برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی لوموگرافی چاپ فوری ایستنت بلک +Lomography LC-A Instant Back

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی لوموگرافی چاپ فوری ایستنت بلک +Lomography LC-A Instant Back کد 10627 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی لوموگرافی چاپ سریع ایستنت بلک Lomography LC-A Instant Back Camera از سری دوربین های فوق العاده ای است که می توانید در تمام لحظات همراه خود داشته باشید و با لوازم جانبی مختلفیکه سازگاری دارد مورد استفاده قرار دهید. دوربین های آنالوگ و دوربین های چاپ فوری از علاقه مندان خاصی برخوردارند که هم در میان کاربران حرفه ای ددیه می شود و هم در میان کاربران عادی و خانگی وجود دارد.
دوربین لوموگرافی که فوق العاده خوش ساخت بوده و دارای وزن و حجم مناسب می باشد کاربران می توانند تمام عکس‌هایی که با دوربین‌های LC-A گرفته می‌شود را در قالب یک عکس instant به‌صورت چاپ‌شده تحویل بگیرند. به راحتی پشت هر دوربین LC-A، LC-A+ یا LC-Wide وصل می شود و از فیلم‌های Instax Mini فوجی‌فیلم استفاده می‌کند. این دوربین با تمام لنزها و لوازم جانبی دوربین های مشابه سازگار است و یک ویژگی خوب دارد  و آن فیلم شمار است که کاربر را از زمان اتمام فیلم آگاه می سازد.

دوربین عکاسی لوموگرافی چاپ فوری ایستنت بلک Lomography LC-A Instant Back

بنابراین شما به راحتی می توانید هر زمان که بخواهید دوربین 35 میلی متری خود را به یک دوربین چاپ سریع تبدیل کنید . باید اشاره‌کنیم که LC-A Instant Back+ با دو باتری CR2 کار می‌کند که به همراه فیلم‌های Instax Mini باید جداگانه تهیه شوند. همچنین همراه LC-A Instant Back+ یک پیچ فلزی سه‌پایه نیز وجود دارد که می‌تواند به‌منظور ثبات بالاتر هنگام عکاسی با نوردهی طولانی‌مدت ارتفاع بک را افزایش ‌دهد.

دوربین عکاسی لوموگرافی چاپ فوری ایستنت بلک Lomography LC-A Instant Back

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی LC-A Instant Back دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی لوموگرافی چاپ سریع ایستنت بلک Lomography LC-A Instant Back Camera را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
چاپ سریع
ابعاد
4.25 x 1.5 x 2.75 inches
وزن
1.5 pounds
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/500 ثانیه
ایزو
100 تا 1600
صفحه نمایش
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
نوری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم