برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال سونی آر ایکس 100 Sony RX100 V Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال سونی آر ایکس 100 Sony RX100 V Digital Camera کد 10529 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال سونی Sony RX100 V Digital Camera RX100 V اولین نسخه از دوربین های سایبرشات سونی است که به سیستم فوکوس خودکار هیبریدی مجهز شده است. دوربین یکوچک اما با کیفیت و کارایی بالا، این دوربین همه فن حریف ا ویژگی های خوبی برخوردار است و یک دوربین کامپکت حرفه ای است که به سیستم فوکوس خودکار بسیار دقیق و سریع مجهز شده است، 315 نقطه فوکوس مجزا چیزی است که هر کاربری را به خود جذب می کند به علاوه در کنار این ویژگی عالی و در قلب ایندوربین شاهد وجود سنسور  Exmor با تفکیک‌پذیری 20٫1 مگاپیکسل از نوع BSI CMOS هستیم و این دقیقا به عکاسی با کیفیتی اشاره می کند که تصاویر ثبت شده را با جزئیات بالا و وضوح عالی فراهم می سازد. هماهنگی پردازشگر BIONZ X و تراشه ارتقا یافته LSI با این سنسور به افزایش هر چه بیشتر سرعت پردازش تصویر کمک کرده است؛ در نتیجه می‏توان توسط این دوربین عکس‌برداری پیوسته تا سرعت فوق‏العاده 24 فریم بر ثانیه را تجربه کرد.
سیستم فوکوس خودکار که در این دوربین خودنمایی می کند قادر است در شرایط نوری مناسب ظرف تنها 0٫05 ثانیه بر روی سوژه مورد‏نظر فوکوس کند. با قرار دادن تنظیمات دوربین بر روی حالت HFR یا High Frame Mode این دوربین کامپکت قادر است تا تصاویر را تا سرعت باورنکردنی 960 فریم بر ثانیه رکورد کند. ویژگی های زیادی است که معرفی این دوربین را بعد از مدل های قبلی توجیح می کند به عنوان مثال می توانید در هنگام فیلمبرداری عکس مورد نظرتان را با رزولوشن 8.29 مگاپیکسل ثبت کنید و یا به هنگام ثبت تصاویر ، منحنی گامای تصویر را مشاهده کنید و به یک نتیجه خوب از کنتراست رسید و عکسی واضح و با کیفیت بالا به ثبت رساند. 

لنزی که در این دوربین کامپکت قرار داده شده است توسط شرکت ایس به سفارش سونی طراحی شده است. این لنز  T Vario-Sonnar دارای فاصله کانونی معادل 70-24 میلی‏متری در دوربین‏های فول‏ فریم و حداکثر باز‏شدگی دهانه دیافراگم F1.8-2.8 آن، ثبت تصاویر با کیفیت مطلوب را در طیف وسیعی از شرایط نوری ممکن کرده است. دوربین DSC-RX100 V از یک بدنه مستحکم و سبک بهره مند است به علاوه رینگ کنترل لنز، یک فیلتر خنثی ND داخلی و تعدادی دکمه قابل تنظیم همه و همه در کنار هم یک دوربین عالی با تمام جزدیات لازم  را به شما معرفی می کنند.
خصوصیت مهمی که هر دوربین می تواند داشته باشد بهره مندی از نمایشگر و چشمی با کیفیتی است که ممکن است در دوربین تعبیه شده باشد، چشمی این دوربین 0٫39 اینچی OLED با 2٫36 میلیون نقطه بوده که تصویر را با دقت بالایی ارائه می‏دهد. به علاوه این دوربین یک صفحه نمایش مناسب نیز دارد که برای مشاهده تصاویر و کادر فوق العاده است.  می‏توان عکس را از طریق یک صفحه نمایش LCD سه اینچی با دقت 1٫23 میلیون نقطه کادربندی کرد و یا به مشاهده عکس‏های گرفته شده پرداخت. این صفحه نمایشگر قابلیت چرخش 180 درجه‏ای دارد تا در زوایای تنگ و مشکل نیز بتوان عکس مورد نظر را با ترکیب‏بندی دلخواه به ثبت رساند. در ضمن با توجه به این قابلیت می‏توان تصاویر سلفی زیبایی را به راحتی خلق کرد. درست چیزی که امروزه بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند. 

نه تنها عکس های با کیفیت که قدرت فیلمبرداری این دوربین نیز بسیار عالی است، Cyber-shot DSC-RX100 V قادر است که ویدئویی را با رزولوشن 4K و با سرعت 30/24 فریم بر ثانیه تا حداکثر زمان 5 دقیقه ثبت کند. این دوربین جیبی ویدئو را با کیفیت و وضوحی بالا به ثبت می‏رساند. در واقع پردازشگر این دوربین در حالت فیلم‏برداری تمامی داده ‏های پیکسل‏های حسگر را دریافت می‏کند و این حجم از داده تقریبا 1٫7 برابر اطلاعات مورد نیاز برای ارائه یک ویدیوی 4K است. این نمونه‏ برداری بیش از حد باعث می‏شود تا نویز تصویر به میران قابل توجه کم شود و فیلم ثبت شده از جزئیات و وضوح بالایی برخوردار باشد. در حالت فیلم‌برداری می‏توان از سیستم فوکوس خودکار هیبریدی این دوربین کامپکت نیز بهره برد. توسط این سیستم سوژه به صورت اتوماتیک ردیابی و با دقت نسبتاً بالایی فوکوس می‏شود.
و اما فناوری های ارتباطی که امروزه حرف اول را در دنیای دیجیتال می زنند. دوربین های نسل جدید نیز از این امر مستثنی نیستند،دوربین DSC-RX100 V به Wi-Fi داخلی نیز مجهز است و با استفاده از آن می‏توان تصاویر گرفته شده را طی زمانی بسیار کوتاه به موبایل یا دیگر دستگاه‌های هوشمند انتقال داد و به صورت آنلاین در شبکه‏های اجتماعی به اشتراک گذاشت. به علاوه این دوربین از طریق ارتباط NFC با یک لمس ساده و بدون هیچ پیچیدگی به موبایلی یا دستگاهی که این تکنولوژی را پشتیبانی کند متصل می‏شود و از این طریق می‏توان تصاویر را به صورت مستقیم از صفحه‏ نمایش آن دستگاه مشاهده کرد. باید گفت که این دوربین از محبوب ترین دوربین های کامپکت است که از یک شاتر الکترونیکی فوق العاده کم صدا بهره مند است. این شاتر می تواند ظرف حداکثر 1/32000 ثانیه باز و بسته شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی RX100 V دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال سونی Sony RX100 V Digital Camera RX100 V را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
41 × 58 × 102 میلی متر
وزن
299 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
BSI CMOS
ابعاد حسگر
1″ (8.8 × 13.2میلی‌متر)
دقت حسگر
21 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1 - 4:3 - 3:2 - 16:9
حداکثر رزولوشن عکس
3648 × 5472
لنز
فاصله کانونی
24 - 70 میلی متر
محدوده دیافراگم
F1.8–2.8
بزرگ‌نمایی اپتیکال
2.9 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
سایر توضیحات فوکوس
315 نقطه‌ فوکوس
حداقل فاصله فوکوس نرمال
5 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
3.8 برابر
توضیحات لرزشگیر
OPTICAL
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
5 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, AVCHD, XAVC S
توضیحات فیلم
(4K(30p, 25p, 24p), 1920 x 1080 (120p/100p/60p/60i/24p), 1280 x 720 (60p/30p/24p/120p), 1440 x 1080 (30 fps), 640 x 480 (30 fps
ضبط صدا
استریو
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/32000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
حداقل حساسیت
80
حداکثر حساسیت
25600
ایزو
Auto, 125-12800
عکاسی پیاپی
24 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1228800 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
الکترونیک با دقت 2,359,296 ;100 % COVERAGE
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
ندارد
PictBridge
ندارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD / SDHC/ SD XC, Memory Stick Pro Duo/ Pro-HG Duo
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
WIFI - NFC
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NP-BX1
سایر مشخصات و قابلیت ها
- شارژر- باتری- بند مچی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم