سطوح مهم است و می تواند کار را راحت و لذت بخش تر کند. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony AXP55 4K Handycam

فناوری های ارتباطی در دوربین های نسل جدید به یک بخش اصلی و ضروری تبدیل شده است بهگونه ای که بدون وجود این فناوری ها دوربین ناقص به چشم می آید. برای راحتی بیشتر کاربر، دوربین FDR-AXP55 به WiFi و NFC مجهز شده است. استفاده از این فناوری‌ها به کاربر این امکان را داده است تا دوربین را از طریق تبلت یا گوشی از راه دور کنترل کند و یا فایل‌های ویدیویی و عکس‌ها را به‌صورت بی‌سیم به تیلت و گوشی انتقال دهد. به این ترتیب آزادی عمل برای کاربر در کار با دوربین بسیار زیاد می شود.
یکی دیگر از ویزگی های جذاب و خوبی که در این دوربین دیده می شود حلقه جلو دوربین است که برای کنترل و تنظیمات بیشتر بر روی دوربین کاربرد دارد و این برای کاربران حرفه ای و آماتور می تواند به یک اندازه مفید و جذاب باشد. در کنار همه این خصوصیت ها قدرت فیلمبرداری همزمان با دو فرمت را هم اضافه کنید, فرمت XAVC یا AVCHD برای به دست آوردن حداکثر کیفیت و استفاده از صدای فراگیر و فرمت MP4 برای ایجاد فایل‌های کوچک‌تر، ایده‌ال برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. به‌این‌ترتیب می‌توانید ویدیوهای خود را به‌سرعت در فضای مجازی به اشتراک بگذارید، ولی فایلی نیز با فرمت حرفه‌ای برای ادیت و به دست آوردن حداکثر کیفیت خواهید داشت. البته باید توجه داشت که ضبط صدا 5.1 کاناله، تنها در فیلم‌برداری با فرمت AVCHD امکان‌پذیر است. این دوربین دارای حالتی برای ضبط ویدیوهای تایم‌لپس با کیفیت 4K هم می‌باشد. با تنظیم در حالت تایم‌لپس، دوربین در فواصل مشخصی به عکاسی می‌پردازد و می‌توان مجموعه‌ی این عکس‌ها را به‌راحتی به ویدیوی تایم‌لپس تبدیل کرد.
و اما در بحث درگاه های ورودی و خروجی مناسب و استانداردی که در هر دوربین دیجیتالی تعبیه می شود باید گفت دوربین  Sony AXP55 4K Handycam دست کمی از یک دوربین حرفه ای ندارد و دارای رابطی برای نصب میکروفون خارجی، ریموت، منظره‌یاب دیجیتال، فلاش و سایر لوازم جانبی نیز است تا بتوانید قابلیت‌ها و انعطاف‌پذیری دوربین خود را افزایش دهید. همچنین برای فیلم‌برداری در شب به مادون‌قرمز مجهز شده است تا بتوانید در نور بسیار کم نیز به فیلم‌برداری خود ادامه دهید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری AXP55 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony AXP55 4K Handycam AXP55 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
خانگی
ابعاد
77x80x166 میلی متر
وزن
660 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
8.5 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/2.5 اینچ
دقت موثر حسگر
8.2 مگاپیکسل
تراز سفیدی
Auto/Onepush/Outdoor/Indoor
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
محدوده دیافراگم
F2.0-3.8
بزرگنمایی اپتیکال
20 برابر
بزرگنمایی دیجیتال
20 برابر
سایز فیلتر
55 میلی لیتر
توضیحات لرزشگیر تصویر
Balanced Optical SteadyShot™ with 5-axis Intelligent Active mode 3
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
حالت های تصویر برداری
Auto/Night Scene/Sunrise & Sunset/Fireworks/Landscape/Portrait/Spotlight/Beach/Snow
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
Xtra Fine LCD
سایز صفحه نمایش
3.0 اینچ
چشمی
دارد
دقت صفحه نمایش
921600 پیکسل
مشخصات چشمی
وضوح 1555200 نقطه
ورودی و خروجی ها
خروجی هدفون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
XAVC S 4K : 3840x2160/25p, 24p, XAVC S HD : 1920x1080/50p, 25p, 24p, AVCHD:1920x1080/50p(PS), 24p(FX,FH), 50i(FX,FH),
فرمت فیلم
XAVC S format:MPEG4-AVC/H.264, AVC HD format ver.2.0 compatible:MPEG4-AVC/H.264, MP4: MPEG-4 AVC/H.264
نور فیلم برداری (پرژکتور)
دارد
صدا
XAVC S: MPEG-4 Linear PCM 2ch(48kHz/16bit), AVC HD : Dolby Digital 5.1ch, Dolby Digital 5.1Creator, Dolby Digital 2ch Stereo,
توضیحات نور فیلم برداری
تا 50 لومن
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
دارد
کارت حافظه
SD
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
دارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
NP-FV70
سایر مشخصات
مجهز به فناوری NFC
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم