برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon EOS 77D Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon EOS 77D Kit 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM کد 11843 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن به همراه لنز 18-135 میلی متر Canon EOS 77D DSLR Camera With 18-135mm IS STM Lens IS STM با قابلیت های بسیار بالا در زمینه عکاسی و فیلمبرداری در اوایل سال 2017 توسط شرکت کانن معرفی شد. دوربین EOS 77D در حقیقت از نظر ابعاد جایی در میان دوربین های رده پایین و میان رده DSLR کانن دارد و به عبارتی قرار است جایگزین دوربین های دو رقمی کانن گردد. بر روی بدنه EOS 77D همچون دوربین های دو رقمی کانن، مانند 80D ، یک نمایشگر تک رنگ طراحی شده است تا بدون نیاز به روشن نمودن LCD بتوان وضعیت دوربین را بررسی نمود. با توجه به حساسیت بین 100 تا 25600 دوربین کانن EOS 77D و وجود پرداشگر DIGIC 7 ، قابلیت عکاسی پیاپی در EOS 77D به 6 فریم بر ثانیه می رسد و می تواند گزینه ای بسیار مناسب جهت عکاسی حیات وحش و عکاسی خبری باشد.
دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 77D به یک نمایشگر LCD و 3 اینچی مجهز شده که رزولوشنی معادل با 1.04 میلیون نقطه دارد. این نمایشگر، لمسی و از نوع تاشو است و  می تواند در کادر بندی و زوایای مختلف کاربرد فراوانی داشته باشد. همچنین وجود یک منظره یاب پنج وجهی بسیار با کیفیت نیز قادر است در موارد عدم ضرورت استفاده از نمایشگر ، تا 95% پوشش دهی داشته و با بزرگنمایی 0.82 برابر، تصویر واضح و با کیفیتی را از کادر روبرو به کاربرانش نشان دهد. امکان استفاده از فلاش های فوق حرفه ای بر روی EOS 77D از دیگر مزایای این دوربین فوق العاده محسوب می گردد.
در حین عکاسی با دوربین کانن EOS 77D سیستم فوکوس طراحی شده ی آن ، امکان فوکوس بر روی 45 نقطه را فراهم می نماید که تمامی آنها از نوع کراس بوده و با کیفیت بالایی که ارائه می دهند در زمان فوکوس حتی بر روی خطوط افقی مستقیم نیز موجب می شوند تا هیچ لحظه ای برای فوکوس از دست نرود. به علاوه در محیط هایی با نور کم و یا نور پیچیده نیز این سیستم فوکوس می تواند با کیفیت بالا  و دقت و سرعت بسیار بالا عمل کرده و تصاویری بی نظیر را به ثبت برساند.
قابلیت فیلمبرداری دوربین کانن EOS 77D ، آن را به یکی از بی رغیب ترین دوربین های حال حاضر بازار مبدل ساخته است. چرا که قادر است در زمان فیلمبرداری نیز فوکوسی بسیار نرم و بی صدا را اعمال نماید. برای این کار کافیست کاربر در زمان فیلمبرداری نقطه مورد نظر خود را بر روی نمایشگر لمس نماید تا بلافاصله چه در حالت فیلمبرداری و چه در حالت LiveView فوکوس بر روی سوژه انجام می شود. همچنین وجود حالت های مختلف فوکوس نیز این امکان را فراهم ساخته تا بتوان بر روی سوژه های متحرک نیز فوکوس نمود. حالت تشخیص چهره نیز برای حفظ فوکوس بر روی چهره افراد به کمک آمده تا همواره تصاویر در شارپ ترین حالت قرار داشته باشند.
امکانات پیشرفته فیلمبرداری دوربین EOS 77D از نقاط قوت آن به شمار می آید و قادر است با رزولوشن Full HD 1080p فیلمبرداری نماید. همچنین امکان ضبط ویدیو های تایم لپس بر روی حافظه دوربین میسر می باشد. وجود یک لرزشگیر دیجیتال نیز در دوربین کانن EOS 77D در 5 جهت لرزش را اصلاح نموده و تصاویری بی نقص با وضوح بالا را ثبت نماید. امکان اتصال به WiFi و NFC از دیگر قابلیت های EOS 77D می باشد.
لنز ارائه شده همراه EOS 77D یک لنز زوم و دارای لرزشگیر می باشد که قادر است با موتور اولتراسونیک بهینه ی خود ، در تمام طول فاصله کانونی فوکوسی دقیق را انجام داده و به ثبت هر چه بهتر تصاویر کمک نماید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی دیجیتال EOS 77D دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال کانن به همراه لنز 18-135 میلی متر Canon EOS 77D DSLR Camera With 18-135mm IS STM Lens IS STM را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم