برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس پی 900 Nikon Coolpix P900 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس پی 900 Nikon Coolpix P900 Digital Camera کد 10492 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon Coolpix P900 Digital Camera Coolpix P900 با قدرت زوم فوق العاده ای که دارد به خوبی شناخته شده است. ویژگی های تحسین برانگیزی دارد که می تواند برای بسیاری از کاربران حرفه ای و حتی آماتور جذاب باشد. این دوربین دارای یک حسگر  16 مگاپیکسلی از نوع CMOS می باشد و  به یک لنز داخلی با فاصله کانونی معادل 24-2000mm و محدوده دیافراگم f/2.8-6.5 مجهز است.  چنین حسگری دوربین نیکون را برای ضبط فیلم های با  رزولوشن 1080p و سرعت 60 فریم بر ثانیه و ثبت عکس هایی با کیفیت و واضح با نویز کم را توانمند می سازد.  دوربین عکاسی نیکون  COOLPIX P900 دارای امکان بزرگنمایی اپتیکال تا 83 برابر است و برای افرادی که می‌خواهند سوژه‌‌هایی را در نقاط دوردست ثبت کنند نیز از 166x بزرگنمایی Dynamic Fine و 332x بزرگنمایی دیجیتال بهره مند است. این دوربین سوپرزوم دارای سیستم لرزشگیر تصویر است این لرزشگیر دوگانه از نوع اپتیکال بوده و  لرزش‌های ناشی از تکان دست و دوربین را تا 5 استاپ برطرف کرده و کمک شایانی به ثبت تصاویر بدون لرزش خواهد کرد.
علاوه بر موارد گفته شده، این دوربین به یک نمایشگر 3 اینچی  از نوع TFT LCD با دقت 921000 نقطه تجهیز شده است. چنین دقتی برای مشاهده تصاویر فوق العاده است. از ویژگی های مهم این صفحه نمایش قابلیت چرخشی آن است که کاربر را برای عکاسی در زوایای مختلف مخصوصا عکس های سلفی و دسته جمعی مناسب می سازد. این نمایشگر  همچنین برای تنظیم شدت نور و روشنانی در 6مرحله قابلیت هایی دارد. علاوه بر این، COOLPIX P900 از یک منظره‌یاب الکترونیکی دو اینچی با همان دقت 921000 نقطه بهره مند است. از قابلیت ها و فناوری های ارتباطی این دوربین به وای‌فای داخلی، NFC و GPS می توان اشاره کرد. این امکانات برای انتقال و اشتراک عکس ها در میان دستگاه های مختلف و همچنین امکان کنترل دوربین توسط دستگاه های دیگر را با این ویژگی می توان انجام داد. به علاوه خصوصیت GPS نیز مکان ثبت عکس‌ها را به همراه آن ها قرا رمی دهد و با این کار شما می توانید یک سفرنامه تصویری داشته باشید. گفته می شود شرکت نیکون ادعا کرده که با یک بار شارژ کامل باتری COOLPIX P900 می‌توان تا 360 عکس گرفت.

دوربین عکاسی دیجیتال نیکون کولپیکس Nikon Coolpix P900 Digital Camera

ویژگی مهم دیگری که دوربین نیکون دارد سنسور نوری دوبل VR آن است که کاهش پنج برابری لرزش را فراهم میکند، علاوه بر عکاسی با کیفیت این دوربین ، قدرت فیلمبرداری آن نیز مثال زدنی است. فیلمبرداری آن را که با کیفیت full HD در سایز   1080p نقطه و با سرعت 60 فریم بر ثانیه  چیزی است که در نوع خود عالی است. دوربین نیکون که یک دوربین کامپکت سوپرزوم است اکنون دارای طرفداران بسیاری است. ویدئو های زیادی از تست این دوربین در فضای مجازی دیده می شود و در اغلب آن ها می توان به وضوح قدرت زوم فوق العاده این دوربین را مشاهده نمود.
این دوربین مجهز به یک لنز زوم بسیار قدرتمند با 83 برابر اپتیکال می باشد، عدسی های این لنز از نوع ED غیر کروی است که دارای ضریب پراکندگی نور بسیار پایین و با قابلیت زوم دیجیتال تا 1666 برابر است، شرکت تولید کننده لنز های نیکون که با نام نیکور معروف است قابلیت های بالای خود را برای تولید لنز های با کیفیت در معرض نمایش قرار میدهد، بدنه دوربین را که خوب مشاهده کنید می توانید ببینید که بر روی بدنه این دوربین یک پیچ گرد برای انتخاب حالت های مختلف عکاسی وجود دارد  و امکان استفاده از حالت های مختلف در انواع شرایط نوری را فراهم می سازد، بر روی این پیچ مد های عکاسی خودکار،افکت های فیلتر،مدهای نوری و شخصی دستی و یا برنامه جدید Program، دیافراگم با انتخاب اولویت بندی Aperture Priority، شاتر با اتخاب اولویت Shutter Priority با حالت دستی، وجود دارد، در قسمتی دیگر بر روی این پیچ مد حالتی برای قرار دادن تنظیمات دستی با امکان ذخیره سازی قرار دارد، این ویژگی اغلب برای کسانی مناسب است که در حالت های خاصی عکاسی میکنند. دوربین پیش و روی شما هم برای کاربران حرفه ای و هم برای کاربران مبتدی به خوبی طراحی شده است.
امکان دیگری که توسط این پیچ در اختیار کاربر قرار می گیرد، انتخاب شخصی حالت نوردهی است، به این صورت که کافی است پیچ را در حالت های P،A،S،M قرار دهید تا تنظیم شدت نور را برای عکاسی در اختیار داشته باشید، دوربین های حرفه ای هم این حالت را پشتیبانی می کنند، با وجود این امکان نوردهی و تنظیم نور در هر شرایطی وجود دارد، یکی دیگر از مد های جذاب این دوربین Moon Mode یعنی مد ماه است، فقط کافی است این مد را فعال کنید و عدسی را به سمت ماه بگیرید،
کنترل و استفاده از دوربین بسیار راحت است؛ کاربری آسان با بدنه ارگونومیک، دکمه های دم دستی و مناسب که به راحتی می توان به خاطر سپرد؛ دکمه های کنترل و تنظیمات این دوربین در سمت راست صفحه نمایش قرار گرفته تا به راحتی با یک دست بتوانید تنظیمات دوربین را انجام دهید، در قسمت پشتی یک پیچ تنظیمات دیگر وجود دارد که برای انتخاب حالت های عکسبرداری و کاربردهای دیگر است، مانند : انتخاب اولویت دیافراگم برای عکاسی که این پیچ برای تغییر دادن دیافراگم نیز مورد استفاده قرار میگیرد، این جو استیک از چهار جهت قابل نتظیم است، که هر جهت آن برای ویژگی خاصی در دسترس قرار دارد، قسمت بالا برای تنظیم فلاش، قسمت چپ آن برای تنظیم تایمر، قسمت پایین برای تنظیم حالت ماکرو و قسمت راست برای جبران نوردهی است.
می توان گفت ویژگی اصلی دوربین نیکون P900 زوم بالای آن است. این دوربین از قدرت بزرگ‌نمایی اپتیکال 83 برابری با فاصله کانونی 24 تا 2000 میلی‌متر بهره می‌برد. عکاسان ورزشی با لنزهای قوی که همراه خود دارند می‌توانند به فاصله کانونی 200 تا 600 میلی‌متر دست پیدا کنند. دوربین‌هایی که از فاصله‌ی دور یک لحظه از حرکت ورزشکار را شکار می‌کنند با قدرتی معادل 25 درصد قدرت لنز P900 کار می‌کنند.این دوربین با ویژگی ها یخوب و مناسب برای عکاسی های ورزشی در برابر قیمتی که دارد عکاسان بسیاری را به خود جلب کرده است. مشکل اصلی دوربین‌های کامپکت پایین بودن میزان گشودگی لنز آنهاست که منجر به کاهش دریافت نور به سنسور و در نتیجه کاهش نور عکس می‌شود. این لنز در حالت Wide دارای گشودگی f/2.8 و در حالت تله دارای گشودگی f/6.5 است. مشکل دیگری که دوربین‌های دیجیتال به خصوص در حالت زوم نشان می‌دهند، نحوه مقابله با لرزش دست است. با کوچک‌ترین لرزش عکس تار می‌شود و سوژه از دست می‌رود. نیکون برای حل این مشکل سیستم لرزش‌گیر خود را بهبود داده و از سیستم جدید خود با نام Dual Detect Optical VR استفاده کرده است.

در ویدیو زیر تست زوم دوربین عکاسی نیکون Nikon Coolpix P900 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Coolpix P900 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال نیکون Nikon Coolpix P900 Digital Camera Coolpix P900 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
140x103x137 میلی متر
وزن
899 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ
دقت حسگر
17 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
4608x3456
پردازشگر
Expeed C2
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
24-2000 میلی متر
محدوده دیافراگم
2.8-6.5
بزرگ‌نمایی اپتیکال
83.3 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
50 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
1 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
15 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
6400
عکاسی پیاپی
7 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD با قابلیت چرخش
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
921,000 نقطه
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
الکترونیکی با دقت 921,000 نقطه
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
دارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi ، NFC
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
EN-EL23
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم