برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین فیلمبرداری کانن ای او اس سی 100مارک بدون لنز Canon EOS C100 Mark II Body Digital Camera EOS C100 Mark II

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین فیلمبرداری کانن ای او اس سی 100مارک بدون لنز Canon EOS C100 Mark II Body Digital Camera EOS C100 Mark II کد 10401 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین فیلمبرداری کانن بدون لنز Canon EOS C100 Mark II Body Digital Camera EOS C100 Mark II را می توان به عنوان یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای معرفی کرد که دارای حسگر CMOS 35 میلی متری با وضوح 8.3 مگاپیکسل است. این دوربین فیلمبرداری با قیمتی مناسب در اختیار حرفه ای های فیلمبرداری است. دوربین سی 100 مارک 2 نسبت به نسل قبلی خود دارای نقاط ارتقا یافته بسیاری است.
برخورداری C100 Mark II از منظره یاب EVF با وضوح 1.23 مگاپیکسل باعث می شود فیلمبرداری در سوژه های مختلف به دقت بالایی باشد و لذت بخش شود. دکمه مخصوص ضبط فیلم و میکروفون مونو جزو تغییرات مشهود ظاهری نسبت به نسل قبل هستند. همچنین EOS C100 Mark II دارای صفحه نمایش 3.5 اینچ OLED با وضوح 1.23 مگاپیکسل است  و این صفحه نمایش در نور شدید خورشید هم وضوح خوبی را دارد. C100 Mark II به حسگر CMOS از نوع Dual Pixel  مجهز بوده و همچنین دارای سیستم تشخیص چهره هنگام فوکوس اتوماتیک است. پردازشگر تصویر ازنوع DIGIC DV4 است که طبق ادعای Canon کیفیت فیلم های ضبط شده را تا حدود زیادی افزایش داده است. این چیپ همچنین به کاهش نویز در مقادیر ISO بالا (تا 80000) کمک می کند. می توان مازول  LUT  را از دیگر ویژگی های خوب دوربین فیلمبرداری کانن معرفی کرد. این ماژول امکان  مشاهده تصاویری را فراهم می کند که توسط دوربین در حالت Wide DR گرفته می شود. همچنین فرستده های دوگانه این ماژول با دو فرکانس 5 و 2.4 گیگاهرتز کمک می کنند تا فایل های ویدئویی به راحتی به FTP منتقل شوند. یک خصوصیت مهم دیگر که در این دوربین وجود دارد امکان همگام سازی دوربین با دستگاه های دیگر از جمله تلفن همراه هوشمند است و با فناوری وای فا امکان کنترل از راه دور این دوربین مهیا شده است.

دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدنه Canon EOS C100 Mark II Body Digital Camera

گفته می شود دوربین فیلم برداری Canon EOS C100 Mark II Cinema EOS Camera with Dual Pixel CMOS AF به روز شده ی مدل دوربین فیلم برداری c100 کانن است که برای مستند سازی و افرادی که می خواهند فیلم برداری های پر تحرک را تجربه کنند بسیار مناسب است.
از طراحی دوربین کانن که بخواهیم حرف بزنیم باید گفت بدنه کانن EOS C100 mark II  شبیه دیگر دوربینهای سینمایی کانن است. بدنه ای که مهمترین تفاوتش در سری های مختلف در اندازه آن است و شبیه ترین دوربین به آن C100 است. یک تغییر بزرگ که در دوربین کانن  C100 mark II دیده می شود ؛ در اندازه و شکل منظره یاب و نمایشگر آن است.  وزن این بدنه بدون نصب لنز و لوازم جانبی فقط یک کیلوگرم است. اگرچه منظره یاب این دوربین نسبتا تغییری نداشته است ولی پوشش بیرونی آن حدودا دو برابر بزرتر شده است.  تغییر دیگری که دیده می شود نمایشگر دوربین است که انعاطف پذیرتر شده است و قابلیت چرخش به جهت‌هایی را پیدا کرده که در مدل پیشین ممکن نبود و همچنین دارای وضوح بالاتری نیز می باشد. ضمن اینکه چند دکمه کنترلی چند جهته به بخش زیرین آن اضافه شده . در مدل پیشین چنین دکمه ای که کار گردش در میان منوها و تنظیم نقطه فوکوس را آسان میکند فقط روی دستگیره جداشونده کناری موجود بود.
آنچه در دوربین های فیلمبرداری و عکاسی از اهمیت بالایی برخوردار است داشتن یک حسگر مناسب است. کانن EOS C100 mark II دارای یک حسگر CMOS  با ابعاد سوپر 35 است و عمق میدان مناسبی را برای فیلمسازان فراهم می کند.  این حسگر نویز را تا حدود زیادی کاهش می دهد و در محیط هایی که دارای نور خوبی نیستند نیز امکان فیلمبرداری را فراهم می سازد. این حسگر با دقت موثر 8٫3 مگاپیکسل C100 را یک گام جلوتر از دوربینهای همرده خود قرار میدهد. تغییر بزرگ دیگری که این دوربین نسبت به نسل گذشته خود داشته است پردازنده آن است که به طور قابل ملاحظه ای ارتقا داشته است. پردازنده DIGIC DV 4 با مصرف انرژی و تولید گرمای کمتر قادر است پردازش تصاویر را با سرعت بیشتر و در سه کانال جداگانه برای رنگهای اصلی (قرمز، آبی و سبز) انجام دهد که اصلی ترین نتیجه آن کاهش نویز تصاویر است.

 

فوکوس خودکار Dual Pixel ویژگی خوبی است که در این دوربین گنجانده شده است. بهبود عملکرد فوکوس خودکار مداوم بر روی سوژه های در حال حرکت و یا حرکت دوربین می باشد. این ویژگی باعث دقت در فوکوس و عملکرد بهتر در فیلمبرداری های تعقیبی می باشد. گاهی فیلمبرداری هایی بسیار حساس برای شما پیش می آید و لازم است کنترل دوربنی کاملا حساب شده باشد. کلید قفل خصوصیتی است که به کاربر این امکان را میدهد که تمام دکمه‌های موجود روی بدنه، حتی دکمه آغاز و پایان ضبط تصویر را قفل کند تا هیچ تغییر تصادفی در تنظیمات انجام شده پیش نیاید. فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel که قبلا در دوربینهایی مثل 70D قرار داشت، موجب سریعتر و دقیق‌تر شدن فوکوس خودکار میشود و کار تصویربرداری را خصوصاً برای پروژه‌های فیلمسازی کوچک راحت میکند.
گفته می شود که  از تغییرات دیگر این دوربین عملکرد بهبود یافته  حساسیت  آن است ، افزایش حداکثر حساسیت از 80٬000 به 102٬400 است که موجب ایجاد امکان تصویربرداری با نور طبیعی و نور بسیار کم میشود. تجهیز فوکوس خودکار با امکان شناسایی چهره و ضبط تصاویر با فرمت MP4 از دیگر ویژگی های این دوربین به شمار می رود. یک دوربین فیلمبرداری بایستی دارای ویژگی هایی باشد که بتوان فیلم های با کیفیتی را با آن به ثبت رساند. این دوربین دارای دو ورودی حرفه‌ای صداست که روی دستگیره جداشونده‌ی آن قرار دارند. یک میکروفن داخلی هم برای ضبط صدا بدون نیاز به نصب میکروفن خارجی در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش 3٫5 اینچی OLED این دوربین نسبت به مدل قبلی وضوح بالاتری دارد و پشتیبانی از GPS و اتصال بیسیم هم به آن افزوده شده است.
کانن EOS C100 mark II دارای حسگری مشابه حسگر C300 است، اما پردازنده آن DIGIC DV 4 میباشد که البته در مقایسه با C100 ارتقا یافته است.  ابعاد سوپر 35 این حسگر در کنار قابلیت تعویض لنز با مانت EF به کاربر اجازه میدهد تا بتواند لنز مورد نظر خود را از میان طیف گسترده‌ای از لنزهای فول فریم کانن انتخاب کند و ین یک امکان خوب برای کاربران است. که خبر خوبی برای کسانی است که تاکنون بر روی لنزهای کانن سرمایه‌گذاری کرده اند. بهبود دهنده تصویر سازگار با لنزهای کانن که از قابلیتهای آن اصلاح نور محیطی مربوط به سایه های گوشه های تصویر است هم روی این دوربین موجود است.
و اما یک خصوصیت دیگر که گفتنش خالی از لطف نیست؛ برخورداری از فیلتر ND داخلی است که برای ضبط تصویری با بهترین تنظیمات امکان خوبی است. صبط فیلم د رنور کم، و یا در نور شدید، ناگفته نباشد که تنظیمات این مشخصه مشابه مدل پیشین است. علاوه بر فناوری وای وا یک خروجی HDMI با قابلیت انتقال تصویر غیرفشرده، یک خروجی هدفون یک درگاه Mini USB و قابلیت نصب ریموت از ویژگی‌های این دوربین هستند. علاوه بر آن قابلیت اتصال میکروفن حرفه‌ای از طریق دو ورودی XLR صدا هم برای این دوربین درنظر گرفته شده که بر روی دستگیره بالایی جداشونده قرار دارند.
قابلیت Log Gamma کانن برای ضیط تصاویر با کنتراست و وضوح مطلوب است، ضمن اینکه تصویر نهایی از لحاظ رنگی دارای محدوده دینامیکی بالا و مناسب برای اجرای عملیات تصحیح رنگ در مرحله پس از تولید خواهد بود. و اما قابلیت Wide DR هم برای مواقعی مناسب است که  بدون نیاز به دستکاری رنگ ها تصاویر دارای ویژگی های یک تصویر ویرایش شده هستند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین فیلمبرداری EOS C100 Mark II دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین فیلمبرداری کانن بدون لنز Canon EOS C100 Mark II Body Digital Camera EOS C100 Mark II را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین فیلمبرداری اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
حرفه ای
ابعاد
W x H x D:13.5 x 17 x 12.9
وزن
1 کیلو گرم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
دقت حسگر
24.6x 13.8 میلی متر
تراز سفیدی
Kelvin, Daylight, Tungsten, Set A, Set B White balance shift is available within Presets (-9 to +9
عکسبرداری
قابلیت عکسبرداری
دارد
حداکثر سرعت شاتر
1/2000ثانیه
حداقل سرعت شاتر
1/3ثانیه
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
OLED
سایز صفحه نمایش
3.5 اینچ
دقت صفحه نمایش
922,000پیکسل
ورودی و خروجی ها
خروجی هدفون
دارد( 3.5mm stereo jack)
خروجی تلویزیون
دارد(output only)
خروجی HDMI
دارد(Type A, output only)
خروجی USB
دارد(Mini-B, USB 2.0 Hi-Speed, Output Only)
فیلمبرداری
فرمت فیلم
MPEG-4, AVC/H.264, MP4
صدا
AVCHD 28 Mb/s: Linear PCM; 2Channel; 16Bit; 48 kHz 24 Mb/s: Linear PCM; 2Channel; 16Bit; 48 kHz All other modes: Dolby Digital AC3
سایر قابلیت ها
GPS
دارد به صورت جداگنه باید خریداری شود(عرض جغرافیایی / طول جغرافیایی / ارتفاع، زمان هماهنگ جهانی (UTC) )
کارت حافظه
SD/SDHC/SDXC card 2 card slots
ریموت کنترل
دارد(2.5mm mini jack. Compatible with RC-V100)
میکروفون داخلی
دارد
بلندگوی داخلی
دارد
باتری
BP-955 7.4V Lithium-Ion Battery Pack (5200mAh)
سایر مشخصات
شارژر باتری دارد(CA-940 Compact Power Adapter for EOS C300 & C300 PL Camcorders )
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم