برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اف دی آر -ای ایکس Sony FDR-AX1 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اف دی آر -ای ایکس Sony FDR-AX1 Camcorder کد 10565 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX1 Camcorder FDR-AX1 یکی دیگر از دوربین های فیلمبرداری سونی است که دارای کیفیت فیلمبرداری بسیار خوبی می باشد. این دوربین با ابعاد کوچک است ولی در عوض از ویژگی های دوربین های حرفه ای برخوردار می باشد، کیفیت فیلمبرداری و صدابرداری مناسب آن را برای استفاده در اهداف مختلف از جمله مجالس و میهمانی های رسمی و خانوادگی مناسب ساخته است. قابلیت تصویربرداری با کیفیت  4K با نرخ 60 فریم برثانیه، ثبت تصاویر با جزئیات بالا، تصویربرداری با ابعاد 3840x2160 به معنای در اختیار داشتن تصویری 4 برابر بزرگتر و با جزئیات بیشتر از ابعاد Full HD می‌باشد. سنسور به کار رفته در این دوربین خصوصیت مهم دیگری آن است، سنسور 8.3 مگاپیکسلی back-illuminated از نوع CMOS سری Exmor R سونی  نقطه قوتی است که امکان ضبط فیلم ها و تصاویر با کیفیت و وضوح بالا یا سرعت بالا را در شفافیت عالی فراهم می سازد. این دوربین دارای یک منظره یاب 0.45 اینچی و یک LCD چرخنده 3.5 اینچی ست.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX1 Camcorder

امکان ثبت تصویر با جزئیات بالا از سوژه‌های متحرک و یا با دوربین در حال حرکت از توانایی خوب این دوربین به شمار می رود. باید گفت پردازشگر صویر که مانند حسگر از اهمیت بالایی برخوردار است در این دوربین نیز به خوبی تعبیه شده است. سونی از پردازنده‌ای که پیش از این بر روی دوربینهای حرفه‌‌ای خود استفاده کرده بود بر روی این دوربین نیزاستفاده کرده که این به معنای پردازش دقیق تصویر 4K با کیفیت بالاتر و نویز کمتر است. علاوخ بر حسگر و پردازنده باید گفت که لنز عضو مهمی در ترکیب یک دوربین به شمار می رود، لنز این دوربین از نوع سری G سونی با عدسی Aspherical و ED میباشد که موجب ثبت تصاویری با کیفیت و رنگ‌های بهتر میشود. زوم دربیم عالی و دارای قابلیت زوم اپتیکال 20 برابر با فاصله کانونی واید تا تله 31.5 تا 630 میلیمتر با f1.6 -3.4 است. دیافراگم این لنز از نوع 6 تیغه است و بر روی آن سه حلقه برای در اختیار گرفتن دستی تنظیمات زوم، فوکوس و Iris در نظر گرفته شده است.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX1 Camcorder

 و اما سنسور دوربین که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد دارای ویژگی هایی است که برای کاربران مهم است. سنسور 8.3 مگاپیکسلی CMOS این دوربین از نوع Exmor R و دارای فن آوری back illuminated میباشد، که بطور چشمگیری دارای قابلیت جذب نور بیشتر نسبت به سنسورهای معمولی می‌باشد و این به معنای توانایی تصویربرداری بهتر در نور کمتر است. با این ویژگی های خوبی که برای دوربین سونی یاد شد بایستی سیستم ذخیره سازی خوبی هم برای آن در نظر گرفت، دو شکاف کارت حافظه XOD برای این دوربین در نظر گرفته شده. این نوع از کارتهای حافظه مختص دوربین‌های تصویربرداری و برای ثبت و خواندن فایلهای پرحجم با سرعت بالا طراحی شده‌اند.
این نوع کارت حافظه سازگار با USB3.0 می‌باشد که موجب افزایش سرعت تخلیه فایلها از روی کارت حافظه میگردد سونی برای کاربران علاقه مند و کاربرانی که به طور حرفه ای با این دوربین بی نظیر کار می کنند فکرهایی کرده است. سونی AX1 با سری N  و H کارتهای حافظه XOD سازگاری کامل دارد. امکان انتخاب یکی از کارتهای XOD بعنوان کارت اصلی و پیگری ضبط بر رویکارت دیگر هم وجود دارد. بعلاوه دو شکاف حافظه SD دیگر هم برای این دوربین در نظر گرفته شده که یکی از آنها به ثبت فایلهای AVCHD اختصاص دارد.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX1 Camcorder

ممکن است شراط نوری محیط همیشه مناسب و دلخواه شما نباشد، در این صورت دوربین سونی می تواند همراه هوشمند خوبی برای شما محسوب شود. وجود فیلتر ND داخلی به کاربر اجازه میدهد در شرایط نوری خارجی و نور شدید تصویری با سرعت شاتر و نوردهی دلخواه ثبت کند. این دوربین هم همانند بسیاری دیگر دوربین‌های حرفه ای سونی دارای سه فیلتر ND داخلی میباشد که از طریق درجه‌ی کنار لنز قابل تنظیم است. پس از تصویربرداری و ثبت عکس ها و فیلم های خود می توانید آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا با خروجی های مناسبی که در اختیارتان است به نمایش بگذارید. خروجی کامپوزیت ، یک خروجی HDMI با قابلیت انتقال تصویر با کیفیت اصلی 4K ، دو خروجی USB با قابلیت انتقال داده های ذخیره شده بر روی کارت حافظه، یک خروجی هدفون، بعلاوه دو ورودی حرفه ای XLR صدا ، خروجی‌ها و ورودی‌های این دوربین را تشکیل میدهند. سونی FDR-AX1 علاوه بر دو ورودی حرفه ای صدا از وجود میکروفن داخلی استریو هم بهره می‌برد که امکان استفاده ترکیبی از این دو هم وجود دارد. علاوه ر خصوصیات  و امکاناتی که گفته شد این دوربین قابلیت های زیادی دارد که در هنگام استفاده می توانید دریابید به همه این موارد کفشک دوربین را هم اضافه کنید ،یک کفشک استاندارد هم بر روی دستگیره این دوربین قرار داده شده که برای نگهداری و اتصال لوازم جانبی جداگانه کاربرد دارد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری FDR-AX1 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین فیلمبرداری سونی Sony FDR-AX1 Camcorder FDR-AX1 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
حرفه ای
ابعاد
189 * 193 * 362 میلیمتر
وزن
2.44 کیلوگرم با باتری 2.77 کیلوگرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
18.9 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت موثر حسگر
8.29 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
4.1-82 میلیمتر
بزرگنمایی اپتیکال
20 برابر
شرکت سازنده لنز
سونی
توضیحات لرزشگیر تصویر
اپتیکال
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
Xtra Fine LCD
سایز صفحه نمایش
3.5 اینچ
چشمی
دارد
دقت صفحه نمایش
1,229,000 پیکسل
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
4K
توضیحات فیلم
4K 60p
فرمت فیلم
AVC - XAVC S - MPEG4 - H.264
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
PCM 2-Channel
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
GPS
ندارد
کارت حافظه
SD CARD
ریموت کنترل
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
NP-F970
حداقل نور
3 لوکس
سایر مشخصات
لنز ساخت سونی با زوم 20 برابر - سه فیلتر ND و پنج نوع عملکرد paint
پشتیبانی از تکنولوژی رنگ TRILUMINOS..
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم