برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon EOS 700D / Rebel T5i Kit 18-135mm IS STM Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon EOS 700D / Rebel T5i Kit 18-135mm IS STM Digital Camera کد 10265 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 700D / Rebel T5i به همراه لنز 18-135 میلی متر Canon EOS 700D / Rebel T5i DSLR Camera With 18-135mm IS STM Lens IS STM در خط تولید مبتدی EOS شرکت کانن قرار دارد این دوربین که بعد از EOS 650D / Rebel T4i ساخته شد، خیلی مبتدی تر از آن می باشد. لنز این دوربین f/3.5-5.6 IS STM، از نوع EF-S بوده و دامنه کانونی 18 تا 55 میلیمتر دارد و در هنگان فوکوس نویز را به کمترین حد خود می رساند.
گرداننده حالت عکس برداری می تواند تا 360 درجه بچرخد همچنین به افکت فیلتر های خلاق در حالت Live View مجهز است که دوربین می تواند هر یک از فیلتر ها را پیش نمایش کند. از جهات دیگر این دوربین با مدل EOS 650D / Rebel T4i برابر است. دوربین 700D / T5i با 18 مگاپیکسل به سیستم فوکوس خودکار مجهز است  و باعث عکاسی با وضوح بالا می شود به علاوه قابلیت ردیابی فوکوس خودکار پیوسته در فیلمبرداری نیز تعبیه شده است.می توان صفحه نمایش را نیز به خصوصیات دیگر این دوربین اضافه کرد  صفحه نمایش LCD معادل 1,040,000 نقطه ای با قابلیت لمسی، حسگر نورسنجی 63 ناحیه ای، تنظیمات حساسیت استاندارد با دامنه 100 تا 12800 (قابل ارتقاء تا 25600) می باشد. از ویژگی های فنی دیگر دوربین عکاسی Canon EOS 700D سرعت عکس برداری پیوسته 5 فریم بر ثانیه، حالت فیلم برداری Full HD با رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت های 24/25/30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 720 پیکسل HD در سرعت های 50 یا 60 فریم بر ثانیه همراه با کنترل دستی میزان نوردهی است.

گفته می شود 700D را یکی از سریع‌ترین دوربین‌های DSLR است. کار کردن با 700D تجربه‌ی بسیار لذت‌بخشی است که با عکس‌العمل‌های بدون تاخیر و بی‌نقص این دوربین همراه است. سیستم فوکوس خودکار این دوربین در کنار لنز کیت 18-55 مجهز به موتور فوکوس STM آن به‌قدری سریع و بدون تاخیر عمل می‌کند که گویی با فشار شاتر لنز شما از پیش بر روی سوژه فوکوس بوده است. از سرعت‌بالای فوکوس این لنز که بگذریم، عملکرد آرام و بی سر و صدای این لنز همه کاربران را حیرت زد ه کرده است. این دوربین و این لنز ها به خصوص برای فیلمبرداری با دوربین های DSLR ایده‌آل هستند؛ زیرا معمولا صدای موتور فوکوس در فیلم‌برداری با دوربین‌های DSLR برای کاربران خوشایند نبوده و دردسر ساز می شود.
این دوربین با مدل قبلی خود یعنی 650D / T4i نقاط مشترک بسیاری دارد. این محصول یک دوربین بسیار کوچک با بدنه پلاستیکی و دسته نسبتاً راحت و خوش دست می باشد. به طور کلی سایز و شکل دوربین ارگونومیک و راحت است. کیفیت ساخت دوربین به اندازه دوربین های DSLR مستحکم است، اما قابلیت رقابت با مدل های EOS 60D و 7D را ندارد. این دوربین مانند همه دوربین های APS-C digital SLR کانن با هر دو نوع لنز EF و EF-S سازگار است. هنگام تغییر دادن لنز ها، لنز های EF باید با نقطه قرمز روی جایگاه لنز تنظیم شود، حال آنکه لنز های EF-S باید با علامت سفید رنگ تنظیم گردد.

مقایسه که می کنیم، پنل پشتی LCD رزولوشنی معادل 1,040,000 نقطه دارد که با رزولوشن صفحه نمایش دوربین 650D برابر است. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 3 به 2 است، یعنی برابر با نسبت حسگر. یعنی بهره مندی از تصاویر تمام صفحه بدون نوار مشکلی حاشیه ها! صفحه نمایش با زوایای آزاد با محصولات Olympus و Panasonic تفاوت هایی دارد،ولی انعطاف بیشتری نسبت به دوربین های DSLR در Sony و Nikon دارد. این LCD با رزولوشن بالا و زاویه باز نسبت به ترکیب چشمی اپتیکال و LCD ثابت در برخی دوربین ها، چند بعدی تر است.
اگر بخواهیم بهتر و کامل تر یک دوربین دیجیتالی را بررسی کنیم باید گفت دو بعد مهم باید مد نظر باشد. کیفیت عکس و ویژگی هایی که به کیفیت و عکاسی راحت و مناسب کمک می کند. فاکتورهایی نظیر داشتن ارگونومی خوب بدنه و چیدمان مناسب دکمه‌ها، پاسخ‌دهی بلادرنگ دوربین به ‌فرمان‌ها توانایی فوکوس بر روی سوژه‌ها با سرعت بالا و بسیاری از موارد دیگر از این دسته از عوامل به شمار می‌آیند.
700D دومین دوربین EOS است که لمسی است.  چندین ژست چند لامسه ای را برای انتخاب حالت های عکس برداری، تغییر تنظیمات، رد یابی چهره ها، انتخاب نقاط فوکوس خودکار و فوکوس و عکس برداری در حالت Live View پشتیبانی می کند. برای نمایش مجدد  این امکان وجود دارد که انگشت خود را بر روی صفحه بکسید تا در میان تصاویر حرکت کند و برای زوم بر روی تصاویر هم درست مشابه موبال و تبلت می توانید دو انگشت خود را باز و بسته کنید. همانند آیپد یا سایر تبلت ها. توانایی فوکوس و عکس برداری تنها با یک بار فشار دادن صفحه نمایش امکان پذیر است که عکس برداری را بسیار راحت و سریع کرده است.
این دوربین را با لنز جدید EF-S f/3.5-5.6 IS STM و 18-55 میلیمتری که دامنه کانونی استانداردی برای لنز بدنه دارد و قابلیت متعادل سازی تصویر است و این مسئله برای کانن مهم است زیرا رقبایی نظیر سونی، اولیمپوس و پنتاکس همگی در دوربین های DSLR خود قابلیت متعادل سازی دارند. تفاوت بین کانن و سایر کمپانی ها این است که سونی، اولیمپوس و پنتاکس قابلیت متعادل سازی دوربین ها را در بدنه آن ها قرار داده تا در لنز. در سیستم کانن به لنز هایی که انتخاب می کنید محدود است، اما مزیت نمایش سیستم متعادل سازی تصویر به واسطه چشمی می باشد پس این کاربر است که می تواند تعیین کند بنا به شرایط و خواسته ها و اولویت هایش کدام دوربین بهتر است. سیستم لرزش گیر موجود در لنز دوربین های کانن و نیکون بهتر از سایر دوربین هاست، اما حساسیت و آسیب پذیری بیشتری دارد.
برای عکاسی از اجسام متحرک نیز در این دوربین خصوصیاتی تعبیه شده است که  شامل Single Shot یا تک عکس، عکس برداری پیوسته، تایمر شخصی و عکس برداری کنترل شده از راه دور. در حالت عکس برداری پیوسته، دوربین می تواند با سرعت 5 فریم بر ثانیه 22 عکس با تنظیمات Large Fine JPEG و 6 عکس با فرمت خام بگیرد که نسبت به مدل 600D سریع تر است، اما تعداد عکس های گرفته شده در فرمت JPEG کمتر می باشد.
فوکوس خودکار یز در این دوربین از عملکر بالایی برخوردار است. سه گزینه فوکوس خودکار در حالت Live View موجود است: Quick یا سریع، Live یا زنده و Face Detection یا تشخیص چهره. در حالت Quick، فوکوس تصویر به صورت خیلی سریع انجام می شود و حسگر های فوکوس خودکار را درگیر می کند. با این که این سرعت هنوز هم کافی نیست ولی برای اجسام کاملا ثابت بسیار ایده آل است همچنین می توانید فوکوس دستی انجام دهید و می توانید تصاویر را تا 10 برابر بزرگنمایی کنید.
Live View برای حالت فیلم برداری نیز کاربرد دارد. چه دوربین خاموش یا روشن باشد، به صورت اتوماتیک وارد حالت Live View Movie می شود. سرعت فیلم برداری در سه حالت 24، 25 یا 30 فریم بر ثانیه با کیفیت Full HD و سرعت های 50/60 فریم بر ثانیه در فیلم برداری با کیفیت 720 فریم بر ثانیه یا VGA می باشد. لازم به ذکر است که سرعت فریم به آنچه در منوی سیستم فیلم تنظیم می کنید، بستگی دارد: NTSC یا PAL.
قابلیت تنظیم فوکوس توسط دوربین در حین فیلم برداری و استفاده از لنز های موتور کانن به طور مداوم یک خصوصیت بارز و ارتقا یافته است که نسبت به دیگر دوربین های ای او اس داشته است. شما همچنین می توانید در حین ضبط فیلم، فوکوس خودکار را در هر زمانی آغاز کنید.به علاوه میکروفونی نیز برای ضبط صدا در دستگاه تعبیه شده است.
فلاش pop-up این دوربین از قابلیت نوردهی سریع برای کنترل حداکثر دو گروه نوردهی سریع بدون نیاز به انتقال دهنده خارجی بهره مند است، با این وجود درگاه همگام سازی با کامپیوتر برای اتصال دوربین به نورهای جانبی در این محصول قرار داده نشده است، پس نمی توان این دوربین را در محیط های استودیو بکار برد. همچنین یک فلاش hotshoe برای استفاده با یکی از فلاش های خارجی کانن در این دوربین تعبیه شده است.
دوربین 500D  آغازکر دوربین های سطح مبتدی  کانن سری  DSLR بود. با اینکه فوکوس خودکار در حین فیلمبرداری با کیفیت شدنی نبود، و در این دوربین هر بار که می‌خواستید عمل فوکوس خودکار را انجام دهید، می‌بایست دکمه‌ی ستاره را می‌فشردید و فوکوس پر سرو صدا شروع می‌شد. حتی گاهی اوقات دوربین اکسپوژر را بالا می‌برد تا بهتر بتواند این کار را انجام دهد این روال تا سری 600D تقریبا به همین منوال بود تا بالاخره در 650D کانن سنسور تصویر هیبریدی را ساخت که از فوکوس خودکار phase Detection جهت فوکوس در هنگام فیلم‌برداری استفاده می‌کرد. که دیگر نیازی به دکمه هایی برای فوکوس خودکار نبود.
با این حال لنز 18-55 IS II که بر روی این دوربین قرار داشت، علاوه بر صدای زیادتر مقدار زیادی غیرقابل‌اعتماد نشان می‌داد.  لنزهای STM نخست با دوربین بدون آینه با لنز قابل‌تعویض کانن، یعنی EOS M معرفی شدند. این لنزها اکنون بهترین عملکرد را در هنگام فیلم‌برداری از خود به نمایش می‌گذارند. سریع، دقیق و کم‌صدا. به‌علاوه این دوربین با کیت لنز 18-135 میلی‌متر STM نیز عرضه می‌شود. تنها لنز STM دیگر کانن تا به این تاریخ، 40mm f/2.8 Pancake است. برای بهره مندی از فوکوس داخلی، لنز 18-55 جدید مقداری طویل‌تر از مدل پیشین است؛ اما به طور کلی وقتی از درون چشمی نگاه می‌کنید و با این لنز عکس می‌گیرید، سرعت فوکوس خودکار فوق‌العاده است. اما در مود Live View می‌توان گفت که کانن همچنان نسبت به بعضی رقبا عقب است.

گرداننده حالت عکس برداری این دوربین که در بالای آن واقع شده است دارای آیکن ها و حروف متعدد و متنوعی است. قابلیت های اصطلاحاً Creative Zone یا همان قابلیت های Programmed Auto (یا P) (خودکار برنامه ریزی شده)، Shutter Priority (یا Tv) (اولویت تعیین شاتر)، Aperture Priority (یا Av) (اولویت تعیین دیافراگم) و حالت های دستی (M)- حالت DEP از این دوربین حذف شده است. هر یک ار این موارد در نوع خود بسیار کاربردی و مفید هستند.
حالت خودکار هوشمند صحنه تمام اتوماتیک، صحنه مقابلتان را آنالیز می کند و به طور اتوماتیک بهترین تنظیمات را انجام می دهد، فیلترهای خلاق این دوربین تاثیر هر یک را به طور پیش نمایش به کاربر نشان می دهد. فیلتر Soft Focus تصویر را به نمایش در می آورد و انعکاسات درخشان نور را ملایم تر می سازد، Grainy Black and White تصویر را سیاه و سفید می کند، Toy Camera تار شدگی تصاویر و تغییر رنگ را می افزاید و Miniature Effect صحنه را مانند یک مدل مقیاس کوچک نمایش می دهد. همه این فیلتر ها می توانند در دو فرمت JPEG و RAW در قبل یا بعد از عکس برداری بکار روند.
حالت خودکار خلاق امکان تغییر چند تنظیمات اصلی با استفاده از صفحه نمایش LCD با سیستم اسلایدر ساده برای تغییر وضعیت نوردهی و دیافراگم و یا نوردهی و پس زمینه را فراهم می کند. این حالت Creative Auto سبک های تصویر را عرضه می کند، که دارای 9 گزینه می باشد: Standard یا استاندارد، Vivid یا واضح، Soft یا نرم، Warm یا گرم، Intense یا شدید، Cool یا سرد، Brighter یا روشن تر، Darker یا تاریک تر و Monochrome یا تکرنگ که همه این گزینه ها را می توانید به صورت جداگانه با توجه به سلیقه خود روی تصاویر اِعمال نمایید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS 700D / Rebel T5i دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو  دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 700D / Rebel T5i به همراه لنز 18-135 میلی متر Canon EOS 700D / Rebel T5i DSLR Camera With 18-را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
133X100X79 میلی متر
وزن
580 گرم
ضد آب
نیست
جنس بدنه
استیل ضد زنگ و پلی کربنات
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
APS-C (22.3 x 14.9 mm)
دقت حسگر
18.5 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
18 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 4:3, 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG: Fine, Normal (Exif 2.3 compliant), Design rule for Camera File system (2.0),, RAW : 14bit RAW , Digital Print Order Format [DPOF] Version 1.1 compliant
حداکثر رزولوشن عکس
5184 x 2912, 4608 x 3456,3456 x 3456, 3456 x 2304, 3456 x 1944, 3072 x 2304, 2592 x 1728, 2592 x 1456, 2304 x 1728, 2304 ...
پردازشگر
Digic 5
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
18-135 میلی متر
محدوده دیافراگم
f/3.5-5.6
بزرگ‌نمایی اپتیکال
7.5 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
39 سانتی متر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
H.264
توضیحات فیلم
1920 x 1080 (30, 25, 24 fps), 1280 x 720 (60, 50 fps), 640 x 480 (30, 25 fps)
ضبط صدا
Stereo
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
25600
ایزو
Auto, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800 (25600 with boost)
عکاسی پیاپی
5
فلاش
بالاجهنده با برد 13 متر
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,040,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
اپتیکال پنج آینه ای با پوشش 95 درصد میدان دید
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
LP-E8
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم