برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس 760 دی بدون لنز Canon EOS 760D BODY Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس 760 دی بدون لنز Canon EOS 760D BODY Digital Camera کد 10638 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدون لنز Canon EOS 760D BODY Digital Camera EOS 760D جزء  جدیدترینDSLR های ساخت شرکت کانن می باشد که از خصوصیت های بسیار خوبی برخوردار است. از مهمترین ویژگی هایی که برای این دوربین می توان نام برد پردازنده تصویر آن است که از نوع DIGIC 6 بوده و همینطور حساسیت (ISO) دوربین که در  محدوده‌ی 100 تا 12800 بوده و تا 25600 قابل‌ تقویت می باشد. به راحتی می توانید از سوژه های سریع عکاسی کنید و عکس هایی فوق العاده زیبا، با جزئیات بالا، شفاف و پر وضوح را به نمایش بگذارید.
تعداد نقاط فوکوس 19 عدد بوده که همگی به خطوط عمودی و افقی حساس هستند (صلیبی).باید گفت که Canon EOS 760D توانایی عکس‌برداری پی‌درپی با سرعت 5 فریم بر ثانیه را دارد و از جمله بهترین دوربین هایی است که کانن تا این لحظه معرفی کرده است. از ویژگی های خوب هر دوربین می تواند وجود نمایشگر مناسب و یک منظره یاب با کیفیت باشد. صفحه‌ی نمایش دوربین 3 اینچی و دارای قابلیت چرخش در تمام زوایا است می توانید عکس های با زوایای مختلف را به راحتی ثبت کنید، عکس های سلفی بگیرید  و نکته مهم دیگر اینکه  این صفحه‌ی نمایش به صورت لمسی بوده و تعداد نقاط آن 1.040.000 است و اما چشمی این دوربین از نوع اپتیکی با قابلیت پوشش 95 درصد میدان دید است.

دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدنه Canon EOS 760D BODY Digital Camera

امروزه فناوری های ارتباطی در هر دستگاهی می تواند بسیار مهم باشد، استفادهاز فناوری های ارتباطی در دستگاه های دیجیتالی به خصوص دوربین های دیجیتال می تواند از مهم ترین و ضروری ترین ویژگی ها به شمار بیاید. یکی از امکان بسیار مهیج این دوربین – که پیش از در میان دوربین‌های کانن رواج نداشت – توانایی برقراری ارتباط با فن‌آوری Wi-Fi به همراه NFC است. نه تنها می‌توانید تصاویر ثبت شده را به راحتی بیش‌تری منتقل کنید، بلکه می‌توانید با استفاده از تلفن همراه یا تبلت دوربین را از راه دور کنترل کرده و عکس‌برداری کنید در این صورت نمایشگر تبلت و یا گوشی می تواند نمایشکر دوربین به حساب بیاید. 

دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدنه Canon EOS 760D BODY Digital Camera

برخورداری از درگاه ارتباطی برای انتقال و اشتراک تصاویر و فیلم ها از دیگر ویژگی های مهم دوربین به شمار می رود. درگاه USB 2.0 و درگاه میکروفون از دیگر مشخصات ارتباطی این محصول جدید است.  منبع تغیه این دوربین باتری قابل شارژی است که در هربار شارژ باتری، می‌توان تا 440 عکس را ثبت کرد و وزن دوربین به همراه باتری 560 گرم است بنابراین دوربین 760D دوربینی سبک و کوچک که از دوربین های DSLR  میباشد این دوربین توانایی عکاسی پی در پی تا 5 فریم بر ثانیه  است ، دارای رزولیشن 25 مگاپیکسلی است که بدون فیلتر Low-Pass ساخته شده درنتیجه تصاویری با کیفیت و وضوح و همچنین با حداقل نویز می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS 760D دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدون لنز Canon EOS 760D BODY Digital Camera EOS 760D را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
132x111x78 میلی متر
وزن
440 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
APS-C 22.3x14.9
دقت حسگر
25 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
24 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1، 4:3، 3:2، 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG و RAW
حداکثر رزولوشن عکس
6000x4000
پردازشگر
DIGIC 6
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
با قابلیت انتخاب میزان فشردگی ویدیو بین حالات Standard و Lightweight
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
25600
ایزو
100-12800 (Extended Mode: 100-25600)
عکاسی پیاپی
5 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD با قابلیت گردش
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,040,000 نقطه
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
اپتیکال با پوشش 95%
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi ، NFC
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
LP-E17
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم