برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدون لنز دی 5 Nikon D5 Body Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدون لنز دی 5 Nikon D5 Body Digital Camera کد 10508 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدون لنز Nikon D5 Body Digital Camera D5 از بهترین و حرفه ای ترین دوربین های عکاسی شرکت نیکون است که با ویژگی های خوبی که دارد می توانید از آن برای ثبت عکس ها و ضبط فیلم های خاطره انگیز خود با بهترین کیفیت استفاده کنید. عکس های با وضوح بالا، بدنه ارگونومیک؛ کنترل ها و دکمه های دم دستی و مناسب، قیمت خوب ، بزرگنمایی مناسب و استاندارد و بهره مندی از صفحه نمایش با کیفیت از جمله این ویژگی ها است. این دوربین  DSLR داای حسگر CMOS با دقت 21 مگاپیکسل و دقت مؤثر21 مگاپیکسل به علاوه یک پردازنده تصویر Expeed 5 است که عکس های با کیفیت و فیلم های با کیفیت 4K و با حداکثر سرعت فیلم 30 فریم بر ثانیه را پشتیبانی می کند. حسگر فول فریم این دوربین و حساسیت ISO نیکون D5  که در محدوده 100 الی 102٬400 قرار می‌گیرد ، به ثبت عکس هایی خوب و عالی در شرایط نوری مختلف می انجامد و جالب است بدانید که ایزوی این دوربین تا میزان 3٬280٬000 قابل افزایش است. در این دوربین نویز تا حداقل ممکن حذب می شود و تصاویر با بیشترین جزئیات و شاپ بالا ثبت خواهند شد.
اگر کمی با این دوربین عکاسی کنید خواهید فهمید که سرعت فوق العاده ای دارد، پردازشگر EXPEED 5 تعبیه شده در این دوربین شاهکار است و همراه با عکاسی سریع کیفیت خوبی را به همراه دارد؛ این دوربین قادر است در حالت عکاسی پی‌در‌پی تا 200 شات و با سرعت 12 فریم بر ثانیه را توأم با کنترل کامل فوکوس و نورسنجی خودکار به ثبت برساند. بهره‌مندی از چنین سرعت خارق‌العاده‌، ترکیب‌سنج توسعه‌یافته و مکانیزم حرکت آینه در دوربین D5 نیکون سبب می‌شود تا ثبات و دقت نورسنجی به حداکثر میزان ممکن برسد. بهره مندی از فوکوس خودکار  Muti-CAM 20K و برخورداری از 153 نقطه تشخیص فازی را به همراه دارد.اگر بخواهید در هنگام حرکت سوژه عمل فوکوس دقیق تر انجام شود و به هنگام دنبال کردن سوژه های سریع و با در محیط های کم نور، 99 نقطه فوکوس این دوربین از نوع کراس می‌باشد که باعث تشخیص و فوکوس هرچه دقیق‌تر سوژه خواهد شد به علاوه 55نقطه دیگر هم برای یک فوکوس ترکیبی بینظیر می توانند انتخاب شوند. 

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدنه Nikon D5 Body Digital Camera

این دوربین علاوه بر عکاسی مثال زدنی قادر است فیلم های با کیفیت ر نیز ضبط کند، تصویربرداری متحرک نیکون 5 دی با حسگری که در آن تعبیه شده است فوق العاده است؛ فیلم‌هایی با رزولوشن 4K را با سرعت‌های 24، 25 و 30 فریم بر ثانیه هر کاربری را جذب می کند با این حال باید گفت که امکان فیلمبردری فول اچ دی نیز با این دوربین وجود دارد، فیلم ها می توانند مستقیم بر روی کارت حافظه دوربین یا جانبی ضبط شوند و توسط خروجی اچ دی ام آی و حتی با فرمت فشرده نشده نیز زخیره شوند.
به‌منظور حفظ کیفیت و چگونه به نظر رسیدن ویدئوها پس از رکورد، چهار گزینه تصویربرداری زیر در این دوربین قابل انتخاب است: فیلم‌برداری بر اساس فرمت FX که تمام عرض حسگر دوربین را برای ضبط ویدئو با رزولوشن 1920x1080 و 1280x720 بکار می‌گیرد. این حالت برای مواقعی که جلوه‌ دادن عمق میدان در اولویت قرار دارد کاربرد داشته و عریض‌ترین زاویه دید را فراهم می‌آورد. فیلم‌برداری با رزولوشن 4K UHD در حقیقت فضایی متناظر بین سایز حسگر DX و فول‌فریم را دربر می‌گیرد و بزرگنمایی 1٫5 برابر شدن فاصله کانونی را در پی خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید ویدئوهایی که با این کیفیت رکورد می‌شوند دارای رزولوشن 3840x2160 خواهند بود. فیلم‌برداری بر اساس فرمت DX در حقیقت همان فیلم ثبت‌شده بر اساس فرمت فول‌فریم FX بوده که به میزان 1٫5 برابر کراپ شده است. این گزینه نیز برای به ثبت رساندن ویدئوهای اچ‌دی و فول اچ‌دی مناسب است. حالت کراپ 1920X1080 کوچک‌ترین سطح فیلم‌برداری را در برمی‌گیرد و افزایش تقریباً سه برابری فاصله کانونی لنز متصل را به همراه خواهد داشت.
همانطور که میدانید در حالت نوری مختلف با این دوربین می توانید عکس های با کیفیتی را بگیرید این در حالی است که می توانید در همین شرایط نوری فیلمبرداری هم انجام دهید، در حالت فیلم‌برداری نیز می‌توان ISO را در محدوده 100 تا 3٬280٬000 انتخاب کرده و میزان حساسیت را به‌طور دستی از طریق منو تنظیم کرد.بخش مهم دیگری که باید گفت نمایشگر دوربین است که در بخش پشتی دوربین قرار گرفته است، نمایشگر 3.2 اینچی با دقت 2.36 میلیون نقطه که قابلیت لمسی دراد و استفاده از آن را بسیار راحت می کند در عین حال درست مانند تبلت ها و یا تلفن های هوشمند می توانید با آن کار کنید و فوکوس را انجام دهید حساسیت این صفحه نمایش به صورتی است که می توان حتی با دستکش نیز می توان با آن کار کرد.  آنچنانکه گفته شد دوربین نیکون از دو درگاه کارت حافظه CompactFlash برخوردار است و این یعنی می توانید میل عکاسی بالای خود را با این دوربین با امکان ذخیره سازی بالای آن تا حدودی همراهی کنید. یا اینکه نسخه های پشتیبان از تصاویر و فیلم های خود تهیه کنید. 

و اما از بدنه محکم و با دوام این دوربین که بخواهیم حرف بزنیم می توان گفت که شاسی این بدنه تنومند از آلیاژ منیزیم ساخته شده و در برابر نفوذ آب و گردوخاک مقاوم است. به این ترتیب می‌توان از دوربین D5 در شرایط محیطی و آب‌وهوایی مختلف استفاده کرد. باید اشاره شود که طراحی گریپ و مجموعاً طراحی کلی دوربین به‌گونه‌ای صورت گرفته که استفاده از آن را در مدت‌زمان طولانی ممکن کرده و در ضمن پوشش برجسته آن باعث جلوگیری از لغزش و لیز خوردن دوربین از دست می‌شود. پوشش درگاه حافظه به آسانی باز شده و اغلب دکمه‌های قرار گرفته در پشت دوربین نیز از روشنایی برخوردار هستند که استفاده از آن‌ها را در شرایط نوری ضعیف و محیط‌های تاریک راحت‌تر می‌کند.

در صورتی که بخواهیم از چشمی دوربین حرف بزنیم که البته چشمی یک ویژگ مهم برای اغلب کاربران به شمار می رود، نیکون دی 5 با برخورداری از یک منظره یاب است که دارای بزرگنمایی  0.72x اپتیکال بوده و 100% حسگر را پوشش می‌دهد به علاوه حتی م یتوانید در شرایط هوای بارانی از یک مبدل چشمی قابل جداشدن هم استفاده نمایید؛ دکمه‌های Fn1، Fn2 و Fn3 قرار گرفته در کنار دوربین هم هرکدام برای تنظیمات خاصی مورد استفاده قرار می گیرند، دیگر نگران لرزش های دست و دوربین نباشید و با خیال راحت عکس های بدون تارشدگی و واضح با شارپ بالا ثبت کنید، پرده جلویی الکترونیکی شاتر کمک ویژه‌ای به کاهش هرچه بیشتر لرزش‌های مکانیکی کرده و می‌توان اطمینان داشت که هنگام نوردهی طولانی‌مدت، تصاویر با شارپنس بالایی به ثبت خواهند رسید. نیکون D5 به یک باتری قابل شارژ EN-EL18a از نوع لیتیوم-یون مجهز گشته که می‌تواند با هر بار شارژ کامل برای حدود 3٬780 شات تک‌فریم دوام بیاورد. نکته مهم دیگری که در رابطه با این دوربین گفتنی است سیستم تشخیص صحنه است که به صورت هوشمند انجام می شودو این با کوک فناوری  3D Color Matrix Metering III و با همراهی یک حسگر نورسنجی  RGB با دقت 180٬000 نقطه  می تواند به راحتی و با دقت صحنه را ارزیابی کرده و از نظر روشنایی و کنتراست تحلیل کند و به سرعت تنظیمات مربوطه ر اعمال نماید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی D5 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال نیکون بدون لنز Nikon D5 Body Digital Camera D5 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
160×159×92 میلی متر
وزن
1415 گرم
ضد آب
نیست
جنس بدنه
آلیاژ منیزیوم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
Full frame (35.9 x 23.9 mm)
دقت حسگر
21 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
21 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 5:4, 4:3, 3:2
حداکثر رزولوشن عکس
5588 ×3712
پردازشگر
EXPEED 5
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
3840 x 2160 (30p/25p/24p), 1920 x 1080 (60p/50p/30p/25p/24p), 1280 x 720 (60p/50p)
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2،5،10،20 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
102400
ایزو
Auto, 100-102400 (expandable to 50-3280000)
عکاسی پیاپی
14 فریم بر ثانیه
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش
2,359,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
Optical (tunnel)
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
Dual CompactFlash or dual XQD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
دارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
EN-EL18a lithium-ion battery & charger
سایر مشخصات و قابلیت ها
باتری، شارژر، بند دور گردن، درپوش لنز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم