برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G5 X Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G5 X Digital Camera کد 10637 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G5 X Digital Camera G5 X با طراحی کلاسیک بدنه ، فوق العاده خوشدست، سبک، ارگونومیک، یک دوربین کامپکت است که دارای خصوصیت های پیشرفته بسیاری است. از یک حسگر بزرگ بهره می برد که در دوربین عکاسان حرفه ای هم استفاده می شود، این دوربین دارای دیافراگم با گشودگی بالایی است و تصاویر با کیفیتی را ثبت می کند.  این دوربین به راحتی حمل می شود و به راحتی قابل استتفاده است.
حسگر  1 اینچی 20.2 مگاپیکسلی از نوع High-Sensitivity CMOS، پردازشگر جدید DIGIC 6، بهره مندی از لنزی با  4.2X زوم اپتیکال، دارای فاصله کانونی معادل 24-100mm که دارای دیافراگم متغیر در بازترین حالت بین f/1.8 تا f/2.8 می باشد، این ویژگی های در کنار هم عکاسی در نور کم را با جزئیات بالا فراهم می سازد. عکاسی پرتره و بسیار یا زحالات عکاسی حرفه ای را می توان با این دوربین تجربه نمود. 

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G5 X Digital Camera

از ویژگی خوب دیگری که بخواهیم حرف بزنیم باید نمایشگر  و پشمی دوربین را نام ببریم، برای کادربندی عکس هم می‌توان از نمایشگر 3 اینچی لمسی پشت دوربین استفاده کرد و هم برای شرایط نوری بسیار پرنور که استفاده از LCD را مشکل می‌کند، امکان استفاده از منظره‌یاب دوربین وجود دارد. نمایشگر LCD دوربین از نوع بازشو با امکان چرخش به اطراف بوده و منظره‌یاب الکترونیکی دوربین نیز دارای رزولوشن 2.36 میلیون پیکسل و تصویری بسیار شفاف است. می بینید که امکان عکاسی های سلفی و در زوایای مختلف وجود دارد، امکان کنترل تنظیمات دوربین با صفحه نمایش مهیا است و استفاده از چشمی اپتیکال که یکی از بهترین نمونه های هر منظره یاب می باشد. 

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G5 X Digital Camera

سرعت عکس‌برداری این دوربین در حالت تک‌شات برابر 5.9 شات بر ثانیه و در حالت فوکوس خودکار پیوسته 4.4 شات در ثانیه است. این دوربین می‌تواند برای ارتباط با گوشی‌های تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و حافظه‌های جانبی بی‌سیم مانند Connect Station CS100 کانن، از قابلیت بی‌سیم WiFi و NFC استفاده کند. بنابراین امکان کنترل دوربین با تبلت و گوشی هم وجود دارد و به راحتی می توانید از راه دور عکاسی و فیلمبرداری کنید.
هنوز خصوصیت های خوب بسیاری وجود دارد که می توان نام برد، در روی دوربین یک Hot-Shoe برای فلاش‌های رو دوربینی حرفه‌ای کانن طراحی شده است که از آن می‌توان برای انواع تجهیزات جانبی با پایه Hot-Shoe مانند میکروفون‌های حرفه‌ای و تجهیزات نورپردازی بی‌سیم استفاده کرد. در جلوی دوربین نیز یک دکمه چرخان برای کنترل مقدار نوردهی طراحی شده که در ترکیب با دکمه‌های چرخان رو و پشت دوربین، و همچنین رینگ کنترل دستی دور لنز، احساس کنترل یک دوربین کلاسیک را به کاربر می‌دهد.
نه تنها عکس های با کیفیت با این دوربین گرفته می شود که می توانید تصویر برداری عالی را نیز با Canon G5 X تجربه کنید. امکان فیلمبرداری با رزولوشن Full Hd 1080p در سرعت‌های 60، 30 و 24 فریم  وجود دارد به طوری که ویدئو‌های ضبط شده با فرمت MP4 ذخیره می‌شوند و همچنین می‌توانند از طریق درگاه HDMI به صورت مستقیم روی تجهیزات ضبط ویدئوی جانبی یا نمایشگر‌های Full HD منتقل شوند.

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G5 X Digital Camera

در کنار این ویژگی های خوب و مزایای گفته شده باید منبع تغذیه ای مناسب هم وجود داشته باشد تا پاسخگوی نیاز کاربران علاقه مند با شد، باطری این دوربین از نوع NB-13L است و به گفته کانن می‌تواند با هر بار شارژ همراه با استفاده از LCD تا 210 شات و با استفاده از منظره‌یاب 320 عکس بگیرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی G5 X دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G5 X Digital Camera G5 X را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
76×44×112 میلی متر
وزن
353 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
BSI CMOS
ابعاد حسگر
13.2×8.8 میلی متر
دقت حسگر
21 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3, 3:2, 16:9
حداکثر رزولوشن عکس
5472 ×3648
پردازشگر
DIGIC 6
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
12-100 میلی متر
بزرگ‌نمایی اپتیکال
4.2 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
سایر توضیحات فوکوس
Contrast Detect (sensor) Multi-area Center Selective single-point Tracking Single Continuous Touch Face Detection Live View
حداقل فاصله فوکوس نرمال
5 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
5 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
Also has star time-lapse. miniature effect, and digest modes
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 تا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
125
حداکثر حساسیت
12800
ایزو
Auto, 125-12800
فلاش
Auto, on, slow synchro, off
تکنولوژی تشخیص چهره
ندارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1040000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
Electronic، رزولوشن 2360000
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi , 802.11b/g/n built-in
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NB-13L lithium-ion battery and charger
سایر مشخصات و قابلیت ها
تایم لپس ، Remote control (via cable or smartphone)- باتری،شارژر،بند گردنی،دفترچه راهنما
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم