برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سونی ای 7 آر Sony Alpha A7R Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سونی ای 7 آر Sony Alpha A7R Camera کد 11579 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سونی بدون لنز Sony Alpha A7R II Digital Camera Alpha A7R II محصول جدید شرکت سونی است که دارای یک حسگر فول فریم از نوع BSI CMOS و رزولوشن تصویر 42.4 مگاپیکسل می باشد. A7R II اولین دوربین بدون آینه ای است که دارای چنین کیفیت و رزولوشن بالایی است و علاوه بر عکاسی ، می توان از آن برای فیلمبرداری با فرمت UHD 4K نیز استفاده نمود. سرعت دوربین A7R II نسبت به مدلهای قبلی حدود 40% افزایش یافته است.
دوربین عکاسی A7R II دارای یک پردازشگر  Bionz X می باشد که نه تنها به ثبت تصاویر تا 5 فریم در ثانیه با حفظ وضوح تصویر سرعت می دهد، بلکه حساسیت دوربین را تا ISO 102,400 نیز افزایش می دهد و این امر در تصویر برداری از مکانهای بسیار کم نور مزایای فراوانی دارد. دوربین عکاسی سونی A7R II نیز مانند اغلب محصولات مشابه دارای لرزشگیر است و در این دوربین یک لرزشگیر 5 محوره برای اصلاح لرزش های بدن و دست و حتی پیچش دست در نظر گرفته شده است.
همچنین قابلیت فوکوس خودکار در دوربین A7R II پیشرفت فراوانی داشته و قادر است تا 399 نقطه فوکوس را تشخیص دهد. در هنگام فیلمبرداری و یا استفاده از حالت Live View نیز قادر به تشخیص 25 نقطه فوکوس می باشد. سونی در طراحی دوربین A7R II خود از لنزهای مانت E بهره گرفته و این بدان معناست که انتخاب لنز را برای کاربر بسیار متنوع کرده است ، چرا که می توان علاوه بر لنزهای سری مانت E، از مانت A نیز با کمک مبدل‌های LA-EA و LA-EA3 بهره جست. 

سونی A7R II

وزن کم و بدنه ای که از آلیاژ منیزیم ساخته شده ، استفاده از دوربین عکاسی سونی A7R II را در شرایط جوی نا مساعد نیز ممکن می کند و لازم به ذکر است که عایق بندی آن نیز نسبت به مدلهای پیشین بهبود یافته است. دکمه شاتر در این دوربین دارای طراحی خاصی است که به گفته سونی می‌تواند تا 50% از لرزش دوربین را در حین عکسیرداری کنترل نماید. همچنین در صورت نیاز به حداقل لرزش، وضعیت Silent را می‌توان در A7R II فعال نمود که در این حالت دوربین تقریبا بدون لرزش عکاسی می‌کند. پرده شاتر این دوربین نیز تا 500 هزار شات طبق ادعای شرکت سازنده ارای ضمانت می باشد.
امکان عکسبرداری 4k یکی از مهم‌ ترین قابلیت‌ های دوربین A7R II به شمار می آید. سونی A7R II می‌تواند با رزولوشن UHD 4K 3840 x 2160p با سرعت 30 یا 24 فریم برثانیه و با فرمت XAVC فیلمبرداری کند و حجم انتقال اطلاعات آن 100 مگابایت بر ثانیه است، بنابراین برای ضبط با فرمت 4K باید از کارت‌های حافظه پرسرعت که بتوانند این حجم اطلاعات را ضبط کنند استفاده کرد. با استفاده از حالت فیلمبرداری روی وضعیت Super 35 می‌توان از تمامی سطح حسگر فول‌ فریم دوربین A7R II برای فیلمبرداری 4K بهره برد چرا که موجب افزایش فوق‌العاده کیفیت و همچنین بوکه تصویر می‌ شود.

سونی A7R II

با استفاده از فرمت Full HD 1920 x 1080p ، سرعت فیلمبرداری در A7R II به 60 فریم برثانیه می‌ رسد و در صورت استفاده از فرمت HD 1280 x 720p نیز می‌توان سرعت ویدئو‌ها را تا 120 فریم بر ثانیه افزایش داد.
دوربین سونی A7R II دارای صفحه نمایش 3 اینچی با رزولوشن 1228000 پیکسل می باشد که طراحی آن به صورت باز شو است و همچنین منظره یاب آن قابلیت تا شدن 107 درجه به سمت بالا و 41 درجه به سمت پایین را دارد. در صورت نیاز می‌توانید از منظره‌ یاب الکترونیکی آن با بزرگنمایی 0.78x استفاده نمود. رزولوشن این منظره‌ یاب 0.5 اینچی، برابر 2.36 مگاپیکسل بوده و از نوع XGA OLED Tru-Finder است و تصویری بسیار با کیفیت از کادر روبرو را به شما نشان می‌دهد، به طوری که تقریبا نمی‌توان متوجه شد که این منظره‌یاب الکترونیکی بوده و به صورت نوری نمی باشد.
در صورت نیاز به ارتباط از راه دور برای انتقال عکس‌ها و کنترل بی‌سیم دوربین، می‌توان از تکنولوژی‌ WiFi و NFC که در آن وجود دارد استفاده کرد.

سونی A7R II

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Alpha A7R II دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال سونی بدون لنز Sony Alpha A7R II Digital Camera Alpha A7R II را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
بدون آینه با لنز قابل تعویض
ابعاد
7952*5304
جنس بدنه
آلیاژ منیزیم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
BSI CMOS
ابعاد حسگر
فول فریم
دقت حسگر
44 مگا پیکسل
دقت موثر حسگر
42 مگا پیکسل
محدوده دقت حسگر
20 مگاپیکسل و بیشتر
نسبت ابعاد عکس
16:9
3:2
فرمت غیرفشرده عکس
RAW
حداکثر رزولوشن عکس
7952*5304
پردازشگر
Bionz X
لنز
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
سایر توضیحات فوکوس
حسگر تشخیص کنتراست
تشخیص فاز
چندگانه
مرکزی
تک نقطه انتخابی
تکی
مداوم
تشخیص چهره
نمایش زنده
جبران نوردهی
±5 (فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
سنسور شیفت - 5 محوره
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
UHD 4K
فرمت فیلم
MPEG-4
AVCHD
XAVC S
توضیحات فیلم
پشتیبانی از اتصال XLR
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
30
حداقل سرعت شاتر
1/8000
زمانسنج خودکار
2 تا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
50
حداکثر حساسیت
102400
عکاسی پیاپی
5
فلاش
خودکار
غیر فعال
نور پر کننده
همگام‌سازی با پرده دوم شاتر
همگام‌سازی با سرعت‌های پایین شاتر
اصلاح قرمزی چشم
بی‌سیم
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT LCD Monitor
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1228800
صفحه نمایش جلو
قابل چرخش
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD/ SDHC/SDXC
Memory Stick Pro Duo/ Pro-HG Duo
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع باتری
باتری‌پک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم