برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی پی ایکس دبلیو -ایکس 70 Sony PXW-X70 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی پی ایکس دبلیو -ایکس 70 Sony PXW-X70 Camcorder کد 10552 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-X70 Camcorder PXW-X70 از نوع دوربین های کامپکت می باشد که دارای حسگری به ابعاد8برابر بزرگتر از سنسور ها 1.3 اینچی است. بزرگی ابعاد سنسور قابلیت های خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد که با این دوربین امکان پذیر می شود. آزادی عمل بسیار بیشتر در تنظیم عمق میدان، ثبت تصاویری سینمایی با عمق میدان‌های بسیار کوتاه و رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب‌تر هنگام تصویربرداری در شرایط کم‌نور تنها برخی از قابلیت‌هایی است که به لطف ابعاد بزرگ‌تر سنسور، به این دوربین اضافه شده است.
خصوصیت مهم دیگری که در هر دوربینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لنز آن است، این لنز ساخت زایس بوده و دارای فاصله کانونی معادل 29 تا 384 میلی‌متر در لنزهای 35 میلی‌متری است. مثل بسیاری از لنزها می توان به وسیله رینگی که اطراف این لنز قرار دارد زاویه دید و عمق میدان را به صورت دستی تنظیم نمود و یا بر روی سوژه فوکوس نمود. علاوه بر این لنز سه فیلتر ان دی داخلی دارد که دارای ضریب های مختلف می باشند و برای تصویربرداری در شرایط محیطی با نور کم نیز دوربین را قادر می سازد تا کارایی بالایی داشته باشد.
از دیگر ویژگی های مهم دوربین می توان به برخورداری از توانایی ثبت تصاویر با  الگوریتم XAVC و با کدگذاری GOP و متود 4:2:2‌ و با عمق رنگ 10 بیت است. با این فرمت تصاویر ذخیره شده حجمی معادل 50 مگابایت بر ثانیه خواهند داشت. ویژگی ها و خصوصیت های خوبی را می توان برای دوربین برشمرد که توانایی رکورد ویدئو در حالت‌های اسلو و فست‌موشن در فرمت‌های متنوعی از 1 تا 60 فریم بر ثانیه یکی دیگر از آن ها است. برای ذخیره سازی تصاویر و فیلم های ثبت شده از دو درگاه SD می توانید استفاده کنید. طراحی بدنه عالی با حالتی ارگونومیک که کنترل و استفاده از دوربین را راحت می کند، برای فیلمبرداری از سوژه عای متحرک و پرتحرک به دلایل فوق و اینکه دوربین فوق العاده سبک است و دارای دستگیره XLR که بر روی بدنه آن تعبیه می شود بسیار ایده آل می باشد. این دوربین به درگاه ها و خروجی های استاندارد  HDMI و یک 3G-SDI مجهز بوده و برای تماشای تصاویر و فیلم ها می توانی به راحتی این کار را انجام دهید. 

دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-X70 Camcorder

امروزه اغلب دوربین های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری همچون دیگر دستگاه های دیجیتالی مثل تبلت ها و اسمارت فون ها از فناوری های ارتباطی مختلفی برخوردار هستند این دوربین به سیستم Wi-Fi داخلی مجهز است و از قابلیت اتصال NFC نیز برخوردار است. به علاوه دو ورودی صدای XLR و یک درگاه استریوی 35 میلی‌متری نیز در بدنه این دوربین فیلم‌برداری تعبیه شده است تا بتوان از میکروفون‌های خارجی نیز جهت ثبت صدا بهره برد. در ضمن می‌توان جهت ضبط صدا از میکروفون داخلی این دوربین نیز بهره برد. این دوربین توانایی فیلم‌برداری در شرایط مختلف دمایی از -20 تا 60 درجه را دارد ولی برای ذخیره‌سازی تصاویر به صورت مستقیم دمای محیط حتماً باید بین 0 تا 40 درجه سانتی گراد باشد. کیفیت فیلمبرداری بسیار خوب سونی  PXW X70 که کاربران خانگی را مد نظر قرار داده است آنقدر خوب است که می توان گفت کاربران خانگی با یک دوربین حرفه ای سر و کار دارند.
می توان گفت سونی با معرفی این دوربین نیمه حرفه ای با قیمت مناسب ارتقا بزرگی را در سری دوربین های کامپکت خود انجام داده است ، دوربین هندیکم  سونی X70 دارای لنز اُپتیکال با زوم 12X  است. X70 به سنسور یک اینچی با وضوح 20 مگاپیکسل مجهز است. سنسور یک اینچی در پشت این لنز قرار گرفته است و دارای وضوح 200 مگاپیکسلی است. در حالت فیلمبرداری تا 14 میلیون پیکسل مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین حتی در حالت 4K، تعداد پیکسل ها از میزان مورد نیاز برای بالاترین وضوح، بیشتر است.  برای استفاده بهینه از رزولوشن دوربین، می توانید گزینه clear image zoom  را فعال کنید. استفاده از این گزینه در کنار زوم اُپتیکال می تواند تا 24X زوم در حالت HD را امکانپذیر کند. درست مثل بسیاری از دوربین های پیشرفته مجهز به لرزشگیر بوده و این لرزشگیر بر روی لنز تعبیه شده است ؛ البته یک لرزشگیرالکترونیکی نیز در دوربین تعبیه شده است. وجود steady shot به کاهش  لرزش های دست موثر است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری PXW-X70 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony PXW-X70 Camcorder PXW-X70 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
حرفه ای
ابعاد
152.4 × 243.8 × 259 میلی متر
وزن
2358 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه از نوع SD , SDHC, SD XC
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
20 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1 اینچ
دقت موثر حسگر
14.2 مگاپیکسل
تراز سفیدی
3200K
لنز
فاصله کانونی
9.3 - 111.6 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/2.8 -f/4.5
بزرگنمایی اپتیکال
12 برابر
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.5 اینچ
چشمی
دارد
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
ندارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
فرمت فیلم
MPEG-4 AVC - H.264
نور فیلم برداری (پرژکتور)
ندارد
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
ندارد
فلاش
ندارد
GPS
ندارد
کارت حافظه
SD
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
حافظه داخلی دوربین
ندارد
Wi-Fi
ندارد
ریموت کنترل
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
ندارد
باتری
NP-FV70
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم