برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G5 X Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G5 X Digital Camera کد 10357 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G5 X Digital Camera G5 X یک نمونه دوربین کامپکت متوسط است که با توجه به اینکه از یک حسگر بزرک CMOS و لنز سریع برخوردار است می توان گفت بهترین عکس ها را می توانید با این دوربین ثبت کنید. خب چنین دوربین هنرمندی باید مقاوم هم باشد ، دوربین جی 5 دارای ابعاد 11.2 در 76.4 در 44.2 میلی متر و وزن آن به همراه باتری و کارت حافظه 377 گرم است، جنس بدنه دوربین فلزی است و مجهز به حسگر CMOS 20.2 مگاپیکسلی با نوز پس زمینه نوع 1.0، لنز f/1.8-2.8, 4.2x با دیافراگم 9 تیغه ای، کنترل های دستی، حالت عکاسی و پیچ های جبران نوردهی کامل، چشمی الکترونیک OLED با 2360 هزار نقطه، صفحه نمایش لمسی LCD معادل 3 اینچی قابل چرخش با 1.04 میلیون نقطه، فلاش پاپ آپ و کفشک، پردازنده DIGIC 6،اتصال wi-fi و NFC، دامنه ISO 100 تا 12800، قابلیت فیلم برداری با کیفیت full HD، قابلیت عکاسی خام 14 بیتی، 31 نقطه فوکوس خودکار، قابلیت focus peaking، قابلیت عکاسی پشت سرهم با سرعت 5.9 فریم بر ثانیه و حلقه کنترل لنز است.
علاوه بر اینکه دوربین عکاسی باید از کیفیت عکس خوبی برخوردار باشد، بایستی کاربری راحتی نیز داشته باشد. کنترل آسان در کنار یادگیری سریع از ویژگی های این دوربین است. این دوربین واقعا خوش ساخت و ارگونومیک بوده و کنترل های خارجی  خوبی دارد و میزان مناسبی از استحکام و مقاومت را عرضه می کنند و به اندازه کافی بزرگ هستند که به آسانی و به سرعت بتوان به آنها دسترسی داشت. این دوربین را می توان در جیب کت یا کیف دوربین کوچک قرار داد می بینید که حمل آن نیز راحت بوده و یک انتخاب ایده آل برای هر یک از کاربران خواهد بود.
بخش مهم دوربین را بررسی می کنیم، این دوربین مجهز به یک حسگر CMOS 20.2 مگاپیکسلی چند جنبه ای بزرگ است که با نسبت دید 3.2 ، 4.3 ، 16.9 یا 1.1 عکس می گیرد و همزمان زاویه دید مشابهی را  حی در هنگام گرفتن عکس های خام  حفظ می کند . حسگر 1 اینچی دوربین همچنین کیفیت عکس ها را حتی در نور کم و یا شدید تضمین می کند.

اگر با دوربین کار کنید متوجه خواهید شده که این دوربین یک پیچ جبران نوردهی در بالا دارد، اگر چه تنظیم سرعت ISO یک کار نسبتا پیچیده و دشوار است. این دوربین همچنین یک چشمی اپتیکال OLED فوق العاده با ابعاد تصویر 2360 نقطه را داراست که در عمل عالی است. شاید برای برخی کاربران عادی و آماتور که با دوربین های کانن کمتر آشنا هستند ابتدای کار با این دوربین کمی گیج کننده باشد چراکه راهنمای کامل کاربر تنها بر روی CD عرضه می شود. تنها یک راهنمای شروع به کار چاپ شده بسیار باریک در داخل جعبه قرار دارد. همچنین کانن نرم افزار خود را تنها از طریق دانلود از وب سایت کانن ارائه می کند.
دوربین کامپکتی که کانن این بار ارائه داده استدارای لنز زوم 4.2 در 24-100mm به همراه چراغ کمک رسانی فوکوس خودکار/ self-timer در سمت راست است. توجه داشته باشید که هیچ باریکه ای برای قرار دادن فیلتر وجود ندارد. ایندوربین مجهز به یک پیچ کنترل در جلو مثل دوربین های EOS DSLR است که تغییر دیافراگم و حالت عکاسی دستی کامل را راحت می سازد.
کنترل دوربین راحت است و تنها باید کمی با آن کار کنید و در کل راه اندازی آن سریع انجام می شود،  تا جای دکمه ها در ذهنتان بماند، شما ترکیبی از حلقه کنترل و چرخ جهتی پشتر را برای تغییر دیافراگم و سرعت شاتر استفاده می کنید که هر کدام را می توانید بسته به نحوه کار خود پیکربندی کنید هرچند چرخ جهتی در پشت دوربین کمی برای استفاده دقیق و سریع کوچک است. علاوه بر این، حلقه لنز را می توان برای تنظیمات مختلف مثل سرعت ISO، فوکوس و سرعت شاتر/دیافراگم اختصاص داد. با این حال یک دستگیره کوچک با سطحی پلاستیکی در این دوربین وجود دارد که  برای ثابت نگه داشتن دوربین کاربرد خوبی دارد که با همراه شدن یک پد کوچک در پشت دوربین برای قرار دادن انگشت شست بسیار عالی شده است.
محل قرار گیری کنترل ها در این دوربین را می توان اینگونه گفت: در بدنه بالایی این دوربین از سمت چپ به راست به ترتیب پیچ حالت عکاسی، یک فلاش پاپ آپ کوچک، یک دکمه شاتر برجسته احاطه شده با یک سوئیچ برای بکاراندازی زوم 4.2 برابری اپیتکال ثابت شده و در پشت آن یک دکمه روشن خاموش تو رفته وجود دارد. این که لنز تصویر ثابت شده است، از مزیت های ای گفته می شود حالت چهار توقفه در هنگام عکاسی دستی است در حالی که سیستم IS هوشمند طول کانونی، فاصله کانونی و نوع حرکت دوربین را تحلیل می کند و مناسب ترین حالت را از هفت تنظیمات احتمالی بکار می گیرد و سیستم IS ترکیبی گرفتن عکس های ماکرو را آسان تر می کند.

همینطور که به دوربین نگاه می کنید صفحه نمایش سه اینچی از دیگر قابلیت هایی است که دارد و البته بسیار کاربردی است، صفحه نمایش LCD پشتی همراه با لنز زوم اپیتکال روشن می شود و از حافظه بدنه تا تنظمات واید بیشینه امتداد دارد. این لنز از معادل 24 میلی متری شروع می شود و عکاسی در زوایای مختلف از جمله عکس های سلفی را امکان پذیر می سازد. خب لنزی که این دوربین کامپکت دارد هم از ویژگی های عالی برخوردار است تا خرید چنین دوربین را توجیح کند لنز این دوربین در قسمت واید دامنه زوم دیافراگم بسیار روشن F/1.8 و دیافراگم F/2.8 را در حالت تله فوتو کامل به همراه یک دیافراگم 9 تیغه برای افکت های okeh بهتر دارد. یک گزینه فیلتر شدت خنثی سه توقفه در گزینه های منوی function برای کمک به طرفداران عکاسی از منظره وجود دارد که می توان در صورت نیاز آن را فعال یا غیر فعال کرد و سطح الکترونیکی افقی و RGB را می توان فعال کرد تا به ساختار و نوردهی کمک کنند.
دوربین جی 5 از یک حالت عکسی متوالی خوبی بهره می برد. که هراه با فوکوس خودکار Tracking می توان از سوژه های متحرک سریع و کند به خوبی عکس گرفت. شما هرگز از ثبت عکس ها باز نمی مانید، با استفاده از این دوربین می توان با سرعت 5.9 فریم بر ثانیه و وقتی نقطه فوکوس در فریم اول قفل باشد، عکس های JPEG گرفت یا می توانید با AF tracking با سرعت 3.2 فریم بر ثانیه به صورت متوالی عکس بگیرید.

 

کاربران حرفه ای مانطور که به سرعت با این دوربین ارتباط برقرار می کنند و عکس های زیبایی را ثبت م یکنند کاربران تاز کار نیز از داشتن آن لذت می برند. پیچ حالت عکاسی مجهز به تنظیماتی برای عکاسی خودکار، خودکار ترکیبی، برنامه، اولویت شاتر، اولویت دیافراگم و دستی به همراه تنظیمات قابل تغییر توسط کاربر، چند حالت صحنه ( 8حالت)، افکت های خلاقانه و حالت های عکاسی خلاقانه و در نهایت حالت ویدئو است که از طریق دکمه تک لمسی ویدئو در پشت دوربین فعال سازی می شود.
می دانید که کار اصلی این دوربین عکاسی است ولی کانن کیفیت فیلمبرداری این دوربین را در حد معقول بالا برده است تا کاربرانش را همراه همیشگی خود کند، با استفاده از این دوربین می توان با سرعت 60 فریم بر ثانیه،30 فریم بر ثانیه، 25 فریم بر ثانیه یا 24 فریم بر ثانیه و کیفیت تصویر 1920 در 1080 پیکسل فیلم برداری کرد، می توانید دیافراگم، سرعت شاتر و ISO را تنظیم کنید و یک حالت focus peaking دستی نیز وجود دارد. بهره مندی از میکروفون های استریو در بالای لنز امکان فیلمبرداری های خلاقانه و استریو را برای شما فراهم می آورد. حالات مختلفی برای عکاسی خلاق وجود دارد و حدود 10 گزینه می باشد. حالت دامنه دینامیکی بالا احتمالا کاربردی ترین گزینه است، در این حالت به صورت خودکار سه نوردهی از صحنه ای مشابه در تنظیمات مختلف گرفته می شود و سپس در داخل دوربین ترکیب می شوند تا یک تصویر مجزا با دامنه دینامیکی بیشتر را ارائه کنند. توجه داشته باشید که برای جلوگیری از لرزش دوربین باید آن را روی سه پایه یا یک سطح ثابت قرار دهید.
از دیگر ویژگ های دوربین جی 5 می توان به حالت پیشفرض فوکوس لمسی اشاره نمود برای غیرفعال سازی آن، گزینه Touch Shutter در منوی اصلی را تغییر دهید. سپس به یک صفحه نمایش فوکوس لمسی تبدیل می شود که با فشار دادن دکمه Display در مرکز نقطه فوکوس خودکار، هر جایی که لمس کنید بر روی سوژه قفل می شود. همانطور که گفته شد صفحه نمایش لمسی درست مثل کاربردی که در تبلت ها و گوشی های هوشمند دارد اینجا نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد می توانید برای تغییر بزرگنمایی یک تصویر با گسترش دادن و زوم دو انگشتی و سوئیچ بین تصاویر با سوایپ کردن از این طرف به آن طرف ، شما همچنین می توانید حساسیت لمس صفحه نمایش را بسته به سلیقه خود در حالت استاندارد و بالا قرار دهید.
فناوری های ارتباطی در این دوربین همانند بسیاری از دوربین های کانن و دیگر برند ها پشتیبانی شده است، در پشت این دوربین دکمه ای برای اتصال سریع به گوشی  یا تبلتی که پیش از این جفت سازی شده است،تعبیه شده است. قابلیت wi-fi این دوربین به شما این امکان را می دهد تا در طول بازنمایش از طریق دکمه Up در چرخ جهتی تصاویر را به اشتراک بگذارید. کافی است نامی برای دوربین انتخاب کنید و سپس پنج آیکن بیشتر ظاهر می شود و دوربین را به یک دوربین دیگر، گوشی هوشمند، رایانه، پرینتر و اینترنت به ترتیب وصل می کند. نحوه اتصال به دیگر دستگاه ها فوق العاده راحت و سریع است. همچنین شما نرم افزار اختصاصی و رایگان Canon CameraWindow را برای اتصال این دوربین به یک گوشی اندرویدی یا ISOO نصب کنید.

 

خب قابلیت دیگری که در این دوربین گنجانده شده است این است که با استفاده از قابلیت wi-fi این دوربین همچنین می توان تصاویر را با داده های GPS ضبط شده توسط گوشی را از طریق برنامه Canon CameraWindow برچسب زد ( عرض جغرافیایی، طول جغرفیایی، ارتفاع و زمان عکاسی) که به شکل موثری جایگزین یک سیستم GPS داخلی سنتی تر می شود در واقع شما می توانید یک سفرنامه تصویری ایجاد کنید. در واقع ترجیح می دهیم در دوربین یک GPS داخلی داشته باشیم تا آن را به یک دستگاه دیگر همگام سازی کنیم، بنابراین از این لحاظ ایندوربین نسبت به رقبای دیگری که این قابلیت را دارند، توان رقابت ندارد، با این حال باید گفت مشکل تأثیر منفی بر دوام شارژ باتری را تا حدودی حل کرده است.
مشخصه دیگری که در فناوری های ارتباطی دوربین دخیل است  این است که دوربین مجهز به فن آوری NFC ( فن آوری مشابهی که برای پرداخت از طریق تبلت و گوشی استفاده می شود) که به شما این امکان را می دهد تا آن را به یک دستگاه سازگار با اینترنت یا دوربین سازگار با NFC متصل کنید. برای این کار کافی است این دو با هم برخورد کنند.
می خواهیم کمی بیشتر دوربین را برای شما تفسیر کنیم، در قسمت پشتی، دکمه های AEL و Focus Area قرار دارند و دکمه های Playback و Menu در زیر جا گرفته اند. با فشار دادن دکمه Menu سه پوشه روی صفحه نمایش ظاهر می شود که پوشه اول موی عکاسی است که در آنجا می توان حالت های تشخیص چشمک و چراغ کمک رسان فوکوس خودکار را فعال/غیرفعال کرد، دومین پوشه منوی نصب است که با کمک آن قسمت می توانید حالت های صدا و روشنایی صفحه را تنظیم کنید. در اغلب دوربین ها یک دکمه چرخان و یا چهارجهته وجود دارد که کاربردهای زیادی دارد. یک پد کنترل یا چهار جهته که در تمام جهات شمال، شرق، جنوب و غبر ابزارهایی برای انتخاب سرعت ISO، انتخاب تنظیمات فلاش ، تغییر بین حالت های تک عکس و فوکوس خودکار متوالی و فعال سازی حالت های نرمال یا فوکوس ماکروی 5 سانتی متری را فراهم می سازد. سیستم فوکوس خودکار 31 نقطه ای این دوربین در محیط های کم نور یا پرنور در هر دو طرف دامنه زوم با تأخیر ناچیز حدود 0.15 ثانیه فوکوس سریعی را انجام می دهد.
در سمت راست دوربین از طرف پشت، درگاه های کاور داری برای سوکت کنترل از راه دور، خروجی HDMI و یک درگاه ترکیبی خروجی USB 2.0/AV وجود دارد. در پایین یک پیچ فلزی به همراه سه پایه و یک کاور لغزنده برای محفظه باتری و کارت حافظه تعبیه شده است. باتری دوربین لیتیوم یونی است و کارت های حافظه سازگار با آن SD، SDHC یا SDXC هستند متاسفانه باتری در شارژ کامل تنها از 200 عکس پشتیبانی می کند. دور از انصاف است که ویژگی های خوب این دوربین را نگوییم در حالی که این ویژگی ها بسیار هستند به عنوان مثال این دوربین انحراف کروماتیک را به خوبی کنترل می کند و تنها کمی حاشیه بنفش رنگ در موقعیت هایی با کنتراست بالا و عموما در لبه عکس ظاهر می شود. در محیطهای سرپوشیده فلاش دوربین بسیار ایده آل است و قرمزی چشم را ایجاد نمی کند.
دارای سیستم لرزشگیر اس که شاید حالا به عنوان یک ویژگی عادی در دوربین ها به شمار برود و در نور کم  و شدید عکس هایی با کییت به ثبت می رساند. لرزشگیر وقتی که از دامنه تله فوتو لنز استفاده می کنید، خیلی خوب عمل می کند. عملکرد ماکرو مطلوب است، این امکان را به شما می دهد تا 5 سانتی متری سوژه نزدیک شوید. تصاویر در تنظیمات شفاف سازی پیش فرض تصاویر کمی بی کیفیت به نظر می رسند و با استفاده از برنامه هایی مثل Adobe Photoshop می توانید کیفیت آنها را بهبود ببخشید یا شما می توانید تنظیمات داخل دوربین را تغییر دهید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی G5 X دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G5 X Digital Camera G5 X را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
76×44×112 میلی متر
وزن
353 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
BSI CMOS
ابعاد حسگر
13.2×8.8 میلی متر
دقت حسگر
21 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3, 3:2, 16:9
حداکثر رزولوشن عکس
5472 ×3648
پردازشگر
DIGIC 6
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
12-100 میلی متر
بزرگ‌نمایی اپتیکال
4.2 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
سایر توضیحات فوکوس
Contrast Detect (sensor) Multi-area Center Selective single-point Tracking Single Continuous Touch Face Detection Live View
حداقل فاصله فوکوس نرمال
5 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
5 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم
Also has star time-lapse. miniature effect, and digest modes
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 تا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
125
حداکثر حساسیت
12800
ایزو
Auto, 125-12800
فلاش
Auto, on, slow synchro, off
تکنولوژی تشخیص چهره
ندارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1040000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
Electronic، رزولوشن 2360000
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi , 802.11b/g/n built-in
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NB-13L lithium-ion battery and charger
سایر مشخصات و قابلیت ها
تایم لپس ، Remote control (via cable or smartphone). باتری،شارژر،بند گردنی،دفترچه راهنما
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم