برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری سونی اچ دی آر-پی جی 675 Sony HDR-PJ675 Camcorder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری سونی اچ دی آر-پی جی 675 Sony HDR-PJ675 Camcorder کد 10548 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ675 Camcorder HDR-PJ675 مدل دیگری از سری دوربین های خانگی هدیکم سونی است که با کیفیت و مشخصات قابل مقایسه ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. دوربین فیلمبرداری سونی درست مثل بسیاری از دوربین های نسل جدید دارای امکانات خوبی است که می توان از آن جمله به حسگر با کیفیت Exmor R CMOS ، لنز فوق العاده ای که ساخت سونی است، تمامی ورودی- خروجی های مورد نیاز برای عکاسی و فیلمبرداری که برای انتقال و اشتراک و همینطور نمایش تصاویر و فیلم های دوربین در دستگاه های دیگر را فراهم می کنند، بدنه خوشدست و ارگونومیک با منترل های دم دستی و مناسب که کاربری را آسان، راه اندازی را سریع، و کار با این دوربین را لذتبخش کرده است. 
در کنار فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی که توسط این دوربین انجام می شود می توانید عکی های با وضوح و جزئیات بالا را نیز ثبت کنید و سوژه های مورد علاقه خود را از دست ندهید. پروژکتور قدرتمندی که در دوربین تعبیه شده است برای فیلمبرداری با شفافیت بالا در نور کم را نیز فراهم می سازد، نگران تارشدن تصاویر و فیلم های خود نباشید علاوه بر پروژکتور و فلاش دوربین سونی لنز این دوربین را به لرزشگیر مجهز کرده است تا وضوح و کیفیت تصاویر و فیلم های خود را به روشنی ثبت نمایید. از ویژگی های دیگری که برای دوربین می توان نام برد و البته نکته مهمی است که در هر دوربین به آن پرداخته میشود پردازشگر دوربین است. پردازنده دوربین قدرتمند و از نوع  BIONZ X می باشد . بهره مندی از امکانات ارتباطی مناسب دوربین که آن را قادر می سازد به دستگاه های دیگر ارتباط برقرار کرده و عکس ها و فیلم ها را به اشتراک بگذارد و یا در شبکه های اجتماعی بتوان تصاویر و فیلم های دوربین را با دیگران به اشتراک گذاشت، قابلیت Wi-Fi و NFC در این دوربین نقطه قوتی است که در آن تعبیه شده است. فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری HDR-PJ675 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری سونی Sony HDR-PJ675 Camcorder HDR-PJ675 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
خانگی
ابعاد
61.5 × 66.0 × 130.5 میلی متر
وزن
380 گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Exmor R CMOS
دقت حسگر
2.29 مگاپیکسل
ابعاد حسگر
1/5.8 اینچ
دقت موثر حسگر
1.71 مگاپیکسل
تراز سفیدی
Auto/Onepush/Outdoor/Indoor
لنز
فوکوس دستی
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
محدوده دیافراگم
F1.8 - F4.0
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
رزولوشن عکس
9.2 مگاپیکسل
صفحه نمایش
چشمی
ندارد
ورودی و خروجی ها
ورودی میکروفون
دارد
خروجی هدفون
دارد
خروجی Micro HDMI
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
فیلمبرداری
رزولوشن فیلم
Full HD
توضیحات فیلم
MPEG4-AVC/H.264, AVCHD
فرمت فیلم
MPEG4-AVC/H.264, AVCHD
نور فیلم برداری (پرژکتور)
دارد
صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
توضیحات نور فیلم برداری
25 لومن درخشندگی تصویر
سایر قابلیت ها
کارت حافظه همراه دوربین
ندارد
حافظه داخلی دوربین
32GB
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
NP-FV50
سایر مشخصات
WI-FI , NFC ، تایم لپس. 2 عدد باتری،شارژر. کابل HDMI وUSB
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم