برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اچ ایکس آر -ان ایکس Sony HXR-NX100 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اچ ایکس آر -ان ایکس Sony HXR-NX100 Camcorder کد 10549 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX100 Camcorder HXR-NX100 را می توان جدیدترین دوربین فیلمبرداری سونی دانست که جزء محبوب ترین دوربین های این رنج قیمتی می باشد. چند عامل در هر دوربین بسیار اهمیت دارد، پردازنده ، حسگر و لنز دوربین که قلب دوربین را تشکیل می دهند، پردازنده جدید 1اینچی سونی که کاملا به اندازه ابعاد فیلم سوپر 16 میلی متری میباشد با رزولوشون 1920 در 1080 و لنز سونی سری G آمیخته شده بنابراین کیفیتی را ارائه می دهد که مثال زدنی است. طراحی بدنه بسیار خوشدست و ارگونومیک با کنترل های مناسب و راحت که کار با دوربین را لذتبخش می سازد، تنظیمات بسیاری که برای فیلمبرداری دارد و قابلیت فیلمبرداری SLOW MOTION با کیفیت HD و فریم ریتهای مختلف در HXR-NX100 که در این دوربین قرار دارد. امکان زوم اپتیکال در این دوربین که تا 12 برابر و دارای حداقل فاصله کانونی 29 میلی متری است. علاوه بر آن  حالت کاملا اتوماتیک  و 3 رینگ مجزا برای تنظیم دستی IRIS,FOCUS,ZOOM در این دوربین در نظر گرفته شده است. در این دوربین 2 درگاه برای کارت های SD قرار داده شده تا بتواند ضبط همزمان داشته باشید و یا در مواقع ضروری پس از پر شدن کارت اول بصورت اتوماتیک دوربین به رم دوم سوئیچ کند. به منظور صدابرداری حرفه ای تر 2 جک ورودی XLR برای اتصال انواع میکروفون در نظر گرفته شده است
این دوربین مجهز به یک سنسور قدرتمند 14.2 مگاپیکسلی است که 1 اینچی می باشد و حدودا معادل با کیفیت فیلم های  Super 16mm کیفیتی را ارائه می دهد. امکانات و ویژگی های دیگری که برای این دوربین می توان معرفی کرد  و نام برد عبارت اند از، لنز سری Sony G ثابت با زوم اپتیکال 12x و یک فیلتر تراکم خنثی داخلی با 4 گام کنترل نور، رینگهای کنترل فوکوس دستی، زوم و دیافراگم، یک چشمی الکترونیکی  0.24 اینچ با رزلوشن 1550K، و صفحه نمایش LCD 3.5 اینچD با رزلوشن 1550K ، و مجموعه گسترده ای از پورتهای اتصال از جمله خروجی HDMI، Multi/Micro USB، ترمینال های XLR، REMOTE، خروجی های کامپوزیت ویک کفشک مولتی اینترفیس سونی برای نگهداری و اتصال برخی از لوازم جانبی سونی به دوربین، بدون استفاده از سیم و یا حتی باتری جداگانه قرار داده شده که در صورت استفاده از لوازم جانبی سازگار، نیاز به کابل‌کشی بین دوربین و این تجهیزات را از بین میبرد. .

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX100 Camcorder

با دوربین جدید سونی به فرمت های مختلفی می توانید رکورد داشته باشید، از جمله فرمت XAVC 50Mbps که دارای فشرده سازی کمتری میباشد و حجم بسیار زیادی جهت ذخیره سازی اشغال می کند فرمت دیگری که این دوربین ساپورت می کند فرمت عادی با کدک AVCHD 2.0 وفریم ریت 24p ، 30p ، 60i و 60p  می باشد که برای ویرایش های عادی مناسب است همچنین دارای قابلیت ضبط تصاویر 720/60p AVCHD بصورت اسلوموشن2 برابر آهسته و یا60 فرم بر ثانیه  میباشد. تجهیز دوربین به درگاه ها و پ.رت های ورودی خروجی مختلف از ویژگی های بارز و خوبی است که می توان به موارد زیر اشاره کرد؛ این خصوصیات باعث شده دوربین سونی یک دوربین فیلمرداری ایده آل برای تمامی کاربران به حاسب بیاید؛ دوربین HXR-NX100 دارای یک خروجی تصویر HDMI ، یک خروجی کامپوزیت یک درگاه MicroUSB ، خروجی هدفون و دو ورودی میکروفن حرفه ای از نوع XLR میباشد. ورودی ریموت و یک ورودی DC جهت تغذیه دستگاه . ضمناً این دوربین مجهز به یک جفت میکروفن داخلی استریو هم می‌باشد. HXR-NX100 دارای 2 درگاه ورودی کارت حافطه می باشد که یکی کارتهای حافظه SD/SDHC/SDXC & Memory Stick Duo و دیگری کارتهای حافظه SD/SDHC/SDXC را ساپورت میکنند.
همانطور که گفته شد لنز دوربین از مهمترین ویژگی های دوربین به شمار می رود و هرچه این لنز با کیفیت تر باشد کیفیت تصاویر و فیلمبرداری نیز ارتقا می یابد، لنز این دوربین دارای حداقل فاصله کانونی 29mm است که زاویه دید گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار میدهد. این لنز همچنین دارای f/2.8 در وایدترین حالت می باشد. فاصله کانونی 348mm در تله‌ترین حالت است که به معنای توانایی 12 برابر زوم اپتیکال میباشد. علاوه بر زوم اپتیکال می توانید با زوم 24 برابر Clear Image Zoom یا توانایی بزرگنمایی بدون افت کیفیت تصویر و 48 برابر زوم دیجیتال نیز تصویربرداری نمایید. می توانید با این دوربین تصاویر با کیفیت را در شرایط نور کم نیز داشته باشید که در حالت های مختلف امکان پذیر است، چهار حالت 1/4 ، 1/16 ، 1/64 و Clear فیلتر ND داخلی می باشد

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX100 Camcorder

دوربین سونی در رده دوربین های نیمه حرفهای قرار دارد و با حسگر بزرگ 11 اینچی با رزولوشن 14٫2 مگاپیکسل با امکان ضبط Full HD 1080p و بدنه کوچک و محکم، این دوربین را به یک دوربین سطح بالا نزدیک می‌کند. در مورد لنز دوربین باید گفت که بر روی آن سه حلقه کنترل جداگانه طراحی شده است و هر کدام از این حلقه ها برای کنترل زوم و دیافراگم استفاده می شود. این رینگ های کنترلی برای کنترل نوردهی و فوکوس مناسب کاربرد دارند. به علاوه چون در این دوربین یک فیلتر ND داخلی استفاده شده است، می‌توان در شرایط پرنور، با استفاده از فیلترهای 1/4، 1/16، 1/64 و Clear نور محیط را کنترل کنید.
این دوربین NX100 تصاویر ویدئویی را با کدک AVCHD 2.0 و با سرعت‌های 24، 30 و 60 فریم بر ثانیه با رزولوشن Full HD 1080pp ضبط می‌کند. البته می‌توانید از رزولوشن‌ HD 720/60p هم استفاده کنید. این ویدئو‌ها روی کارت حافظه SD ذخیره می‌شوند و از آنجا که این دوربین دارای دو اسلات کارت حافظه است، می‌تواند با پر شدن کارت اول، به طور خودکار عمل ضبط را روی کارت دوم ادامه دهد. نکته جالب‌ اینکه این دوربین دارای دو دکمه ضبط جداگانه است و می‌توان هر یک از کارت‌های حافظه را به ضبط یکی از این دکمه‌ها اختصاص داد. ضمنا این کارت‌ها می‌توانند به صورت مشابه یکدیگر نیز پر شوند که برای تهیه نسخه پشتیبان از ویدئو‌های در حال ضبط استفاده شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HXR-NX100 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-NX100 Camcorder HXR-NX100 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
17.1 × 18.7 × 37 میلی متر
وزن
2100 گرم
نوع ذخیره سازی
کارت حافظه SD - SDHC - SD XC
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
10.6 - 14.2 مگاپیکسل
تراز سفیدی
داخل فضای بسته: 3200K - فضای باز: 5600K
لنز
فوکوس دستی
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فاصله کانونی
9.3 - 111.6 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/2.8 - f/4.5
بزرگنمایی اپتیکال
12 برابر
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
10.6 مگاپیکسل
حداکثر سرعت شاتر
1/10,000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/60 ثانیه
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.5 اینچ
چشمی
دارد
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
XAVC S (1920 x 1080)@59.94p, 29.97p, 23.98p (50 Mbps)...
فرمت فیلم
MPEG4-AVC - H26
نور فیلم برداری (پرژکتور)
دارد
سایر قابلیت ها
فیلمبرداری در شب
ندارد
GPS
ندارد
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
باتری
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم