برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون ای 900 Nikon Coolpix A900 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال نیکون ای 900 Nikon Coolpix A900 Digital Camera کد 10517 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon Coolpix A900 Digital Camera Coolpix A900 با یک جثه کوچک و خوشدست، بدنه محکم و دوست داشتنی دارای قدرت زوم بالا است. این دوربین به راحتی در جیب جا می شود و می توانید در تمام لحظاتتان از آن استفاده کنید، مجهز به لنز شیشه ای NIKKOR با زوم اوپتیکال 35 برابر ( که با زوم فاین دینامیک 70 برابر می شود) است و امکان عکاسی از سوژه های بسیار دور را فراهم می کند. سنسور قدرتمندی از نوع 20BSICMOS مگاپیکسلی،دارای کیفیت و جزئیات شگفت انگیزی دارد و این یعنی کاربران می توانند با جزئیات بالا و وضوح خوبی عکس و فیلم بگیرند و ویدئوی 4K/UHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنند. به علاوه می توان از ویژگی های دیگری هم نام برد که این دوربین را برای خرید توسط بسیاری از کاربران توجیح می کند، یک صفحه نمایش 920LCDکیلو نقطه ای متحرک 3 اینچ با وضوح بالا امکان قاب بندی تصویر در هر زاویه ای و هدایت آسان آپشن های خلاقانه ی متعدد در اختیار کاربر را می دهد. A900 همچنین با استفاده از سیستم وای فای SnapBridge نیکون امکان به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای باورنکردنی را به راحتی فراهم کرده است.
اگر جزء افرادی هستید که به دوربین های با اندازه و ابعاد کوچک و در عین حال با کیفیت علاقه مند هستید Nikon Coolpix A90 گزینه عالی می باشد. این دوربین از زومی با بزرگنمایی 35 برابری برخوردار است و نسبت به مدل قبل از خود که زوم 30 برابری داشت ارتقا قابل توجهی یافته است. با دامنه لنز 840-24 میلیمتری از وایدترین چشم اندازها تا بسته ترین پرتره ها را در اختیار شما قرا رمی دهد. 

دوربین نیکون Nikon A900 که مدل ارتقا یافته و پیشرفته تر دوربین نیکون Coolpix S9900 است حسگری بارزولوشن 20 مگاپیکسل دارد . این در حالی است که مدل قبلی حسگری با رزولوشن 16 مگاپیکسل داشت.  یک ویژگی خوب دیگر در ایندوربین به چشم می خورد و آن حسگر آن است ، اندازه ی این حسگر نیز آنچنان که در دیگر دوربین های متعارف کامپکت نیکون دیده می شود ، 1/2.3  اینچ است و از طراحی back-side illuminated برخوردار است که به عملکرد هرچه بهتر دوربین در نور اندک کمک می کند .
این دوربین مسافرتی نه تنها عکس های اب کیفیت ثبت می کند که فیلم های خوبی هم ضبط می کند، برخورداری از کیفیت فیلمبرداری 4K  است که می تواند توجه بسیاری از عکاسان و کاربردان را به این دوربین جلب سازد. گفته می شود این دوربین اولین دوربین کامپکت نیکون است که با این کیفیت فیلمبرداری و زوم بالا وارد بازار شده است. علاوه بر اینها این دوربین قادر است با دو سرعت 30 و 25 فریم بر ثانیه فیلمبرداری 4k  و با دو سرعت 60 و 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری Full HD انجام دهد . خب در عصر کنونی که ارتباطات از اهمیت بالایی برخوردار است، همانند بسیاری از دوربین ها و دستگاه های دیجیتالی دیگر دوربین Nikon Coolpix A900 نیز از فناروی های ارتباطی برخوردار بوده است و  امکان اتصال دوربین به دیوایس های هوشمند از جمله گوش ها و تبلت ها را از طریق ارتباط WiFi فراهم می آورد. بدین ترتیب انتقال فایل ها از دوربین عکاسی به گوشی تلفن همراه بسیار ساده تر شده و کار اشتراک گذاری آنها در اینترنت نیز بسیار آسان صورت می گیرد . همچنین از این امکان می توان برای کنترل دوربین از راه دور نیز استفاده کرد.

علیرغم اینکه این دوربین دارای بدنه فلزیو پلاستیکی است وزن خاصی ندارد و تنها در حدود 289 گرم می باشد.  همچنین از دیگر ویژگی های دوربین نیکون Coolpix A900 تجهیز آن به سیستم VR    (Vibration Reduction ) پنج حالته است که در پنج حالت متفاوت، با جلوگیری از تکانها و لرزشهای دوربین امکان ثبت عکس های اب وضوح و شفافیت بالا را فراهم کرده است. این سیستم حتی به هنگام فیلمبرداری نیز عمل می کند و از ایجاد تکانها و لرزشهای آزاردهنده در فیلم ها جلوگیری می کند. علاوه بر این به فوکوس دیجیتال 4 برابری  و حالت Dynamic Fine Zoom  2 برابری برخوردار است که می تواند زوم دوربین را به 70 برابری و بیشتر ارتقا دهند.
نقطه قوت دیگری که در این دوربین دیده می شود نمایشگر آن است ، شاید از چنین دوربین کوچکی انتظار نمایشگر را نداشتیم ولی صفحه نمایش دوربین نیکون Coolpix A900 3 اینچی است با رزولوشن 921000 نقطه ای که حتی در نور مستقیم خورشید نیز به خوبی تصاویر را به نمایش می گذارد. مزیت این صفحه نمایش متحرک بودن آن است که روی محور عمودی حرکت می کند و به خصوص هنگام فیلمبرداری و عکسبرداری سلفی کارآمدی بسیاری دارد.کنترل ها، دکمه ها و شاسی دوربین به طوری طراحی شده است که کار با دوربین را راحت کرده است و کاربر از عکاسی با آن لذت می برد. 

ویژگی مهم دیگری که می توان برای Nikon Coolpix A900نام برد فوکوس خودکار آن است.  فوکوس خودکار این دوربین از نوع سیستم فوکوس خودکار Contrast- detect است و 99 نقطه را برای آنکه کاربر به طور دستی فوکوس را انتخاب کند در اختیار او می گذارد و علاوه بر آن دوربین نیز حالات اضافه ی بیشتری را نیز برای فوکوس در اختیار عکاس می گذارد همچون ترک کردن سوژه Subject Tracking  و فوکوس خودکار هدف یابی Target Finding AF . در هرجای دنیا که باشید موقعیت شما توسط جی پی اس دوربین ثبت می شود و می توانید به تصویر خود ضمیمه کنید و در نهایت یک ژورنال تصویری از سفر خود در اختیار داشته باشد. این دوربین مکان دقیق هر عکسی که گرفته شده را ثبت می کند. بنابراین کاربر می تواند مسیر سفر خود را در عکس ها دنبال نماید و در نهایت این ژورنال تصویری را در google map، google + و یا دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. در این راستا می توان گفت دوربین نیکون Coolpix A900 یک همراه بی نظیر برای سفرهای شماست.

برای تنظیمات نوردهی تصاویر هم کافی است پیچ تنظیماتی که درست روی لبه ی بالایی دوربین قرار دارد را روی حالات P/A/S/M قرار دهید و آنگاه تنظیم نور تمامی عکسهایتان  از جمله تنظیم شاتر ، دیافراگم و غیره بر عهده ی خودتان خواهد بود. اما اگر شناخت چندانی به فرآیند پیچیده ی تنظیم نور در عکاسی ندارید دوربین نیکون Coolpix A900 به راحتی این فرآیند را برای شما به انجام می رساند. علاوه بر ویژگی های گفته شده ، دامنه ی حساسیت دوربین Nikon Coolpix A900 1600-80 است که تا 6400-125 قابل ارتقا است. سرعت شاتر این دوربین کاملا وابسته به حساسیت و حالت عکاسی آن است. ولی دامنه ی سرعت شاتر آن در حالت کمینه 1 ثانیه و در حالت بیشینه 2000/1 ثانیه است.
این دوربین از باتری لیتیومی قابل شارژ برخوردار است که با هر بار شارژ تا 300 عکس می گیرد. کابل های USB و Micro HDMI دارد و تصاویری تنها با فورمت JPEG می گیرد و ویدیوهای آن نیز فورمت MP4 دارند. قلب تپنده دوربین یعنی  حسگر این دوربین برای کار در شرایط نوری نامناسب طراحی شده است و امکان عکاسی پیاپی تا 7fps را در حساسیت 80 تا 32000 فراهم می آورد. همچنین می توانید از فلاش استفاده کنید و عکس هایی با نوردهی مناسب داشته باشید. در شرایط نوری نامساعد، فلش داخلی این دستگاه بصورت بیرون جهنده (pop-upp) از بدنه خارج شده و می تواند نور مورد نیاز را برای یک عکس خوب فراهم آورد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Coolpix A900 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon Coolpix A900 Digital Camera Coolpix A900 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
113×67×40 میلی متر
وزن
289 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
BSI CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 " (6.17 x 4.55 mm)
دقت حسگر
21 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
5184 × 3888
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
24-840 میلی متر
محدوده دیافراگم
F3.4 - F6.9
بزرگ‌نمایی اپتیکال
35 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
سایر توضیحات فوکوس
Wide: 19.69" (50 cm) - Infinity Telephoto: 6.56' (2 m) - Infinity Wide Macro : 0.4" (1.02 cm) -
حداقل فاصله فوکوس نرمال
50 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
1 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
3840 x 2160 (30p, 25p), 1920 x 1080 (60p, 50p, 30p, 25p), 1280 x 720 (60p, 30p, 25p)
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
8 ثانیه
زمانسنج خودکار
2،5،10 ثانیه
حداقل حساسیت
80
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
Auto, 80-3200
عکاسی پیاپی
7 فریم بر ثانیه
فلاش
TTL Auto
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD Tilting
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
921000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
1x EN-EL12 Rechargeable Lithium-Ion Battery Pack, 3.7 VDC, 1050 mAh
سایر مشخصات و قابلیت ها
باتری، شارژر باتری، بند دور دست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم