برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon IXUS 285 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon IXUS 285 Digital Camera کد 10302 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon IXUS 285 Digital Camera IXUS 285 یکی از سه دوربین کامپکتی است که در سال 2016 معرفی شد. این دوربین بهترین نمونه در بین آنها بود. دوربین Canon IXUS 285 HS دارای لنز ۳۰۰-۲۵ میلیمتر دارای لرزشگیری است که زومی در حدود ۱۲ برابر را ایجاد می کند.از دیگر ویژگی های این دوربین کامپکت جدید کانن میتوان به یک حسگر BSI CMOS با رزولوشن ۲۰٫۲ مگاپیکسلی ۱/۲٫۳ اینچ،پردازشگر تصویر DIGIC 4 و دامنه ی حساسیت ۸۰-۳۲۰۰ اشاره کرد.
علاوه بر عکاسی عالی، کیفیت فیلمبرداری خوبی را هم از این دوربین می توانیم شاهد باشیم، کیفیت فیلمبرداری دوربین Canon IXUS 285 HS فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و با فرمت MP4 است. فناوری های ارتباطی مناسی در این دوربین گنجانده شده است، این دوربین به امکان اتصال به WiFi وNFC نیز مجهز است که می توان به راحتی دوربین عکاسی را به دیوایس های هوشمند همچون گوشی و تبلت متصل نمود و فایل ها و عکسها را بدان منتقل کرد.  شما می توانید از طریق صفحه نمایش تلفن هوشمند خود عکاسی کنید و به این دوربین متصل شوید و دوربین را از راه دور کنترل کنید و از دیوایس هوشمند گوشی یا تبلت به عنوان صفحه نمایش دوربین استفاده کنید. دسترسی به WiFi نیز با گنجاندن یک دکمه ی مستقیم WiFi در پشت دوربین ساده تر گردیده است.

زیبایی ظاهری و کنترل های دم دستی به همراه ارگونومیک بودن بدنه دوربین که بسیار کوچک و سبک است ویژگی هایی هستند که هر کاربری را جذب می کند.

نا گفته نماند که یکی از پیشرفتهای دوربین Canon IXUS 285 HS نسبت به مدل پیشینش افزایش نرخ عکاسی متوالی است که از ۲٫۶ فریم بر ثانیه به ۷٫۲ فریم بر ثانیه افزایش یافته است. اما یک  تغییر منفی که در این دوربین نسبت به مدل قبل رخ داده است کاهش عمر باتری از ۱۸۵ عکس در هر شارژ به ۱۸۰ عکس در هر شاژر می باشد. مانند تمامی دوربین های کامپکت دیگر این دوربین نیز با کارت حافظه ی SD کارمی کند که امکان ذخیره فیلم و عکس را برای شما فراهم می سازد. دوربین Canon IXUS 285 HS مجهز به یک تنظیم سوپر واید خیره کننده و زوم اپتیکال ۱۲ برابر است، که با قابلیت و ویژگی Zoom Plus به صورت الکترونیکی دو برابر می شود تا کاربر را بدون افت کیفیت تصویر بیش از پیش به سوژه نزدیک کند. از ویژگی های مهمی که این دوربین دارد و به خصوص برای کاربران آماتور خوشایند و جذاب می بشاد حالت زوم خودکار می باشد. این دوربین کامپکت جدید مجهز به ویژگی Auto Zoom یا زوم خودکار است که به هنگام فعال بودن زوم دوربین را به صورت هوشمند و خودکار بر اساس تعداد افراد موجود در کادر تنظیم می کند و این امکان را برای شما فراهم می کند بر روی به تصویر کشیدن بهترین لحظه ها تمرکز داشته باشید.
می رسیم به بخش جذاب دوربین که آن هم حسگر می باشد، پشت لنز IXUS 285 یک حسگر BSI CMOS با رزولوشن ۲۰٫۲ مگاپیکسلی است و اندازه ی آن ۱/۲٫۳ اینچ است. این حسگر در همراهی با پردازشگر DIGIC 4 به ایجاد تصاویری زیبا ، پر جزییات و اصیل می انجامد. این دوربین از دامنه ی حساسیت ۸۰-۳۲۰۰۰ برخوردار است که غیر قابل ارتقا نیز هست.

پردازنده ای که در این دوربین تعبیه شده است قدرتمند بوده و تا حد زیادی کیفیت عکس ها را بهبود می بخشد که از جمله ی آنها می توان به گرفتن چند عکس در یک لحظه اشاره کرد که هر عکس با یک فیلتر افکتیو جذاب و جالب همراه است ، ضمن آنکه عکس اورجینال نیز بدون افکت می باشد. یا حالت خودکار هوشمند که در همراهی با فوکوس هایبریدی می توان چند عکس را با یک ویدیوی کوتاه گرفت و آنها را با هم در یک فایل ویدئویی ترکیب کرد. تمام این مراحل در دوربین و بدون نیاز به نرم افزارهای ویرایشگر انجام می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی IXUS 285 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon IXUS 285 Digital Camera IXUS 285 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
22.8 × 58 × 99.6 میلی متر
وزن
147 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
دقت حسگر
21.1 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20.2 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3 - 16:9 - 3:2 - 1:1
فرمت غیرفشرده عکس
ندارد
حداکثر رزولوشن عکس
3888 × 5158
پردازشگر
DIGIC 4+
لنز
فاصله کانونی
25 - 300 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/3.6 – f/7.0
بزرگ‌نمایی اپتیکال
12 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
ندارد
فوکوس دستی
ندارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
ندارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
1 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
24 برابر
توضیحات لرزشگیر
Intelligent IS plus 4-axis Enhanced Dynamic IS
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MP4
توضیحات فیلم
1920 x 1080, 29.97 fps, ( HD ) 1280 x 720, 29.97 fps
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
15 ثانیه
حداقل حساسیت
80
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
AUTO, 80, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200
عکاسی پیاپی
2.5 فریم بر ثانیه
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
TFT LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
461000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD - SDHC - SD XC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
WIFI - NFC
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NB-11 L
سایر مشخصات و قابلیت ها
باتری- شارژر- بند مچی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم