برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon EOS Kiss X7i (700D) Kit EF-S 18-135 IS STM Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon EOS Kiss X7i (700D) Kit EF-S 18-135 IS STM Digital Camera کد 10293 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن (EOS KISS X7i (700 به همراه لنز 18-135 میلی متر Canon EOS Kiss X7i DSLR Camera With 18-135mm IS STM Lens IS STM دوربینی است که افراد مبتدی به راحتی با آن ارتباط برقرار می کنند و می توان گفت با لنز قابل تعویض همراه آن می توانید به عنوان یک دوربین حرفه ای پیشرفته از آن استفاده کنید . این دوربین برای عموم کاربرانی که به‌تازگی وارد دنیای دوربین‌های اس‌ال‌آر شده‌اند، انتخاب مناسبی است. حسگر CMOS جدید 18 میلیون پیکسلی قطع APS-C این دوربین، و پردازنده‌ی DIGIC 5 آن، تصاویری با جزئیات دقیق و واضح ایجاد می‌کند. گستره‌ی حساسیت (ISO) این دروبین بین 100 تا 12800 (قابل تقویت تا 25600) است.
قدرت عکاسی پیاپی این دوربین 5 فریم بر ثانیه است سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای است که همگی از نوع صلیبی (حساس به خطوط عمودی و افقی) هستند. سیستم فوکوس خودکار Hybrid CMOS AF II قادر است در حالت نمایش زنده (Live View)، هنگام عکاسی و فیلم‌برداری، با دقت بالا فوکوس خودکار کند. گفته می شود دوربین 700D و مدلی دیگر به نام 100Dمدل هایی هسند که به دنبال هم معرفی شد اندو دارای شباهات هایی می باشند.  100Dدوربینی جدید و بنیان‌گذار یک سری جدید در DSLR های این شرکت است؛ ولی 700D را می‌توان دنباله‌ی DSLR های سطح مبتدی سری سه‌رقمی این شرکت دانست.
گفتنی است که این دوربین در بازار ایالات متحده با نام Rebel T5i شناخته می‌شود. معمولا چنین معرفی‌های سریعی از کانن بعید بود. برای مثال مدل 60D سال 2010 معرفی شد و اکنون که در حال نقد و بررسی 700D هستیم، هنوز مدل بعدی آن به بازار نیامده است. خود 650D هم با تاخیر نسبتا زیادی نسبت به 600D روانه‌ی بازار شد. به‌هرصورت، اکنون دوربین 700D معرفی شده است و حدس و گان ها بر این است که این دوربین نسبت به سری قبلی خود تغییرات شگرفی داشته است. که کانن با این عجله آن را روانه‌ی بازار کرده است! احتمالا باید منتظر انقلابی عظیم در DSLR های سطح مبتدی باشیم!
و اما کیت لنز EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS . این لنز یک لنز قدرتمند مجهز به زوم بالاست که می‌تواند روی بدنه‌های EOS EF-S سوار شود درت زوم و عکاسی با این لنز بسیار بالا و لذت بخش است. این لنز دارای لرزش‌گیر با مزیت 4 گام نوری بالاتر است و می‌تواند تا 7.5 برابر زوم ( برابر با فاصله‌ی کانونی 29 تا 216 میلی‌متر ) کند. این لنز می‌تواند روی سوژه‌هایی فوکوس کند که تنها در 0.45 متری دوربین قرار گرفته‌اند پیشنهاد کانن برای عکاسان حرفه ای است این لنز برای عکاسانی خوب است که قصد دارند پا را فراتر از لنزهای معمول بگذارند.
قابلیت فیلمبرداری با کیفیت توسط این دوربین در خور عکاسی با کیفیت آن پیش رفته است. این دوربین قادر است با کیفیت Full HD فیلم‌برداری کند و در این حالت، سیستم Movie Servo AF که با لنزهای STM کار می‌کند، باعث فوکوس خودکار سریع، نرم و بی‌صدا می‌شود. به‌جز چشمی اپتیکی عالی، این دوربین دارای یک صفحه‌ی نمایش ال‌سی‌دی 3 اینچی لمسی چرخشی است تا بتوان انواع تنظیمات را از روی آن اعمال کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی (EOS Kiss X7i (700D دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو (EOS KISS X7i (700 به همراه لنز 18-135 میلی متر Canon EOS Kiss X7i DSLR Camera With 18-135mm IS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم