برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی دیجیتال پاناسونیک لومیکس Panasonic Lumix DMC-G7 With 14-42 Lens Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال پاناسونیک لومیکس Panasonic Lumix DMC-G7 With 14-42 Lens Digital Camera کد 11626 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

 دوربین عکاسی دیجیتال پاناسونیک لومیکس Panasonic Lumix DMC-G7 With 14-42 Lens Digital Camera دوربینی است از سری دوربین های بدون آینه شرکت پاناسونیک. G7 جدیدترین نسخه از دوربینهای سری G است، تمام محاسن مدل قبلی خود را داراست و البته امکاناتی جهت بهبود عملکرد دوربین و همچنین ارتقاء کیفیت تصویربرداری در آن اعمال شده است. از برترین مزایای دوربین DMC-G7 قابلیت تعویض لنز و ثبت تصاویر با کیفیت 4K می باشد.
دوربین DMC-G7 جدید فیلم های QFHD 4K را با رزلوشن 3840 x 2160 پیکسل با حداکثر سرعت 25 فریم در ثانیه ( 50Hz ) یا 24 فریم در ثانیه در فرمت MP4 همراه با فوکوس خودکار ضبط می نماید. قابلیت 4K Photo این امکان را فراهم می سازد که از فیلم های بسیار باکیفیت 4K بتوان یک عکس با رزلوشن 8 مگا پیکسل استخراج نمود. سه قابلیت 4K Photo جدید به دوربین G7 نسبت به نسخه های قبلی لومیکس اضافه شده است.
از دیگر امکانات قابل تامل دوربین لومیکس G7 می توان به حسگر Digital Live MOS Sensor با رزلوشن 16 مگا پیگسل، حداکثر حساسیت به نور ISO 25600 ، سیستم Wi-Fi داخلی، حالت عکاسی متوالی با حداکثر سرعت 8 فریم در ثانیه، فوکوس خودکار بسیار سریع با زمان تنها 0.07 ثانیه، و یک صفحه نمایش لمسی مفصل دار 3 اینچی با رزلوشن 1040 مگاپیکسل اشاره کرد.

لومیکس G7

در دوربین DMC-G7 با تکیه بر فناوری 4K ،  این امکان برای عکاسان حرفه ای و آماتور فراهم شده است تا در تمام موقعیت های عکاسی و فیلمبرداری بتوانند بهترین لحظه را با بهترین کیفیت به تصویر بکشند. این دوربین توانمند و کارآمد کنترل و خلاقیت بیشتری را در تجربه های تصویربرداری، از محافل خانوادگی گرفته تا سفر به مناطق مختلف، فراهم می آورد.

لومیکس G7

دوربین پاناسونیک Lumix DMC-G7 دارای یک منظره یاب الکترونیکی است و به لطف وجود کاپ بزرگ آن دید منظره یاب بسیار افزایش یافته است. خروجی تصویر ارائه شده بر روی این منظره یاب الکترونیکی و صفحه نمایش عقب دوربین به صورت خودکار و از طریق یک سنسور نزدیک شدن چشم به منظره یاب الکترونیکی تعویض می شود، که باعث افزایش عمر باطری می شود. استفاده از نمایشگر OLED در منظره یاب الکترونیکی نه تنها باعث افزایش رزلوشن آن می شود، بلکه یک واکنش سرعت بالا با حداقل زمان تاخیر را نیز ارائه می کند، که این امر این امکان را برای کاربر فراهم می کند شات دقیق مد نظر خود را شکار کند.
به علاوه گزینه 4K Burst Shooting در دوربین G7 امکان گرفتن تصاویر متوالی حداکثر تا 29 دقیقه و 59 ثانیه را با حداکثر سرعت 30 فریم فراهم ساخته است ، که از این حالت می توان درست شبیه به یک حالت عکاسی متوالی سرعت بالا با نگه داشتن دکمه شاتر استفاده کرد. حالت و گزینه Start/Stop نیز حالت تصویربرداری متوالی را با یک بار زدن دکمه شاتر شروع و با زدن مجدد دکمه شاتر، متوقف می سازد و برای گرفتن تصویر از موقعیت هایی مناسب است که زمان انتظار بالایی دارند. حالت و گزینه4K Pre-burst به صورت خودکار از یک ثانیه قبل و بعد از فشرده شدن شاتر 30 فریم را می گیرد و برای به تصویر کشیدن بهترین لحظه، به میزان 60 فریم فرصت در اختیار کاربر قرار می دهد. هر دو حالت 4K Burst Shooting و Start/Stop این قابلیت را دارند که با هر بار تقریبا به میزان 30 دقیقه فیلمبرداری کند و این ویژگی ده ها هزار فرصت تولید عکس با نسبت ابعاد متنوع را در اختیار کاربران قرار می دهد.

لومیکس G7

حالت فوکوس خودکار Low Light AF یا فوکوس خودکار در نور کم نیز در دوربین G7 جهت عکاسی در موقعیت های بسیار کم نور از قبیل قدم زدن در ساحل در زیر نور مهتاب این امکان را فراهم می کند که فوکوس با دقت بالاتری بر روی سوژه تنظیم شود. همچنن، برای اولین بار در صنعت دوربین های عکاسی، دوربین عکاسی دیجیتال پاناسوینک DMC-G7  به حالت فوکوس خودکار Starlight AF مجهز گردیده است، که این قابلیت را دارد تا  تک تک ستارگان و صور فلکی را در آسمان شب به تصویر بکشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Lumix DMC-G7 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال پاناسونیک لومیکس Panasonic Lumix DMC-G7 With 14-42 Lens Digital Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
بدون آینه با لنز قابل تعویض
ابعاد
124.9*77.4*86.2 میلیمتر
وزن
415 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
Live MOS
ابعاد حسگر
17.3*13 میلیمتر
دقت حسگر
16.84 مگا پییکسل
دقت موثر حسگر
16.00 مگا پییکسل
محدوده دقت حسگر
15 تا 20 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3, 3:2, 16:9, 1:1
فرمت غیرفشرده عکس
RAW, RAW+Fine, RAW+Standard, Fine, Standard
حداکثر رزولوشن عکس
4592*3448
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
14 - 42 میلیمتر
محدوده دیافراگم
f/3.5 - 5.6
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
فرمت فیلم
AVCHD - MP4
ضبط صدا
AAC, Dolby Digital 2ch
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/25
حداقل سرعت شاتر
1/16,000
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
ایزو
Auto, 200-25600
فلاش
بالا جهنده
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
OLED
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
2,360,000 - 17.5 mm
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD , SDHC , SDXC
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم
مشخصات باتری
7.2 VDC
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم