برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن کامپکت Canon G7X Mark II Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن کامپکت Canon G7X Mark II Digital Camera کد 10288 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G7X Mark II Digital Camera G7X Mark II دارای کیفیت تصویر بسیار قابل توجهی است این کیفیت مدیون سنسور CMOS 20.1 مگاپیکسلی با پردازشگر تصویر DIGIC7 می باشد. در کنار این ویژگی ها گستره حساسیت ۲۵۶۰۰ ISOO در کنار کاهش بسیار زیاد نویز در شرایط نوری کم باعث شده است که دوربین کانن به عنوان یک دوربین مورد علاقه برای بسیاری از علاقه مندان به عکاسی به خصوص برای عکاسان حرفه ای تبدیل شود. علاوه بر این، دوربین کانن G7X Mark II دارای قابلیت ضبط ویدئو با فرمت FULL HD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه می باشد.
مشابهت هایی با سری قبلی خود دارد، دارای همان سنسور 20.1 مگاپیکسلی یک اینچی CMOS 24-100mm و با دیافراگم f/1.8-2.8 درست شبیه به G7X است اما کانن پردازنده قوی‌تر DIGIC 7 را برای عملکرد بهتر به آن اضافه کرده است. آنچه این پردازنده به دوربین برای دوربین به ارمغان آورده است این است که امکان می‌دهد تا در هر ثانیه 8 شات با وضوح کامل ثبت کند و برخلاف نسل قبل تصاویر خام RAW نیز با سرعت کامل ثبت خواهند شد. همچنین با  DIGIC 7   دوربین کانن مدل جی سون اولین دوربین سری پاورشات با قابلیت تبدیل فایل‌های RAW در خود دوربین خواهد بود.

حالا دیگر دوربین های کامپکت پیشرفته با حسگرهای نوع یک ، به دوربین های کاملا شناخته شده و محبوب میان طرفداران عکاسی تبدیل شده اند . این دوربین ها هم برای آماتورهای پیشرفته و هم برای عکاسانی حرفه ای که به دنبال داشتن یک دوربین کامپکت و جمع و جور و همینطور با کیفیت فوق العاده است. از آنجایی که دوربین Canon G7X Mark II Digital از جدید ترین فناوری های پردازشگر تصویر DIGIC 7 بهره می برد که مجموعه ای از پیشرفت های فاحش و محسوسی  را در خصوص عملکرد دوربین حین عکسبرداری و فیلمبرداری از خود نشان می دهد ، از جمله محسوس ترین این تغییرات بهبود عملکرد حساسیت دوربین است. فناوری های ارتباطی خمبی در این دوربین گنجانده شده است.  دوربین Canon Powershot G7 X Mark II  از دکمه ی مستقیم WiFi  برخوردار است و با روشن کردن ان می توان دوربین را به راحتی به دیوایس های هوشمند و کامپیوتر متصل نمود و عکس ها و فایل ها را از دوربین به گوشی منتقل نمود . اتصال NFC نیز در این دوربین موجود است 

با برخورداری از نسل جدید پردازشگر تصویر این دوربین به اولین دوربین دیجیتال پاورشات تبدیل شده است که به فورمت Row مجهز می باشد. از دیگر امکانات این دوربین می توان به کنترل و تنظیم تماما دستی دوربین اشاره کرد که تجربه عکاسی با دوربین های حرفه ای EOS را برای کاربر فراهم می آورد. از جمله این تنظیمات می توان به تنظیم کنتراست، تنظیم، شارپنس تصویر و تنظیم رنگ اشاره نمود. از نکات ریز و فنی دوربین باز هم می گوییم  اینکه دامنه ی حساسیت این دوربین 12800-125 است و اکنون به مدد تکنولوژی جدید پردازشگر قابل ارتقا تا 25600 می باشد.
ارتقا سرعت عکاسی پی درپی این دوربین نیز  از دیگر پیشرفت هاست که از 6.5 فریم بر ثانیه در دوربین قدیمی به 8 فریم بر ثانیه در مدل جدید رسیده است. از دیگر تغییرات فاحش قابلیت گرفتن فورمت Row در تمامی 8 فریم عکاسی پی در پی است به علاوه سرعت گرفتن عکس Row در این دوربین ارتقا یافته و از 12 بیت به 14 بیت رسیده است. در حالت Servo H این سرعت با وجود فوکوس خودکار تا 5.4 فریم بر ثانیه کاهش می یابد. کیفیت فیلمبرداری نیز با دوربین Canon G7X Mark II بالا بوده و همانن عکاسی این بعد از دوربین نیز پیشرفت هایی داشته است . این دوربین دارای فوکوس خودکار سریع است و همچنین دارای امکان فیلم‌برداری به صورت Full HD  با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است. مقدار حساسیت (ISO) تا ۱۲۸۰۰ قابل ارتقاء بوده و می‌توان با سرعت ۵ / ۶ فریم بر ثانیه عکاسی کرد. به دور لنز این دوربین، حلقه‌ی کنترل فوکوس و برای تنظیمات دوربین، انواع چرخنده‌ها و دکمه‌ها در دسترس است. تمام کنترل ها حساب شده و دم دستی هستند که استفاده راحت تر را فراهم می کنند. این محصول دارای فیلتر ND داخلی است. برای انتقال تصاویر ثبت شده، می‌توانید از فن‌آوری Wi-Fi و NFC این دوربین استفاده کنید.
CMOS: مخفف کلمات Complementary Metal Oxide Semiconductor نوعی دیگر از حسگرهای مبدل نور به شارژ الکتریکی در دوربین های دیجیتال . این نوع حسگرها از نظر مصرف انرژی کم مصرف تر از حسگرهای نوع CCD می باشند .  حسگری که در این دوربین قرار گرفته است در تمام دوربین های فول فریم هم کاربرد دارد. دوربین جدید کانن Canon Powershot G7 X Mark II   از حسگری به اندازه ی 1 اینچ و با رزولوشن 20 مگاپیکسل از نوع CMOS برخوردار است ضمن آنکه ارتقا چشمگیری در زمینه ی پردازشگر تصویر یافته است و از تکنولوژی DIGIC 7 در آن استفاده شده است. با ترکیب قدرت حسگر و پردازنده تصویر ، می توان کیفیت بالایی در ثبت عکس ها و قیلم ها  در نور کم حتی، در این دوربین داشت.

استحکام بدنه  و صفحه نمایش دوربین عکاسی کانن و امکان عکاسی در زوایای مختلف ، از دیگر ویژگی هایی است که می توان نام برد. صفحه‌نمایش 3 اینچی لمسی چندزاویه‌ای است که از 1.04 میلیون نقطه استفاده کرده و می‌تواند در زاویه‌های 45 و 180 درجه بایستد. حلقه کنترل جلویی نیز بهبود یافته و کاربر حالا می‌تواند بین حالت چرخش پله‌ای و یا ادامه‌دار یکی را انتخاب کند. هر چند در یک نگاه دوربین Canon Powershot G7 X Mark II  با مدل قبلی خود شبات بسیاری دارد اما مجموعه ی از تغییرات جزیی در بدنه و طراحی ظاهری این دوربین به کار رفته است. از جمله این تغییرات کوچک می توان به وجود یک گریپ کوچک در قمسمت جلویی دوربین اشاره کرد که کار هندلینگ دوربین را ساده تر می سازد. تغییر دوم در قسمت جلوی بدنه ی دوربین طراحی دوباره ی رینگ کنترل جلوی دوربین است که اکنون به عکاس این اجازه را می دهد تا از طریق یک سوییچ که در محدوده ی ساعت چهار لنز قرار دارد ، چرخشی روان یا پله ای را انتخاب کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی G7X Mark II دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon G7X Mark II Digital Camera G7X Mark II را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت
ابعاد
42 × 60.9 × 105.5 میلی متر
وزن
با باتری و کارت حافظه 319 گرم - بدنه 294 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
1 اینچ
دقت حسگر
20.9 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20.1 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
3:2
پردازشگر
DIGIC 7
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
8.8-36.8 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/1.8-2.8
بزرگ‌نمایی اپتیکال
4.2 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
5 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
4 برابر
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
5 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MP4
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
15 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 ثانیه، 10 ثانیه و تنظیم به صورت دستی
حداقل حساسیت
125
حداکثر حساسیت
25600
ایزو
درحالت عادی 125 تا 6400 و در حالت P تا 12800 و 25600
عکاسی پیاپی
5 فریم بر ثانیه
فلاش
دارای فلاش با حالت‌های روشن، خودکار، Slow Synchro و خاموش
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
Tilting TFT LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,040,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC and UHS-I
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi , NFC
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
NB-13L
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-05-27

درود این موارد را باید تلفنی از دفتر مرکزی جویا شوید که از انبار استعلام لحظه ای بگیرند. موفق باشید

1398-05-04

سلام لطفا شرکت گارانتی کننده و مدتش رو هم بفر مائید؟

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم