برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Eos-1D X MarkII Body Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Eos-1D X MarkII Body Digital Camera کد 10266 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Eos-1D X MarkII Body Digital Camera Eos-1D X MarkII یکی از دقیق ترین دوربین های عکاسی کانن محسوب می شود. با حسگر نورسنجی پیشرفته 360,000 پیکسلی در این دوربین در کنار سیستم تشخیص فوکوس و پیگیری سوژه (EOS Intelligent Tracking) اختصاصی کانن برای حفظ دقت بالای نورسنجی در حرکت‌های سریع دوربین، فوق‌العاده دقیق عمل می‌کند. برای رسیدن به این دقت و سرعت عمل، کانن از این حسگر که دارای رزولوشن زیاد، حساسیت بالا به نور مادون قرمز و الگوریتم تشخیص شکل بسیار پیشرفته‌ای است استفاده کرده است که این تکنولوژی پیشرفته را iSA (Intelligent Scene Analysis) نامیده است. در کنار این تکنولوژی، الگوریتم پیشرفته دیگری نیز با نام iTR (Intelligent Tracking and Recognition) به منظور ترکیب اطلاعات نورسنجی با سیستم فوکوس و فاصله‌سنجی دوربین برای حفظ فوکوس روی سوژه در حال حرکت استفاده می‌شود.

از دیگر ویزگی های این دوربین وجود حسگر ۲۰٫۲مگاپیکسلی فول‌فریم با دو پردازنده DIGIC 6+ است تا بالاترین دقت و سرعت در دوربین‌های DSLR کانن را در اختیار شما قرار بکیرد.  سلول‌های حساس‌ به نور روی این حسگر دارای طراحی جدیدی هستند که به‌واسطه آن، فاصله بین میکرو عدسی‌های روی سطح حسگر به حداقل مقدار ممکن رسیده است تا میزان جذب نور را در حسگر بالاتر ببرند. این طراحی جدید حسگر در کنار محدوده حساسیت طبیعی دوربین در بازه ISO 50-409600، به دوربین کمک می‌کند تا با جذب نور بیشتر، در محیط‌های کم نور نویز کمتری در عکس‌ها ثبت کند.
یکی از نقاط قوت 1DX Mark II ترکیب پردازه و حسگر این دوربین است که در نوع خود بی نظیر می باشد.  این دوربین می‌تواند در هنگام کار روی حالت Live View تا ۱۶ فریم بر ثانیه عکس‌برداری کند. این تعداد در حالتی که عکاس از منظره‌ یاب یا چشمی دوربین استفاده می‌کند به ۱۴ فریم بر ثانیه می‌رسد که در صورت استفاده از کارت حافظه CFast 2.0 تا حداکثر ۱۷۰ فریم فایل خام و همچنین تعداد بدون محدودیت فایل JPEG (تا هنگام پر شدن کارت حافظه) ثبت می‌شود. کیفیت عکس ها در حالت عکسبرداری سریع با رزولوشن کامل ۲۰٫۲ مگاپیکسل است. البته استفاده از کارت‌های CFast 2.0 هنوز چندان فراگیر نشده است و در صورتی که از کارت‌های CompactFlash یا همان CF استفاده کنید تعداد عکس‌های خام پی‌درپی که می‌تواند در یک نوبت عکس‌برداری بت شوند به ۷۳ شات کاهش می‌یابد.

سیستم فوکوس پیشرفته و فوق‌سریع High Density Reticular AF II دراین دوربین شامل۶۱ نقطه فوکوس تشخیص فاز می‌شود که 41 نقطه کراس هستند. به منظور افزایش دقت فوکوس در نور کم نیز، نقطه فوکوس مرکزی دوربین دارای حساسیت -3 EV است و تمامی نقاط فوکوس حساسیت خود را تا دیافراگم f/8 یا بازتر حفظ می‌کنند. این قابلیت می‌تواند در هنگام استفاده از لنز‌های تله بلند یا مبدل‌های تله بسیار سودمند باشد. به طور کلی این تعداد نقاط فوکوس حدود ۸٫۶ درصد از مرکز و ۲۴ درصد از محیط پیرامون کادر را پوشش می‌دهند  که برای دنبال کردن سوژه هی متحرک دقت بالایی دارد. الگوریتم پیشرفته فوکوس پیوسته خودکار در این دوربین با نام AI Servo AF III+ برای عکس‌برداری از سوژه‌های متحرک و همچنین فوکوس خودکار در هنگام فیلم‌برداری در حالت‌های مختلف تک‌نقطه‌ای یا منطقه‌ای فوکوس کاملاً دقیق عمل می‌کند.

دوربین EOS 1DX Mark II برای عکاسان و تصویربرداران به یک اندازه مهم به شمار می‌رود و این از ویژگی های بی نظیری است که در این دوربین کار شده است. این نخستین دوربین کانن در رده دوربین‌های DSLR عکاسی است که امکان تصویربرداری 4K را در اختیار کاربران می‌گذارد. دوربین 1DX MII می‌تواند با رزولوشن 4096x2160 با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (حجم انتقال داده برابر ۸۰۰ مگابایت بر ثانیه) و رزولوشن Full HD 1080p با سرعت 120 و 360 فریم بر ثانیه اسلوموشن تصویربرداری کند. و این قدرت یک دوربین عکاسی را در حد یک دوربین فیلمبرداری با کیفت نشان می دهد. ویدئو‌های 4K و Full HD می‌توانند مستقیماً روی کارت حافظه دوربین یا از طریق خروجی HDMI روی دستگاه حافظه جانبی ذخیره شوند و به سرعت به اشتراک گذاشته شوند. از تفاوت‌های شرایط ضبط بین این دو فرمت می‌توان به نحوه استفاده دوربین از سطح حسگر و حداکثر حساسیت مورد استفاده اشاره کرد. دوربین در حالت ضبط Full HD از تمامی سطح حسگر استفاده کرده و حداکثر حساسیت می‌تواند تا 25600 افزایش یابد، در حالی که در هنگام ضبط 4K محدوده مرکزی حسگر با ابعاد 4096x2160 پیکسل مورد استفاده قرار می‌گیرد که این مسئله موجب ایجاد تأثیر فاکتور برش و افزایش ضریب بزرگنمایی لنز می‌شود. همچنین در حالت 4K حداکثر حساسیت تا 12800 افزایش می‌یابد. ویدئو‌های ضبط شده در حالت 4K می‌توانند در خود دوربین بازبینی شوند و در صورت نیاز هر فریم از آن را می‌توان با رزولوشن 8.8 MP به صورت یک فریم عکس ذخیره کرد.
کانن آنقدر بر روی این دوربین فکر کرده است که جای سوالی باقی نگذاشته است. ضبط صدا برای تصویربرداری نیز می‌تواند توسط میکروفون روی خود دوربین یا به‌وسیله ورودی میکروفون استاندارد 3.5mm از طریق میکروفون‌های خارجی انجام شود. ضمناً تصویربرداران می‌توانند شرایط صدای در حال ضبط را از طریق جک خروجی هدفون 3.5mm نیز به صورت همزمان با ضبط صدا، بررسی کنند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Eos-1D X MarkII Camera دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon Eos-1D X MarkII Body Digital Camera Eos-1D X MarkII را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
158×168×83 میلی متر
وزن
1530 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
Full frame (36 x 24 mm)
دقت حسگر
22 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
3:2
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG, RAW
حداکثر رزولوشن عکس
5472 x 3648
پردازشگر
Dual DIGIC 6+
فیلم
رزولوشن فیلم
4K
حداکثر سرعت فیلم
60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
MPEG-4, H.264, Motion JPEG
توضیحات فیلم
4096 x 2160 (60p, 30p, 25p, 24p, 23.98p), 1920 x 1080 (120p, 60p, 50p, 25p, 24p, 23.98p)
ضبط صدا
مونو
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2تا10ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
204800
ایزو
Auto, 100-51200 (expands to 50-409600)
عکاسی پیاپی
دارد
فلاش
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم