برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات جی9 ایکس Canon Powershot G9X Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن پاورشات جی9 ایکس Canon Powershot G9X Digital Camera کد 10296 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Powershot G9X Digital CameraPowershot G9X یکی دیگر از دوربین های کامپکت پیشرفته از شرکت کانن است. با مشخصاتی همچون لنز ثابت و حسگر یک اینچی یک دوربین ایده آل در بازار پر رقابت دوربین های دیجیتال به شمار می رود . بسیار سبک و خوش دست طراحی شده است و ابعاد مناسب و ایده آلی دارد. این دوربین با 209 گرم وزن و با ابعاد 98.0 × 57.0 × 30.8 میلی متر به راحتی در جیب جا می شود و به سهولت قابل حمل است. لنزی که در دوربین PowerShot G9X کار رفته 28-84mm می باشد و قدرت زوم 3 برابری دارد و دامنه ی دیافراگم ان نیز f/2.0 تا f/4.9 است. 

همانطور که می دانید سه مشخصه در هر دوربین عکاسی مهم ترین ها به شمار می روند. سنسور بزرگ و حساسیت بالای CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 6 با هم سیستم HS کانن را تشکیل می دهند که باعث می شود کاربر توانایی ثبت عکس های با کیفیت حتی در نور کم و یا شدید را داشته باشید و به میزان قابل توجهی نیز را کاهش می دهد.  سنسور و پردازشگر همچنین سرعت عملکرد دوربین را شامل سرعت 6 فریم بر ثانیه در فوکوس خودکار تک شات و 4.3 فریم بر ثانیه در فوکوس خودکار پیاپی، ارتقا می دهند که برای برنامه های چاپ عکس این وژگی ها بسیار مناسب خواهند بود.
دوربین G5X می‌تواند علاوه بر کارآیی بالا در هنگام عکس‌برداری، با رزولوشن Full Hd 1080p در سرعت‌های 60، 30 و 24 فریم نیز تصویربرداری کند یک دوربین عکاسی جیبی که قدرت فیلمبرداری بالایی دارد. به راحتی فیلم و عکس هایتان را به اشتراک می گذارید و در دستگه های دیگر می توانید مشاهده کنید. ویدئو‌های ضبط شده با فرمت MP4 ذخیره می‌شوند و همچنین می‌توانند از طریق درگاه HDMI به صورت مستقیم به تجهیزات جانبی ضبط ویدئو یا نمایشگر‌های Full HD منتقل شوند. از ویژگی های بارز دوربین های سری G کانن محدوده دیافراگم لنزهای این سری میباشد.محدوده دیافراگم دوربین دیجیتال G9X از 2.0 تا 4.9 متغییر میباشد می دانید که چنین دیافراگم در بین دوربین های عکاسی بسیار مناسب است. این لنز همچنین با پوشش ها و فیلتر های به خصوص پوشانده شده است تا هم کیفیت و شارپنس تصویر ارتقا یابد و هم فیلتر گفته شده ، حجم نور ورودی به دوربین را در محیط هایی که نور شدید است کنترل می کند .
ظاهر زیبا و جذاب دوربین نقطه مثبت دیگری است که باید نام برد. در دو رنگ مشکی و نقره ای در بازار دیده می شود. نسخه نقره‌ای رنگ آن دارای بخش‌هایی باروکش خرمایی‌رنگ است (نسخه سیاه این دوربین دارای روکش آجدار مشکی است)، که ظاهری شیک و کلاسیک به آن می‌دهد. هر چند بدنه دوربین بدون جای دستگیره است ولی کانن به خوبی این مورد را در نظر گرفته است و با تعبیه سطحی شیار دارد و آج دار برای خوشدست تر بودن دوربین عمل کرده است.با همه این موارد در عقب دوربین یک نشیمن انگشت شست کمی برآمده تعبیه‌شده است.
خیلی راحت و به سرعت کار با این دوربین را یاد می گیرد درست در بالای دوربین یک دکمه چرخان تعیین وضعیت برای عکس‌برداری با انواع وضعیت‌های دستی و خودکار دیده می‌شود و شما در صورت نیاز به نور فلاش می‌توانیداز فلاش بازشو طراحی شده در بالای دوربین نیز استفاده کنید. این فلاش در هنگام نیاز باز شده و در صورتی که به آن نیازی نداشته باشید، مجددا در داخل بدنه دوربین قرار می‌گیرد خ تا اینجا کاملا مشهود است که با یک دوربین کاملا حرفه ای و همراه ایده آل طرف هستیم. در کنار لنز رینگ کنترل دستی فوکوس قرار گرفته است که برای عکاسی ماکرو یا فوکوس در نور کم کاربرد زیادی دارد.
در نهایت بعداز ثبت عکس های خاطره انگیز و بی نظیر خود می توانید با فناوری های ارتباطی گنجانده شده در دوربین کانن به راحتی عکس هایتان را با دیگر دستگاه ها و دوستانتان به اشتراک بگذارید. این دوربین می‌تواند برای ارتباط با گوشی‌های تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و حافظه‌های جانبی بی‌سیم مانند Connect Station CS100 کانن، از قابلیت بی‌سیم WiFi و NFC استفاده کند. باطری این دوربین از نوع NB-13L است و به گفته کانن می‌تواند با هر بار شارژ همراه با استفاده از LCD تا 220 شات عکس بگیرد.

آنقدر مزیت می توان برای این دوربین نام برد که یک مقاله کامل را پوشش دهد.دوربین Canon PowerShot G9X با ابعاد 3.9 x 2.3 x 1.2   اینچ  ، حدودا 0.2 اینچ عرض کمتر ، 0.1 اینچ طول کمتر و 0.4 اینچ قطر کمتری نسبت به نزدیک ترین مدل پیش از خود یعنی کانن Canon G7X  دارد. دوربین G9X  حتی از دوربین مشابه سونی خود Sony RX 100  نیز اندکی کوچکتر و نازک تر است  و برای جیبی بودن و حمل آسان آن را مناسب ترین دوربین قلمداد می کند. کنترل راحت با دکمه ها و پیچ ها امکان پذیر است، طراحی بدنه ی این دوربین به گونه ای انجام شده تا حرکت انگشتان دست بر روی شاسی ها و پیچ های دایال آن به سهولت و سادگی انجام شود. بر لبه ی فوقانی دوربین در کنار دکمه ی شاتر پیچ تنظیمات دوربین واقع است و در سمت دیگر آن محل خارج شدن فلاش دوربین قرار گرفته است.
کانن پاورشات جی 9 ایکس به یک حسگر 20.2 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر DIGIC 6، هم که جدیدترین پردازنده شرکت کانن مجهز می باشد. عکسبرداری پی در پی 6 فریم در ثانیه و فیلمبرداری Full HD با سرعت 24 و 30 و 60 فریم بر ثانیه با فرمت MP4 از دیگر قابلیت های دوربین عکاسی G9X است. صفحه نمایش این دوربین لمسی 3 اینچی بوده و هرچند که ای ن نمایشگر بدون حالت چرخش است ولی در نوع خود و با قیمتی که برای این دوربیم کوچک ارائه شده است یک پیشنهاد عالی به نظر می رسد.  لنز دوربین همچنین با پوشش ها و فیلتر های به خصوص پوشانده شده است تا هم کیفیت و شارپنس تصویر ارتقا یابد و هم فیلتر گفته شده ، حجم نور ورودی به دوربین را در محیط هایی که نور شدید است کنترل می کند .
نگران حرکت های غیر ارادی دست نباشید این دوربین تا حد زیادی این حرکت ها را نادیده می کیرد و در نهایت تصویری با کیفیت بالا به شما تحویل می دهد. با بهره گیری از سیستم لرزشگیر تصویر Intelligent IS این دوربین با آنالیز انواع لرزش های دوربین و به کارگیری تنظیمات مخصوص برای تولید عکس های با کیفیت و فیلم های شفاف و واضح، انواع لرزش های دوربین را جبران می کند.
Normal IS: طیف وسیعی از حرکات دوربین را هنگام عکسبرداری اصلاح می کند.
Panning IS: برای استفاده در هنگام عکاسی در حال حرکت در نظر گرفته شده است، این تنظیمات به شما این اطمینان را می دهد که IS با حرکات جانبی دوربین تداخل پیدا نمی کند.
Macro (Hybrid) IS: این حالت هم برای ضبط ویدئو و هم عکاسی مورد استفاده قرار می گیرد، این تنظیمات آن دسته از لرزش های دوربین را که هنگام کلوز آپ از سوژه به وجود می آید را از بین می برد. این حالت همچنین حرکاتی را جبران می کند که باعث تار شدگی ویدئوهایی که در حال پیاده روی ضبط می شوند، می گردد.
Tripod: هنگام عکاسی با استفاده از سه پایه لرزشگیر تصویر غیر فعال شده است.
Dynamic IS: این تنظیمات هنگام ضبط ویدئو با استفاده از فاصله کانونی گسترده تر و به طور همزمان راه رفتن یا حرکت موثر است.
Powered IS: به طور ایده آل برای ضبط ویدئو با فواصل کانونی تله مناسب است، این حالت حرکات دوربین را که زوم و بزرگنمایی بیشتر ظاهر می شود را جبران می کند.
Active Tripod IS: برخلاف حالت stills tripod، این حالت لرزش هایی را که در هنگام ضبط ویدئو به وسیله سه پایه ایجاد می شود را جبران می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Powershot G9X دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی Canon Powershot G9X Digital CameraPowershot G9X را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
98.0 × 57.0 × 30.8 میلی متر
وزن
209 گرم
ضد آب
نیست
جنس بدنه
آلیاژ منیزیم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
1 اینچ
دقت حسگر
20.9 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20.2 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3, 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG, RAW
حداکثر رزولوشن عکس
20.2 MP: 5472 x 3648
پردازشگر
DIGIC 6
لنز
فاصله کانونی
28-80 میلی متر
محدوده دیافراگم
F2.0 - F4.9
بزرگ‌نمایی اپتیکال
3 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
5 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
5 سانتی متر
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264
ضبط صدا
استریو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
دارد
حداقل حساسیت
125
حداکثر حساسیت
12800
ایزو
125-6400
عکاسی پیاپی
6 فریم در ثانیه
فلاش
دارد
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1040000 نقطه
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
لیتیوم - یون NB-13L
سایر مشخصات و قابلیت ها
NFC می‌توان عکس‌ها را روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون ارسال کرد. شارژر، باتری لیتیوم - یون NB-13L
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم