برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی لوموگرافی چاپ سریع دیانا +Lomography Lomo Diana Instant Back

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی لوموگرافی چاپ سریع دیانا +Lomography Lomo Diana Instant Back کد 10628 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی لوموگرافی چاپ سریع دیانا Lomography Lomo Diana Instant Back Camera مشابه مدل دیگر این دوربین است که توسط کمپانی لوموگرافی معرفی شده است. این دوربین با تمام لنز ها و لوازم جانبی دیانا پلاس سازگاری دارد و کاربران می توانند عکس هایی که با دوربین های دیانا پلاس می گیرند را در قالب عکس فوری چاپ شده بگیرند. به راحتی پشت دوربین های دیانا پلاس متصل می شود و از فیلم های چاپ فوری مینی شرکت فوجی فیلم نیز استفاده می کند. بعد از عکس گرفتن می بایستی حدود 90 ثانیه منتظر باشید تا عکس تان چاپ شود. این دوربی از یک ویژگی به نام Correction Lens برخوردار است که به کاربر در ثبت یک عکس عالی کمک می کند و در فوکوس و فاصله کانونی می تواند بسیار موثر باشد. 

دوربین عکاسی لوموگرافی چاپ سریع دیانا +Lomography Lomo Diana Instant Back

باوجوداین وسیله می‌توان جلو‌ه‌هایی که دوربین‌های Diana+ به تصویر می‌دهند را همان‌زمان در قالب عکس‌های چاپ‌شده مشاهده کرد. به‌این‌ترتیب می‌توان با ترکیب این وسیله و تجهیزات مختلف خلاقانه Diana+، لذت عکاسی به سبک Polaroid را تجربه کرد. تنها کاری که باید بکنید این است که دکمه شات را فشار دهید و منتظر چاپ شدن عکس باشید.. باید اشاره‌کنیم که Diana Instant Back+ با دو باتری CR2 کار می‌کند که به همراه فیلم‌های Instax Mini باید جداگانه تهیه شوند.

دوربین عکاسی لوموگرافی چاپ سریع دیانا +Lomography Lomo Diana Instant Back

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی +Lomo Diana Instant Back دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی لوموگرافی چاپ سریع دیانا Lomography Lomo Diana Instant Back Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
چاپ سریع
ابعاد
4 x 5 x 2.38 inches
وزن
1 پوند
لنز
فاصله کانونی
10 میلی متر حداقل فاصله کانونی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم