برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس بی 700 Nikon Coolpix B700 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس بی 700 Nikon Coolpix B700 Digital Camera کد 10498 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon Coolpix B700 Digital Camera Coolpix B700 تقریبا جدیدترین دوربین سوپرزوم شرکت نیکون است. یک زوم 60 برابری که به واسطه آن کاربر به راحتی می تواند سوژه های دوردست را هم شکار کند، امکانات و قابلیت های زیادی که در این دوربین دیده می شود از جمله قابلیت جی پی اس، قابلیت های ارتباطی مثل وی فا و ان اف سی و بدنه ارگونویمک با کنترل های مناسب و راحت در کنار بسیاری از خصوصیت های خوب و مثبت دیگر این دوربین را به یک انتخاب مناسب برای اغلب کاربران حرفه ای و آماتور تبدیل کرده است. علاوه بر عکاسی با کیفیت، قدت فیلمبرداری عالی در این دوربین نیز خیلی ها را مجذوب خود کرده است . شما با داشتن این دوربین می توانید تمام لحظات خود را به تصویر بکشید و انتقال دهید.
در عمل زوم 60 برابری که با لنز شیشه ای انجام می شود، عکاس سوژه های و چشم اندازها در نقاط بسیار دور را ، نماهای بسته می تواند داشته باشد. در صورتی که کاربر برای زوم اپتیکال کیفیت خوبی را نتواند به دست بیاورد می تواند از زوم دیجیتال 120 برابری نیز بهره مند شود. کاربر با اساتفادهاز زوم دیجیتال 120 برابری می تواند از دورترین نقاط هم عکاسی کند و تصاویر بسیار با کیفیت و واضحی داشته باشد. این دوربین همچنین تا حد زیادی از تکان ها و لرزش ای دوربین و دست جلوگیری می کند و در عکاسی و فیلمبرداری با حذف بسیاری از این لرزشها تصاویر با وضوح بالا را ثبت می کند. دوربین نیکون Nikon Coolpix B700 مجهز به سیستم Dual Detect Optical VR  است که با بهبود عملکرد VR موجب کاهش تکانهای دوربین می شود و به ایجاد وضوح و شفافیت در عکس نهایی کمک می کند و حتی در فایل های ویدیویی نیز موجب کاهش تکانهای دوربین و در نتیجه تصویری ایستا و شفاف می شود. عملکرد VR تنها به ارتقا کیفیت عکس ها هنگام زوم منجر نمی شود، بلکه  در شرایط نوری اندک نیز به بهبود عملکرد دوربین می انجامد.

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس Nikon Coolpix B700 Digital Camera

هرچند زوم بالایی دارد ولی وزن دوربین خیلی کم است و حمل و استفاده از آن را در شرایط مختلف راحت می کند. دکمه ها و کنترل های دم دستی و راحت، بدنه سبک و ارگونومیک و راه اندازی سریع دوربین از ویژگی های خوب آن می باشند.  در قسمت فوقانی این دوربین پیچ تنظیم حالات عکاسی PASM ، دکمه ی آزاد سازی شاتر ، دکمه روشن و خاموش وجود دارد . فلاش داخلی، ورودی کابل میکروفن از دیگر امکاناتی هستند که بر لبه ی فوقانی تعبیه شده اند. در پشت دوربین هم دکمه هایی تعبیه شده است که دکمه اختصاصی برای فیلمبرداری را نیز شامل می شود. و نمایشگر 3 اینچی این دوربیم که قابلیت چرخشی هم دارد و برای عکس های در زوایای مختلف و عکس های سلفی فوق العاده مناسب است این نمایشگر 921 هزار نقطه ای پوشش 100 درصدی را به هنگان عکاسی دارد به علاوه دوربین 700 بی مجهز به یک چشمی با همین رزولوشن و همین مقادار پوشش دهی نیز می باشد که در اندازه 0.2 اینچ است. بسیاری از کاربران استفاده از چشمی را می پسندند و وجود آن را در دوربین ضروری می دانند.
وقتی دوربین Nikon Coolpix B700 روی حالات PSAM قرار گیرد حساسیت دوربین در محدوده ی 3200-100 و در دیگر حالات عکاسی در محدوده ی 1600-100 قرار می گیرد. بسته به این حالات عکاسی سرعت شاتر نیز در محدوده ی 15 تا 4000/1 ثانیه تغییر می کند.  این دوربین توانایی گرفتن عکس هایی با فورمت Row (5 فریم بر ثانیه در 5 شات پی در پی ) نیز دارد. همانطور که شرکت کانن اولین دوربین سوپرزوم مسافرتی خود را که قدرت فیلمبرداری4k و زوم 35 برابری داشت، شرکت نیکون نیز این دوربین را به عنوان اولین دوربین مسافرتی سوپرزوم و سبک خود را با قدرت فیلمبرداری 4k معرفی کرده است. به علاوه دوربین نیکون قادر است حتی لمبرداری فول اچ دی با سرعت 60 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری اچ دی با سرعت 120 فریم بر ثانیه انجام دهد .

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس Nikon Coolpix B700 Digital Camera

در مقایسه دوربین های کانن و نیکون مورد دیگری به چشم می خورد و آن سیستم Snapbridge  است که ارتباط دوربین و گوش های هوشمند و یا تبلت ها را فراهم کرده است این امکان در اغلب دوربین های کانن قرار دارد و اکنون همین سیستم در دوربین نیکون نیز تعبیه شده است . این امکان از طریق وای فا و یا ان اف سی انجام می شود و راحتی لازم را برای کاربر در جهت انتقال فایل ها به گوشی و ویرایش و اشتراک گذاری آنها فراهم می سازد. ضمن آنکه بدین ترتیب می توان از دیوایس های هوشمند همچون گوشی یا تبلت برای کنترل از راه دوربین استفاده نمود.
از دیگر خصوصیت های خوب دوربین نیکون  سیستم نوردهی چندگانه (Multiple Exposure Lightenn) چندین تصویر را بصورت یک فریم ذخیره می نماید، که به طرز چشمگیری در تصویربرداری از سوژه های متحرک مانند نور افشانی ها مؤثر است. به علاوه گزینه های حالت خلاقانه (Creative Mode) با فیلتر‌ها و جلوه‌های متنوع این امکان را به ما می دهد که تصاویری هنری در دوربین ایجاد نماییم و فیلم‌های سریع (Superlapse) قابلیتی است که مانند قابلیت Time Lapse، حرکات را بصورت ویدیوهای سریع در دوربین ثبت می‌نماید. همچنین تنظیمات نوردهی استاندارد P/S/A/M امکان کنترل دستی مؤلفه های مختلف را به شما می دهد.باید گفت باتری این دوربین EN-EL23 مطابق تست‌های انجام شده تا بیشتر از 350 شات را شارژدهی می‌کند. و با توجه به قیمت این دوربین و دیگر امکانات قابل قبول است هرچند می توانست بهتر هم باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Coolpix B700 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon Coolpix B700 Digital Camera Coolpix B700 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
125×85×107 میلی متر
وزن
565 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
BSI CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 " (6.17 x 4.55 mm)
دقت حسگر
21 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG, RAW
حداکثر رزولوشن عکس
5184 × 3888
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
24-1440 میلی متر
محدوده دیافراگم
F3.3 - F6.5
بزرگ‌نمایی اپتیکال
60 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
سایر توضیحات فوکوس
Wide: 1.64' (50 cm) - Infinity Telephoto: 6.56' (2 m) - Infinity Wide Macro : 0.39" (1 cm) - Infinity
حداقل فاصله فوکوس نرمال
50 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
1 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MP4, MPEG-4 AVC/H.264
توضیحات فیلم
3840 x 2160 (30p, 25p), 1920 x 1080 (60p, 50p, 30p, 25p), 1280 x 720 (60p, 30p, 25p)
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
15 ثانیه
زمانسنج خودکار
2،5،10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
Auto, 100-3200
فلاش
بالا جهنده
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD Fully articulated
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
921000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
Electronic با رزولوشن 921000
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
1x EN-EL23 Rechargeable Lithium-Ion Battery Pack, 3.8 VDC, 1850 mAh
سایر مشخصات و قابلیت ها
باتری،شارژر باتری، درپوش لنز، بند دور گردن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم