برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون دی 750 با لنز Nikon D750 + 24-120 F/4 VR Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال نیکون دی 750 با لنز Nikon D750 + 24-120 F/4 VR Digital Camera کد 10507 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D750 به همراه لنز 24-120 میلی مترNikon D750 Digital Camera With 24-120mm F/4 VR Lens F/4 VR با داشتن سنسور و پردازنده قدرتمند در کنار لنز مناسبی که دارد می تواند یک دوربین عکاسی عالی برای هر کاربری باشد.  سنسور 24٫3MP مگاپیکسلی CMOS و پردازشگر تصویر EXPEED 4 ترکیبی بی نظیر فراهم کرده اند که شما را برای ثبت عکس های با کیفیت و با وضوح بالا قادر می سازد. حساسیت نوری خوب این دوربین در ثتب عکس های صاف و با نویز کم عالی است و این حساسیت قابل افزایش تا   ISO 51200 میباشد.
سرعت تصویر برداری آن با 6٫5 فریم بر ثانیه ، کیفیت فیلمبرداری full HD 1080 خط با سرعت 60 فریم برثانیه همراه با ضبط ویدئو غیر فشرده از دیگر ویژگی ها و قابلیت های این دوربین به شمار می روند.
و اما صفحه نمایش دوربین نیکون که در اندازه 3.2 اینچی طراحی شده است و دارای کیفیت 1229000 نقطه ای است برای نمایش تصاویر با وضوح بالا بسیار مناسب است. مطمئنا پس از عکاسی دوست دارید آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا به دستگاه های دیگر منتقل کنید، نیکون D750 مجهز به وای فا داخلی است و علاوه بر اشتراک و انتقال تصاویر و فیم ها برای کنترل دوربین توسط دستگاه های دیگری مثل تلفن های هوشمند و یا تبلت ها بسیار کارامد است. دوربین D750 نیکون سومین دوربین فول فریم این شرکت است و در سال 2014 معرفی شد و با قیمت خوب و امکانات مناسبی که داشت به یکی از دوربین های پرطراف دارد تبدیل شد. 

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون با لنز Nikon D750 + 24-120 F/4 VR Digital Camera

این دوربین به یک حسگر 25 مگاپیکسلی از نوع CMOS با سایزهای 35٫9x24 میلی‌متر تجهیز شده می باشد. قدرت فیلم‌برداری Full HD را با سرعت 60 فریم بر ثانیه است و توانایی ثبت همزمان عکس و فیلم با کیفیت را دارد، این دوربین همچنین از درگاه های ارتباطی خوبی بهره مند است  درگاه  HDMI برای انتقال عکس ها و ویدئو ها عملکرد عالی دارد. به علاوه کاربر می تواند تصاویر ثبت شده را بر روی کارت حافظه تعبیه شده در دوربین ذخیره کند که از نوع Compact Flash یا SD می باشد.
علاوه بر فناوری های ارتباطی در این دوربین می توانید با نصب برنامه های کاربردی مخصوصی از امکانات بیشماری که شرکت نیکون در اختیار کاربران برای ارتباط با دوربین های عکاسی خود قر ار داده است بهره مند شوید. گفته می شود  D750 حتی نسبت به D810 هم دارای برتری‌هایی ویژه واساسی است. سرعت عکاسی پی درپی 6٫5 فریم بر ثانیه در مقابل 5 فریم بر ثانیه در D810 و سیستم فوکوس 51 نقطه‌ای ارتقا خوبی داشته در کنار مانیتور LCD که حالا امکان گردش هم را داراست، همه از نکات مثبت D750 نسبت به D810 می باشند. با اینکه ویژگی هایی مانند نمایش نصف صفحه در حالت بزرگ نمایی و سرعت 1/8000 ثانیه که در D810 استفاده می شوند جایشان در D750 خالی به چشم میایند اما حداکثر تفاوت این دو دوربین در دقت حسگر می باشد. 36 مگاپیکسل D810 در مقابل 24 مگاپیکسل D750 است. 

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون با لنز Nikon D750 + 24-120 F/4 VR Digital Camera

از امکانات و خصوصیات این دوربین به موارد زیادی می توان اشاره کرد که خرید آن را توجیح کند، بدنه ای خوشدست و ارگونومیک، استفاده راحت و بدن خستگی، راه اندازی سریع و آسان، دوربین D750 تجهیز شده به شاتری از جنس کولار (Kevlar) / کامپوزیت کربن می باشد که عمر امتحان شده آن 150000 شات است و با هر شارژ کامل باطری فوق کامپکت  و سبک لیتیوم – یون مدل EN-EL15 دوربین قادر هستید به میزان 1230 شات عکس و 55 دقیقه فیلم ثبت کنید.  حسگر تصویر CMOS 24 مگا پیکسل دوربین شاید مرتبط با حسگر مدل D610 باشد؛  برعکس مدل قبلی کمپانی نیکون، این حسگر تصویر در دوربین D750 مجهز به یک فیلتر AA یا فیلتر پایین گذر اپتیکال داخلی می باشد. این دوربین باکیفیت Full HD با نهایت سرعت فیلم 600  فریم بر ثانیه فیلم‌های بسیار عالی و باکیفیتی را ثبت خواهد کرد.
عکاسی در هر شرایطی با هر نوری امکان پذیر است ، فلاش داخلی دوربین D750، با عدد راهنمای 13 متر در ISO 100، برای شات های فوری تعبیه شده است، اما این فلاش داخلی قادر است برای گروهی از فلاش‌های خارجی نیز نقش یک فلاش رهبر را داشته باشد. نهایت سرعت سینک آن 1٫200 ثانیه می باشد. باید گفت که دکمه این فلاش چندکاره قادر است در زمان های عکاسی P/A/S/M فلاش را روشن کرده، تنظیمات فلاش (خودکار، کاهش قرمزی چشم، سینک آهسته) را متغیر کند و این دست آورد را برای شما به دست می آید که جبران نوردهی را بتوانید تنظیم کنید. دکمه بازه بندی (BKT) دقیقاً کاری را می کند که از اسمش به ذهن می آید. دایره موجود در بین این دو دکمه گیرنده یک ریموت کنترل بی‌سیم اختیاری می باشد.

 از دیگر ویزگی های مناسبی که در این دوربین دیده می شود چشمی آن است که برای اغلب کاربران مهم و اساسی است. چشمی دوربین Nikon D750 شامل یک پنل (مانیتور شفاف) OLED می باشد، که در مقایسه با یک چشمی ساده قادر است داده های بیشتری را به تصویر بکشد، از جمله گزینه جاری برای «کنترل عکس» و همانطور این حالت را فراهم کرده است که زمانی که لازم داشته باشید خطوط شبکه یا یک افق مجازی را در اختیار خود قرار دهید. این مانیتور در نور شدید نیز دید بهتری را برای شما به وجود می آورد. این چشمی اپتیکال تقریبا تفاوت خاصی با چشمی مدل 810 دی ندارد و زوم 0.7 ایکس آن نیز معمولی است و به این معنی می باشد که یکی از بزرگترین و عالی ترین ویزورهایی می باشد که توانا هستید بدون رفتن به سراغ DSLR های حرفه‌ای و سطح بالای ورزشی،وپیشرفته را مال خود کنید.
علاوه بر چشم دوربین نمایشگر آن است که دارای اهمیت زیادی است این ال سی دی وسیله خوبی برای نظیمات اصلی نوردهی و تصویربرداری نظیر حالت عکاسی، حالت درایو، کیفیت تصویر و عمر باطری (همراه با سایر پارامترهای نوردهی مثل سرعت شاتر، دیافراگم و یا ISO) می باشد. LCD تاشوای که در پشت دوربین عکاسی دیجیتال D750  تعبیه شده است یکی از مانیتور های مقاوم و محکمی می باشد که تابه‌حال در بازار مشاهده کرده ایم. این نمایشگر تقریبا تمام امکانات نمایشگر مدل قبلی را پشتیبانی می کند .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی D750 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال نیکون D750 به همراه لنز 24-120 میلی مترNikon D750 Digital Camera With 24-120mm F/4 VR Lens F/4 VR را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
141x113x78 میلی متر
وزن
750 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
Full frame 35.9 x 24 mm
دقت حسگر
25 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
24 مگاپیکسل
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG و RAW
حداکثر رزولوشن عکس
6016x4016
پردازشگر
Expeed 4
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
24-120 میلی متر
محدوده دیافراگم
F/4
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
ندارد
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
ضبط صدا
استریو
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2, 5, 10, 20 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
12800
عکاسی پیاپی
6.5 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,229,000 نقطه
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
اپتیکال با پوشش 100%
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
Dual SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
EN-EL15
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم