برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اچ دی آر-سی ایکس900 Sony HDR-CX900 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اچ دی آر-سی ایکس900 Sony HDR-CX900 Camcorder کد 10555 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX900 Camcorder HDR-CX900 یکی از جدیدترین دوربین های هدیکم است که دارای کیفیت فیلمبرداری فول اچ دی می باشد. از ویژگی های خوب این دوربین سنسور با کیفیت این دوربین می باشد. سنسور تصویر CMOS پشت روشن بزرگ از نوع یک اینچ می باشد که ثبت تصاویر با کیفیت و وصوح بالا در کنر جزئیات زیاد را فراهم می کند. فیلم هایی که فوق العاده هستند و مثل محیط واقعی نمایش داده خواهند شد. لرزشگیر دوربین خصوصیت مفید دیگری است که بایستی از آن حرف زد، لرزشگیر اپتیکال فوق العاده با کیفیت  Steady Shot ارتقاء یافته که برای ضبط فیلم های شفاف با ریت بالا و سرعت 120 فریم بر ثانیه عالی است، علاوه بر سنسور و حسگر دوربین لنز Zeiss Vario- Sonnor T را نیز باید معرفی کرد این لنز دارای دیافراگم 7 تیغه است. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX900 Camcorder

و اما صفحه نمایش و منظره یاب این دوربین عکاسی را بسیار لذت بخش کرده است شرکت سونی در دوربین فیلمبرداری سونی CX900 از یک چشمی بسیار روشن و کنتراست بالای الکترونیکی OLED با زاویه دید گسترده برای کادربندی فیلم ها استفاده کرده است. از طرف دیگر این دوربین هندی کم فول HD جدید دارای یک حلقه کنترل لنز و پیچ تنظیم دستی است که امکان کنترل و تنظیم دستی فوکوس، زوم، نوردهی، گین یا ISO و سرعت شاتر دوربین فیلمبرداری سونی Handcam CX900E را فراهم می کنند. این دوربین فیلمبرداری جدید قادر به گرفتن فیلم های فول HD با بیت ریت 50 مگابایت در ثانیه با استفاده از فرمت XAVCS است، و همزمان با ضبط آن می تواند یک نسخه با فرمت MP4 برای آپلود کردن فیلم های گرفته شده در سایت های شبکه های اجتماعی از طریق انتقال فیلم ها با سیستم Wi-Fi داخلی دوربین با قابلیت NFC یا اتصال میدان نزدیک به یک تلفن هوشمند یا تبلت تهیه کند.
همانطور که می بینید مانند بسیاری از دوربین های نسل جدید از فناوری های ارتباطی خوبی برخوردار است که اشتراک و انتقال عکس ها و فیلم ها را به راحتی امکان پذیر می سازد. دوربین بسیار خوشدست و با طراحی ارگونومیک، کنترل ها و دکمه های مناسب و راحت با راه اندازی سریع و آسان به عنوان یک دوربین حرفه ای خانگی می تواند در کنر شما برای ثبت بهترین خاطره هایتان باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HDR-CX900 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-CX900 Camcorder HDR-CX900 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
196.5x83.5x81 mm
وزن
870 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
20 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1 اینچ
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
لنز
لرزشگیر تصویر
دارد
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
محدوده دیافراگم
F/2.8-4.5
بزرگنمایی اپتیکال
12 برابر
بزرگنمایی دیجیتال
160 برابر
سایز فیلتر
62 میلیمتر
توضیحات لرزشگیر تصویر
اپتیکال
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
4464x3352 مگاپیکسل
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.5 اینچ
چشمی
دارد
مشخصات چشمی
OLED
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
1920x1080/60p
فرمت فیلم
XAVC-S HD , AVCHD
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
صدا
دالبی 5.1
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
دارد
کارت حافظه
SD
Wi-Fi
دارد
ریموت کنترل
دارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
لیتیومی
سایر مشخصات
باتری لیتیومی قابل شارژ- شارژر - راهنمای استفاده - کابل میکرو HDMI - کابل USB - ریموت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم