برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سونی ای 6500 Sony Alpha a6500 Mirrorless Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سونی ای 6500 Sony Alpha a6500 Mirrorless Digital Camera کد 10532 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سونی بدون آینه Sony Alpha a6500 Mirrorless Digital Camera Alpha a6500 یکی از بهترین دوربین های بدون آینه سونی است که دارای سرعت فوق العاده بالایی می باشد. این دوربین در واقع در رتبه نخست سرعت فوکوس خودکار و تعداد نقاط فوکوس می باشد. این دوربین دارای 425 نقطه فوکوس خودکار است. گفته می شود دوربین سونی a6500 (یا همان آلفا 6500) جایگزین دوربین سونی a6300 شده است برخورداری از سیستم فوکوس خودکار 4D FOCUS که در آن 425 نقطه فوکوس خودکار تشخیص فاز وجود دارد یک مزیت بزرگ برای این دوربین به شمار می رود. هر یک از نقاط فوکوس خودکار فقط در عرض 0.05 ثانیه بر روی سوژه فوکوس را انجام می دهند که این زمان بسیار عالی به نظر می رسد.
قلب تپند هاین دوربین که ترکیبی از حسگر، سنسور و پردازنده ای مناسب و با کیفیت است در کنار یک بدنه مقاوم و ارگونومیک دوربینی ایده آل برای کاربران تدارک دیده است , حسگر 24.2 مگاپیکسلی از نوع Exmor CMOS با ابعاد APS-C در کنار پردازشگر تصویر  BIONZ X و همچنین دارای و گستره ایزو (میزان حساسیت سنسور) ل معادل 100 تا 51200 واحد است. سرعت عکاسی پیاپی این دوربین فوق العاده است و گفته می شود که قادر است در هر ثانیه 11عکس با کیفیت را ثبت کند البته باید اضافه کرد که این تعداد در زمان فوکوس و نورسنجی خودکار و تعقیب سوژه به تعداد 8 عکس کاهش می یابد. به لطف قدرت بالای بافر پردازشگر دوربین، a6500 می‌تواند به حالت عکاسی پیوسته و متوالی، 307 عکس را یک جا به ثبت برساند. این سرعت بالای فوکوس به دلیل چیپ LSI جدیدی است که سونی در دوربین های نسل جدید خود قرار داده و از این رو با میزان کمتری از نویز تصویر نیز در تصاویر و ویدئوهای ضبط شده مواجه هستیم.

دوربین عکاسی دیجیتال سونی بدون آینه Sony Alpha a6500 Mirrorless Digital Camera

سونی اولین بار است که در این دوربین  APS-C از سیستم لرزشگر اپتیکال تصویر (OIS) پنج جهته بهره برده است. میزان حذف لرزش ها با استفاده از این سیستم برابر با 5 استاپ است. همانطور که می دانید لرزشگیرهایی که در بدنه تعبیه شوند یک نقطه قوت محسوب می شوند چرا که نیاز به لنز های دارای لرزشگیر را مرتفع می سازد. وجود این لرزشگیر در بدنه این دوربین کمی به حجم بدنه افزوده است.
و اما بدنه دوربین که به خوبی طراحی شده است و دارای یک ارگونومی مناسب می باشد. دکمه ها و کنترل ها دم دستی و در جای مناسبی قرار گرفته اند. پشت دوربین را که خوب و با دقت ببینید اولین چیزی که نظرتان را جلب می کند نمایشگر با کیفیت آن است ، مایشگر 3.0 اینچی دوربین بخش زیادی از مساحت این بخش را اشغال کرده است. این نمایشگر قابلیت چرخشی دارد و همینطور می توانید درست مانند تبلت ها و تلفن های هوشمند خود به صورت لمسی از آن استفاده نمایید. این مزیت بزرگی است که در دوربین های عکاسی کمی قرار دارد. دقتی که این نمایشگر ارائه می دهد 921.6 هزار نقطه است. علاوه بر نمایشگر دوربین که برای اغلب کاربران بسیار مهم است؛ برخورداری از یک چشمی با کیفیت نیز بسیار اهمیت دارد. نظره یاب XGA OLED این دوربین نیز دقتی برابر با 2.4 میلیون نقطه داشته و از این رو بسیار باکیفیت به حساب خواهد آمد.
تا بحال از دوربین عکاسی حرف زدیم ولی ویژگی مهم دیگری که این دوربین دارد قدرت خوب فیلمبرداری آن است.  a6500 می‌تواند با دقت 4K و در حالت Super 35mm format ویدئوهای بسیار با کیفیت را ضبط کند. در این نوع فیلمبرداری از تمام پتانسیل پیکسل ها استفاده می شود. فوکوس لمسی در حین فیلمبرداری ، تنظیم سرعت و حساسیت فوکوس خودکار ، تعقیب سوژه، پشتیبانی از کدک XAVC S، قابلیت فیلم برداری 1080p با نرخ 100 فریم بر ثانیه (با نرخ حجمی 100 مگابیت بر ثانیه)، میزان گستره دینامیکی 14 استاپ در حالت فیلم برداری S-Log3 gamma، حالت S-Gamut به منظور اعمال طیف گسترده تری از رنگ ها، ثبت تصاویر 8 مگاپیکسلی از فیلم های 4K و همچنین حالت های Slow و Quick به جهت فیلم برداری از 1 تا 100 فریم بر ثانیه از دیگ ویژگی های فیلمبرداری این دوربین به حساب می آیند. البته ویژگی های جالب بسیاری در این دوربین وجود دارد که در هنگام ضبط فیلم  و یا عکاسی می توانید به کار بگیرید به عنوان مثال یک حالت وجود دارد که به حالت عکاسی بی صدا معروف می باشد و یا حالت فوکوس خودکار تعقیب چشم و ..

دوربین عکاسی دیجیتال سونی بدون آینه Sony Alpha a6500 Mirrorless Digital Camera

گفته شد که بدنه این دوربین از استحکام بالایی برخوردار است، بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیم ، کلید شاتر بزرگ با طراحی بسیار رضایت بخش، وجود 10 کلید فیزیکی بر روی دوربین، پوشش بسیار نرم اطراف منظره یاب، رابط کاربری بهبود یافته، مودهای نورسنجی جدید Highlight و Entire Screen Avg و در نهایت قابلیت های ارتباطی وای فای، QR و NFC هستند. در عصری قرار داریم که تقریبا تمام دستگاه های دیجیتالی دارای فناوری های ارتباطی هستند، دوربین ها هم از این قاعده مستثنی نبوده و به این فناوری ها مجهز شده اند تا به تبادل تصاویر توانمند باشند. به علاوه با اپلیکیشن هایی که شرکت های سازنده این دوربین ها در اختیار کاربران قرار می دهند، امکان کنترل دوربین از طریق تلفن های هوشمند و یا تبلت ها فراهم شده است.
سونی که با شعار ، سریع، پایدار و همه کاره سعی در معرفی دوربین بدون آینه خود در رده  Alpha a6500 کرده است. این دوربین APS-C هم جهت فیلم‌برداری و هم برای عکس‌برداری ابزاری مناسب به شمار می‌رود. Alpha a6500 با تکیه بر یک حسگر CMOS 24 مگاپیکسلی Exmor تصاویری را با کیفیت و وضوح بالا ارائه می‌دهد. سنسور این دوربین قادر است که در محدوده ایزوی 100 تا 51200عکس‌هایی با نویز کم و شارپنس به نسبت بالا، بسته به میزان حساسیت ایزو را به ثبت برساند. در کنار این ویژگی حسگر Alpha a6500 می‌تواند با سرعت خوانش بالا، ویدئویی را با رزولوشن 4k و با سرعت 30 فریم بر ثانیه و یا با کیفیت FULL HD 1080p و با سرعت 120 فریم بر ثانیه رکورد کند. به لطف پردازشگر BIONZ X این دوربین بدون آینه، می‌توان فیلم‌هایی اسلوموشن را با سرعت 120 فریم بر ثانیه و فست‌موشن را تا 1 فریم بر ثانیه رکورد. این ویژگی به تنهایی می‌تواند دوربین Alpha a6500 سونی را به انتخاب اول علاقه‌مندان به فیلم‌برداری بدل کند.

بدنه این دوربین که قبل تر گفته شد جنس مقاومی دارد و از نفوذ گرد و غبار و رطوبت جلوگیری می کند به گونه ای طراحی شده است که با قرار گرفتن در دست به شما حس عکاسی با بهترین دوربین ها و حرفه ای ترین دوربین ها را می دهد. قطعا وقتی با یک دوربین ایده آل به عکاسی می پردازید از این کار خسته نمیشوید و زمان را فراموش خواهید کرد، پس بایستی سیستم تغذیه مناسبی هم برای این دوربین در نظر گرفته شده باشد.  باتری قابل شارژ لیتیومی این دوربین قادر است که توان مورد نیاز برای ثبت 350 عکس با روشن بودن منظره‌یاب را با یک‌بار شارژ کامل تأمین کند. این عدد برای عکاسی از طریق صفحه نمایش به 400 می‌رسد. علاوه بر باتری، Alpha a6500 به یک درگاه USB نیز مجهز است که می‌توان از طریق اتصال به کامپیوتر یا یک باتری اکسترنال توان مورد نیاز آن تأمین کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Alpha a6500 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال سونی دوربین عکاسی دیجیتال سونی بدون آینه Sony Alpha a6500 Mirrorless Digital Camera Alpha a6500 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
15٫6 × 23٫5
نسبت ابعاد عکس
16:9 - 3:2
پردازشگر
Bionz X
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
1٫5 برابر
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
جبران نوردهی
±5 (فریم بر ثانیه در فواصل پله‌ای 1/3EV ‏، 1/2EV)
توضیحات لرزشگیر
سنسور شیفت | 5 محوره
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
UHD 4K
فرمت فیلم
MPEG-4 - AVCHD -XAVC S
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000
حداقل سرعت شاتر
30
حداکثر حساسیت
51200
عکاسی پیاپی
11٫0
فلاش
دارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT LCD Monitor
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
921600
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
Electronic
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD/SDHC/SDXC
Memory Stick Pro Duo
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
وای فای با استاندارد 802.11b/g/n
NFC
نوع باتری
باتری قابل شارژ NP-FW50 از نوع لیتیوم-یون به همراه شارژر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-11-01

این محصول کی موجود میشه ؟

پاسخ فروشگاه:

مشخص نیست. می تونید ایمیل تون رو توی سایت ثبت کنید تا هر موقع موجود شد مطلع بشید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم