برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس 5 دی اس بدون لنز Canon EOS 5DS Body Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن ای او اس 5 دی اس بدون لنز Canon EOS 5DS Body Digital Camera کد 10309 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدون لنز Canon EOS 5DS Body Digital Camera EOS 5DS شاید از برخی جنبه ها مشابه Canon EOS 5DSR باشد ولی برای این نمونه تفاوت هایی وجود دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست. Canon  در 5DS از دو سیستم فوکوس خودکار Phase Detection و Contrast Detection استفاده کرده است.  Contrast Detection با توجه به تضادی که در بین رنگ‌های محیط وجود دارد، روی سوژه‌ی موردنظر کاربر فوکوس می‌کند و بهترین تنظیمات را اتخاذ می نماید . ضعف بزرگ این سیستم،  گستره‌ی ایزوی 5DS از 50 تا 12800 متغیر است. درحقیقت یکی دیگر از تفاوت‌های بارز این مدل با 5D Mark III گستره‌ی ایزوست. گستره‌ی ایزو در 5D Mark III بین 50 تا 102400 (تقریبا 10 برابر بیشتر) است. همان‌طور که در بالا اشاره شد، Canon در 5DS کیفیت ثبت تصاویر در ایزوهای بالا را فدای وضوح تصویر کرده است. برای پی‌بردن به این موضوع کافی است دو تصویر مشابه را در ایزو 12800 از هر دو دوربین در کنار هم بگذاریم. با انجام چنین مقایسه‌ای، متوجه خواهیم شد که تصویر ثبت‌شده با 5D Mark III نویز کمتری داشته و از کیفیت بالاتری برخوردار است.
در ابعاد مختلف دیگری این مقایسه را تکرار می کنیم. ظاهر 5DS هیچ تفاوتی با هم‌خانواده‌ی خود یعنی Canon 5D Mark III ندارد. البته وزن این دوربین نسبت به Mark III 30 گرم سنگین‌تر شده  و به 950 گرم رسیده است بااین حال چنین وزنی درمقابل سایر SLR های سایز متوسط، مزیت چندانی محسوب نمی‌شود؛ چون داشتن آینه و سنسور بر وزن تاثیر دارد . پردازنده‌ی 5DS درمقایسه 5D Mark III قدرتمند‌ شده است. اعمال دو الگوریتم رنگی sRGB و Adobe RGB در این دوربین به گردن این پردازنده‌ی دو‌هسته‌ای است. فرق این دو الگو در گستره‌ی رنگی است که روی تصاویر اعمال می‌کنند؛ بدین معنا که Adobe RGB گستره‌ی رنگی وسیع‌تری را پوشش می‌دهد و این موضوع تاثیر چشمگیری روی کیفیت رنگ تصاویر می‌گذارد.
مثل همیشه به سراغ سنسور دوربین می رویم تا ببینیم کانن اینبار چه چیزی را معرفی می کند. شرکت Canon در قلب تپنده‌ 5DS از یک سنسور 36 میلی‌متری استفاده کرده است و این سنسور طوری طراحی شدهاست که مصرف باتری را کم کند دقیقا مشابه کاری که اکثر دوربین های CMOS انجام می دهند. این سنسور، تصاویر را با وضوح 51 مگاپیکسل به ثبت می‌رساند؛ درحالی که سنسور 5D Mark III وضوح 23 مگاپیکسل را ثبت می‌کند. درحقیقت اصلی‌ترین فاکتوری که در این مدل درمقایسه با 5D Mark III تغییر کرده، میزان وضوح ثبت تصویر به وسیله‌ی سنسور دوربین است. هرچند که وضوح بالاتر به معنی کیفیت بهتر تصاویر نخواهد بود.
به کنترل ها و محل قرار گیری دکمه های دوربین که دقت کنیم  مشاهده می کنیم که اصلی‌ترین قسمت 5DS در سمت راست hot shoe آن در نظر گرفته شده است. کاربر به‌وسیله‌ی این قسمت می‌تواند به تراز سفیدی نور، ایزو، موتور فوکوس اتوماتیک و نور پس‌زمینه‌ی ال‌ سی‌ دی تنظیمات دسترسی پیدا کند. تمام آنچه نیاز است دم دست شما باشد تا در همه شرایط بهترین عکس ها و تصاویر را ثبت و ضبط کنید.  در بالای ال‌ سی‌ دی، نشان‌دهنده‌ی تنظیمات دوربین و محور تنظیم سرعت شاتر تعبیه شده است. کمی آن طرف هم خود دکمه‌ی شاتر به چشم می‌خورد که وظیفه‌ی شکار تصاویر را به گردن دارد.این دستگاه ضدگردوغبار برای منتقل‌کردن تصاویر با بالاترین سرعت به پورت USB 3.0 مجهز شده است و می توانید به راحتی شاهکار های خود را در دستگاه های جابی دیگر به اشترک بگذارید. درکنار این موضوع باید به این نکته توجه داشت که می‌توان روی این دوربین از هر دو مدل کارت حافظه‌ی SD و CF استفاده کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS 5DS دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن بدون لنز Canon EOS 5DS Body Digital Camera EOS 5DS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
152x116x76 میلی متر
وزن
930 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
Full frame 36 x 24 mm
دقت حسگر
53 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
51 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
RAW و JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
8688x5792
پردازشگر
Dual DIGIC 6
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
توضیحات فیلم
قابلیت ضبط صدای استریو از طریق جک 3.5 میلی‌متری ورودی میکروفون
ضبط صدا
مونو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
6400
عکاسی پیاپی
5 فریم بر ثانیه
فلاش
ندارد
تکنولوژی تشخیص چهره
ندارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
ClearView II TFT - LCD
سایز صفحه نمایش
3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,040,000 نقطه
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
اپتیکال با پوشش 100%
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD و CF
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
LP-E6
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم