برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس ام 3 Canon EOS M3 Mirrorless Digital Camera With 15-45mm EF-M Lens

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس ام 3 Canon EOS M3 Mirrorless Digital Camera With 15-45mm EF-M Lens کد 10353 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدون آینه EOS M3 Mirrorless به همراه لنز 15-45 میلی متر Canon EOS M3 Mirrorless DSLR Camera With 15-45mm EF-M Lens EF-M یک انتخاب عالی برای افرادی است که عکاسی حرفه ای را بدون هیچ محدودیتی می خواهند.  همراه این دوربین یک لنز  15-45mm EF-M  وجود دارد که فاصله کانونی 15 - 45 میلی متر دارد،  دارای محدوده دیافراگم F3.5–6.3,F22–40 و زوم اپتیکال 3 برابر می باشد. این لنز تا حد زیادی لرزه های ایجاد شده از دست را حذف می کند و دارای لرزشگیر فوق العاده ای می باشد که می تواند کمک شایانی به ثبت تصاویری شارپ و با حداقل لرزش کند.
این دوربین در ابعاد کوچک و مناسب به همراه قابلیت های بی نظیری ارائه شده است. حسگر که بخش مهمی از دوربین محصوب می شود از نوع سی ام او اس بوده و در قطع APS-C است که دارای رزولوشن 24٫2 مگاپیکسل می باشد.  دوربین عکاسی کانن M3  علاوه بر ثبت عکس هایی با کیفیت قادر به ضبط فیلم‌هایی فول اچ‌دی و با سرعت‌های 24/25/30 فریم بر ثانیه هست. دوربین عکاسی کانن M3 همچنین از یک پردازنده تصویر با کیفیت برخوردار بوده در کنار دیگر خصوصیاتش شما را قادر می سازد تا عکس ها و فیلم های عالی به ثبت برسانید، پردازشگری تصویری اختصاصی کانن موسوم به DIGIC 6 در این دوربین تعبیه شده است و حساسیت ISO آن در محدوده 12800-100 قرار می‌گیرد گفته می شود این مفدار قابل ارتقا تا 25600 نیز می باشد خب عکس هایی که کیفیت بالایی دارند جذابیت بیشنری دارند و علاقه به این کار را افزایش می دهند، در حساسیت 3200 نویز تصویر به قدری افزایش می یابد که تنها با بزرگنمایی 25 درصدی نیز قابل مشاهده است. در حساسیت 6400 میزان نویز حتی در عکس کوچک نیز به راحتی قابل مشاهده است و به ویرایش زیادی نیاز است تا بتوان به عکس خوبی دست یافت.

 

از دیگر امکانات قابل ذکر این دوربین می توان به نمایشگر آن اشاره کرد،  ام تری دارای یک نمایشگر سه اینچی لمسی از نوع LCD و با دقت 1040000 نقطه است که امکان فوکوس لمسی و ثبت عکس با یک لمس ساده را بر روی نمایشگر خود فراهم می‌کند به راحتی می توانید با این نمایشگر فوکوس انجام دهید و عکس بگیرید کارکرد لمسی این نمایشگر به راحتی و روان انجام می شود و مشکل خاصی از آن دیده نشده است. این نمایشگر دارای پوشش ClearView II بوده و می‌تواند تا 180 درجه به سمت بالا و 45 درجه به سمت پایین حرکت کند که به این ترتیب گرفتن عکس‌های سلفی و یا عکاسی در زاویه‌های بسته ساده‌تر شده است.
نقطه قوت دیگری که دارد این است که M3 به سیستم فوکوس خودکار هیبریدی پیشرفته CMOS AF III مجهز گشته که تا 6٫1 برابر سریع‌تر از دوربین های سری  EOS M عمل فوکوس خودکار را انجام می‌دهد. سیستم فوکوس خودکار همچنین از 49 نقطه فوکوس بهره‌ می‌برد که 80% از فریم عمودی و 70% از فریم افقی را پوشش می‌دهد این ها ویژگی هایی هستند که یک عکاس حرفه ای به خوب از ارزش آن ها با خبر است.
از دیگر خصوصیاتی که حتی برای آماتورهای عکاسی بسیار جذاب و کاربردی می باشد دستیار هوشمند است. دستیار هوشمند نیز این امکان را فراهم می‌کند تا تنظیمات دوربین را در لحظه انجام داده و تنظیمات انتخاب شده را ذخیره و یا به اشتراک گذاشت. اعمال تنظیمات در کوتاه ترین زمان و کنترل بر روی دوربین به راحتی قابل انجام است یک دکمه چرخان در جلو و دکمه چرخان دیگری نیز برای جبران نوردهی کاربر را قادر می‌سازد تا کنترل کاملی بر روی تنظیمات دستی این دوربین داشته باشد. دوربین EOS M3 کانن دارای یک فلاش بازشو با عدد راهنمای 5 بوده که برای پوشش دادن فاصله کانونی 18mm مناسب می باشد.

از مزیت های دیگر دوربین به سرعت عملکرد آن می توان اشاره نمود مثلا زمان شارژ مجدد این فلاش تا سه ثانیه می‌رسد و می‌تواند تا حداکثر سرعت 200/1 ثانیه فلاش بزند. همچنین وجود یک کفشک سازگار با E-TTL II نیز این امکان را فراهم می‌کند تا از فلاش‌ و یا تریگر جانبی استفاده کنید. از دیگر قابلیت‌های M3 می‌توان به امکان عکاسی پی‌در‌پی تا 4٫2 فریم در هر ثانیه برای مجموعاً 1000 عکس JPEG و یا 5 عکس RAW اشاره کرد. داشتن چشمی از خصوصیات مهمی است که اغلب کاربران داشتنش را ترجیح می دهند. بر لبه ی فوقانی دوربین کانن Canon EOS M3 کفشک اتصال فلش قرار گرفته است که در صورت لزوم می توان با نصب فلاش خارجی فرآیند نوردهی در شرایط کم نور را کنترل نمود و عکاسی را در شرایط نور کم نیز انجام داد. همچنین از این کفشک اتصال فلاش می توان برای اتصال چشمی الکترونیک نیز استفاده کرد. ظاهر دوربین به خوبی طراحی شده است به طوری که استفاده را آسان می سازد،  دو پیچ تنظیم، دکمه ی شاتر که در احاطه پیچ تنظیم دیگری قرار دارد و دکمه ی M-Fn در کنار دکمه ی شاتر دکمه های لبه ی فوقانی دوربین هستند.

بدون شک چنین دوربینی بایستی فاوری های ارتباطی را پشتیبانی کند تا بتوان عکس ها و فیلم های خود را به اشتراک گذاشته و یا انتقال دهد.M3 دارای فناوری وای‌فای داخلی و NFC بوده که انتقال و به اشتراک‌گذاری تصاویر را بسیار ساده تر کرده است.  وجود یک حسگر تمیز کننده برای وقتی که دورین خاموش و یا روشن می شود به طور خودکار گرد و غبار  بر روی Low-pass filter را از بین می برد. دوربین فوق به گفته کانن از بهترین دوربین های سری ام است این دوربین مجهز به تکنولوژی فوکوس خودکار هایبریدی (که پیشتر از این در دوربین های Canon EOS 750 D  و Canon EOS 760D شاهد آن بودیم) است. گفته می شود دوربین M3 در حقیقت پیشرفت بزرگی در عرصه دوربین های فاقد آیینه است. مشخصه های ویژه ی این دوربین در بدنه ای کوچک و سبک گرد آمده اند که وزنی تنها در حدود 366 گرم (با احتساب باتری و کارت حافظه) دارد. این دوربین برای عکاسانی که می خواهند صاحب یک دوربین فاقد آیینه ی سبک و پیشرفته باشند ، حقیقتا گزینه ی بسیار خوبی است.

همانطور که قبلا هم گفته شد بدنه ی دوربین M3 کوچک و سبک است ولی خب با این حال از مشکلاتی که غالبا در دوربین هایی با بدنه ی سبک و کوچک به چشم می خورد ،مانند حذف دستگیره ی جلوی دوربین و پیچ های تنظیم ضروری، رنج نمی برد. برخلاف مدل قبلی دوربین فاقد آیینه M ، این دوربین دستگیره ی عمیق و مناسبی در بخش جلویی خود دارد اگر چه این دستگیره به بزرگی دستگیره های موجود در بدنه دوربین های DSLR مانند 750 D  و 760 D نیست اما در نوع خود کاربری خوبی برای دوربین M3 فراهم می کند. پیچ های تنظیم نیز اگر چه مانند دوربین های سنتی DSLR نیستند ولی به اندازه کافی کنترل را برای دوربین فراهم کرده است چیز دیگری که لازم است گفته شود این است که پیچ تنظیم جلویی که در نزدیکی دکمه ی شاتر واقع شده ، پیچ کنترل در قسمت پشت دوربین، و پیچ تنظیم حالت های عکاسی سه پیچ تنظیم این دوربین را شامل می شوند   

موردی که اهمیت بالایی دارد داشت یک حسگر مناسب است که ام تری از این موهبت بهره مند است. حسگر CMOS این دوربین از رزولوشن 24.2 مگاپیکسلی برخوردار است و در نتیجه عکس هایی که می گیرید بسیار با کیفیت، با رنگ های زنده و زیبا و شارپ خواهد بود. این عکس ها می توانند در دو فورمت JPEG و ROW ذخیره شوند. باز نمایش عکس های JPEG به راحتی انجام می شود ولی در نمایش مجدد عکس های فورمت ROW کم تاخیر مشاهده می شود. عکس های JPEG با تنظیمات پیش فرض دوربین از توازن بیشتری برخوردارند و قسمت های سایه و تیره ی عکس ، جزییات بیشتری را به نمایش می گذارند و سایه روشن ها به نحو بهتری تحت کنترل قرار دارند. عکس های ROW نیز البته به نوبه ی خود آزادی عمل بیشتری برای تنظیمات نوردهی در اختیار عکاس می گذارد.
می دانید که داشتن یک عملکرد خودکار در بهینه سازی نور مثل  Auto Lighting Optimizer ، دوربین کانن Canon EOS M3  را قادر است روشنایی ها و کنتراست ها را به نحو بهتری تنظیم کرده و نقاط سایه روشن زیباتری در عکس بیافریند. این عملکرد به خصوص اگر در حالت استاندارد باشد بهترین تنظیمات را در عکس ROW ایجاد می سازد. آنچه دوربین های بدون آینه را بسیار جذاب ساخته است این است که با داشتن جسه کوچک می توانند لنزشان را تغییر دهند و این چیزی است که دست عکاسان را باز می گذارد با توجه به اینکه شرکت های مختلف انواع لنز را برای چنین دوربین هایی طراحی کرده اند این دوربین ها هر روز بیش از پیش علاقه مندان خود را جذب می کنند چرا که عکاس می تواند بسته به سوژه ی مورد نظر و شرایط حاکم بر کارش تصمیم بگیرد که از چه لنزی استفاده کند . آداپتور همراه این دوربین این امکان را به عکاس می دهد که هم بتواند از لنزهای مخصوص دوربین های فاقد آیینه استفاده کند و هم از لنزهای دیگر کانن که مخصوص دوربین های DSLR هستند. پس به راحتی می توانید صاحب یک دوربین  DSLR واقعی شوید.

دلایل مختلفی وجود دارد که بگوییم این دوربین همان کاری را می کند که دوربین های DSLR سنتی انجام می دهند. دستگیره یا همان گریپ کنار بدنه حسی از به دست گرفتن یک دوربین حرفه ای را به شخص منتقل می کند ، به علاوه تنظیمات تمام دستی این دوربین نیز آن را در حد دوربینی کاملا حرفه ای بالا می برد. همچنین امکان تعویض لنز ویژگی عمده ی دیگری است که کار با دوربین و فرآیند عکاسی را بسیار بسیار لذت بخش می سازد. کوچک و سبک بودن بدنه دوربین نیز، امکان جابه جایی و نقل و انتقال هر چه آسانتر دوربین را فراهم می آورد.
علاوه بر این که امکان تنظیمات دستی وجود دارد عملکرد خودکار این دوربین به مدد تکنولوژی هوشمند خودکار و حسگر دقیق مترینگ آن بسیار خوب و استاندارد است. سیستم مترینگ 384 منطقه ای این دوربین عملکرد دقیقی در شناسایی شرایط نوری و نوردهی مناسب دارد که نهایتا به دستیابی به عکس هایی واضح ، روشن و زیبا منجر می شود. به علاوه دوربین کانن M3  از حالت خلاقانه ی کمکی عکسبرداری نیز برخوردار است که برای ساده سازی تنظیمات پیچیده و متنوع عکسبرداری طراحی شده است و به عکاس اجازه می دهد تا عکس را از طریق تنظیمات ساده ای که روی صفحه نمایش وجود دارد تنظیم کند این موردی است که کاربران آماتور را همراهی می کند . مواردی همچون شارپنس پس زمینه ، شفافیت تصویر ، کنتراست، ساچورگی و سردی و گرمی رنگها و سیاه سفید بودن از جمله تنظیماتی هستند که از این طریق قابل کنترل هستند.
خب داشتن یک دوربین خوب باعث می شود شما ساعت ها به عکاسی مشغول باشید و این یعنی داشتن یک باتری مناسب و با طول عمر بالا. باتری لیتیومی این دوربین عملکرد خوبی دارد و می تواند در حالت استاندارد 250 عکس و در حالت اکو 360 عکس را پشتیبانی می کند. این آمار و ارقام آمار و ارقام روی کاغذ است ولی در عمل عملکرد باتری بهتر است و تعداد بیشتری عکس را می تواند در یک بار شارژ بگیرد.

با اینکه دوربین  کانن Canon EOS M3 به لحاظ فیلمبرداری چنگی به دل نمی زند. ولی درنوع خود و با قیمتی که دارد می تواند خوب باشد.  ام تری کیفیت Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه دارد. دکمه ای جداگانه نیز برای فیلمبردای مد نظر گرفته شده است که چندان خوش جا نیست و پیدا کردن آن دشوار است  ولی حالت فیلمبرداری از طریق پیچ دایال قابل دستیابی است. حالات جذاب فیلمبرداری از جمله فیلمبرداری تایم لپس نیز در این دوربین طراحی نشده است و تنها حالت ساده ی فیلمبرداری در آن وجود دارد.
قبلا هم گفتیم عکاسی در عصر جدید بدون به اشتراک گذاشتن هکس ها چیزی دور از انتظار است، دوربین کانن Canon EOS M3 از امکان اتصال به WiFi و NFC برخوردار است. اتصال به این دو از طریق دوربین و جفت سازی آن با دیوایس های هوشمند بسیار ساده ، آسان و سریع صورت می گیرد.
ویژگی های اصلی دوربین را به صورت خلاصه می توان به صورت زیر بیان کرد.
حسگر APS-C CMOS با رزولوشن 24.2 مگاپیکسل
صفحه نمایش لمسی متحرک 3 اینچی
وزن بسیا ر اندک 366 گرمی با احتساب باتری و کارت حافظه
مجهز به سه پیچ تنظیم درست مانند دوربین های DSLR
مجهز به تکنولوژی فوکوس خودکار هایبریدی که تا 6.1 برابر فوکوس اتوماتیک سریع تری را ایجاد می سازد.
قابلیت اتصال به WiFi  و NFC
پردازنده DIGIC 6
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS M3 Mirrorless Digital دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدون آینه EOS M3 Mirrorless به همراه لنز 15-45 میلی متر Canon EOS M3 Mirrorless DSLR Camera With 15-45mm EF-M Lens EF-M را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
بدون آینه با لنز قابل تعویض
وزن
210 گرم
ضد آب
نیست
جنس بدنه
فلز
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
22.3×14.9 میلی‌متر
دقت حسگر
24.7 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
24.2 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 3:2, 4:3, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG - RAW
حداکثر رزولوشن عکس
4000 × 6000
پردازشگر
DIGIC 6
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
15 - 45 میلی متر
محدوده دیافراگم
F3.5–6.3,F22–40
بزرگ‌نمایی اپتیکال
3 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
سایر توضیحات فوکوس
چندگانه، مرکزی، نقطه‌ای، Partial
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
25 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MP4, MPEG-4 AVC/H.264
توضیحات فیلم
1920 x 1080: 24 fps, 25 fps, 30 fps
ضبط صدا
استریو
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
12800
ایزو
100 تا 12800 و قابلیت ارتقاء تا 25600
عکاسی پیاپی
4.2 فریم بر ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
دارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD با قابلیت گردش
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1040000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
ندارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD - SDHC - SD XC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
LP-E17
سایر مشخصات و قابلیت ها
شارژر باتری- بند گردنی- درپوش لنز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم