برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon EOS 70D+18-135mm IS STM Lens Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن Canon EOS 70D+18-135mm IS STM Lens Digital Camera کد 10262 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 70D به همراه لنز 18-135 میلی متر Canon EOS 70D DSLR Camera With 135-18mm IS STM LENS IS STM دوربین قدرتمند با حسگر 2 / 20 میلیون پیکسلی، پردازنده‌ی سریع، گستره‌ی حساسیت وسیع، سیستم فوکوس خودکار منحصربه‌فرد، و Wi-Fi داخلی مناسب برای کاربران علاقه‌مند است. این دوربین  به‌ همراه يك لنز همه‌كاره با گستره‌ي زوم بالا است.  کانن در مشخصات فنی این دوربین هم از واژه های Weather Sealed و Water & Dust Resistance استفاده کرده است. با تجربه ای که داریم این دوربین نی تا حدودی می تواند ضد آب باشد و این واژه هایی که در توضیحات دوربین آمده است لزوما ضد آب بودن کامل را معنی نمی دهد. به هر حال این واژه ها اطلاعات کاملی را ارائه نمی دهند. ولی طبق تجربه و با در نظر گرفتن اینکه مهر و موم این دوربین هم مثل مدل پیشین است، می توان گفت که نباید انتظارات خیلی زیادی داشته باشید. برای مثال ضد آب بودن آن می تواند در حد قرار گرفتن در زیر باران سبک باشد. در ضمن بهتر است وقتی برای عکاسی به کویر می روید دوربینتان را بر روی شن ها رها نکنید هر چند که این دوربین تا حدودی در برای این موارد مقاومت دارد. در مورد نمایشگر هم باید گفت علاوه بر اینکه لمسی شده، دست کم به دلیل کم شدن فاصله ی بین LCD و شیشه ی جلویی، کیفیت آن نیز افزایش یافته است. چشمی اپتیکال این دوربین توانایی پوشش 98 درصد میدان دید را دارد که پیشرفتی محسوس نسبت به 96 درصد دوربین 60D است و باعث شده که از این نظر این دوربین به رقیبی چون D7100 نزدیک شود. 

این دوربین یکی از قدرتمندترین دوربین‌های اس‌ال‌آر دیجیتالی قطع APS-C است ویژگی های فنی را که به دقت بررسی می کنیم می بینیم که  حسگر 2 / 20 میلیون پیکسلی این دوربین، آرایش پیکسلی منحصربه‌فردی دارد. هر پیکسل در سطح حسگر این دوربین، دو بخش مختلف دارد، که یکی از بخش‌ها، فوکوس خودکار سریع و دقیق در حالت نمایش زنده (Live View) و هنگام فیلم‌برداری را تضمین می‌کند. پردازنده‌ی DIGIC 5+ این دوربین، سرعت پردازش بالا و عکاسی مستمر سریع، تا 7 فریم بر ثانیه، را ممکن می‌کند.
گستره‌ی حساسیت (ISO) 100 تا 12800 (قابل تقویت تا 25600) برای عکاسی در انواع شرایط نوری درنظر گرفته شده است. پردازنده‌ی قدرتمند این دوربین، نویز پایین، و جزئیات واضح در انواع حساسیت‌ها را ممکن می‌کند. صفحه‌ی نمایش 3 اینچی این دوربین هم چرخشی، و هم لمسی است، تا کاربر بتواند در عموم شرایط، به‌بهترین نحو از آن استفاده نماید در زوایای ختلف فیگور بگیرید و عکاسی کنید بدون آنکه احساس خستگی داشته باشید. این دوربین در حالت استفاده از چشمی، 19 نقطه‌ی فوکوس خودکار دارد که به‌خوبی در کادر پخش شده‌اند. سیستم Wi-Fi داخلی دوربین، امکانات وسیعی را برای کنترل از راه دور (با استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند)، به‌اشتراک‌گذاری و ذخیره‌ی تصاویر ارائه می‌کند. داشتن فناوری های ارتباطی یکی از خصوصیاتی است است که امروزه در اغلب وسایل الکترونیک و دیجیتال دیده می شود و از ضروریات هر دستگاه دیجیتالی به حساب می رود. شما عکس هایی را گه ثبت کرده اید به سرعت می توانید با دیگران به اشتراک بگذارید.

بزرگترین تغییر این دوربین نسبت به مدل پیشین در سنسور تصویر بوده است.اگر کمی درباره ی فن آوری فوکوس خودکار به کار بسته شده در آن صحبت کنیم باید گفت در کل عملکرد فن آوری فوکوس خودکار Phase Detection بر پایه ی نگاه کردن به سوژه از طریق پرتوهایی که از طرف سمت راست و چپ لنز دوربین به سنسور فوکوس خودکار می رسند صورت می گیرد. وقتی تصویر خارج از فوکوس لنز باشد، پرتوهایی که از طرف سمت راست و چپ لنز بر روی سنسور فرود می آیند بر یکدیگر منطبق نمی شوند. ولی وقتی که تصویر در فوکوس است، این دو پرتوی نور بر روی یکدیگر منطبق می گردند. با یک محاسبه ی ساده، کامپیوتر دوربین می تواند متوجه شود که برای دست یافتن به فوکوس، باید لنز را به عقب و یا به جلو برد. این فن آوری تقریبا از اواسط دهه ی 1980 که فوکوس خودکار بر روی دوربین های SLR راه یافت استفاده می شد. 

دوربین کانن EOS 70D دوربین SLR سطح متوسطی است که عکاسان enthusiast را نشانه گرفته است و اگر از چشم انداز بیرونی به آن نگاه کنیم بسیار شبیه دوربین EOS 60D است اما به نوعی نسخه ی آپدیت شده ی آن و هر یک از بهترین مشخصات SLR های کانن نظیر سنسور فوکوس خودکار از EOS 7D ، نمایشگر لمسی تمام چرخشی  EOS 700D (Rebel T5i)و Wi-Fi داخلی EOS 6D را از آن خود کرده است. و این یعنی حالا در این نسخه شما دارای یک دوربین ایده آل خواهید بود. اگر به درون دوربین توجه کنیم در قلب آن سنسور Dual Pixel CMOS قرار گرفته که در نوع خود اولین نمونه است.سنسوری که هر پیکسل را به دو فتودیود برای دستیابی به فوکوس خودکار Phase Detection وابسته به سنسور تصویر تقسیم میکند و بدین ترتیب میتوان به فوکوس خودکاری کاملا سریع تر در مود Live View و Movie دست یافت.
فن آوری On Chip Phase Detection در حقیقت به این صورت عمل می کند که نیمی از بعضی پیکسل های سنسور تصویر را اصطلاحا ماسک می کنند. نیمی از بعضی پیکسل ها را می پوشانند تا دیگر این نیمه نور دریافت نکند. بدین ترتیب این ها فقط نوری که از یک سمت لنز می آید را دریافت می نمایند. این کار برای دو گروه پیکسل انجام می شود. گروهی که نیمه ی سمت راست آن ها پوشانده و گروهی که نیمه ی سمت چپ آن ها پوشانده شده است. 

در سنسور این دوربین تقریبا 40.3 میلیون فوتو-دیود وجود دارد و هنگامی که همه آنها مشغول کار باشند، به قول کانن مانند این است که «۲۰ میلیون نفر سعی کنند با دو چشم شان روی چیزی تمرکز کنند». و نتیجه کار فوکوسی به نرمی دوربین های فیلمبرداری و هندی کم خواهد بود. چه شما مشغول عکاسی باشید یا اینکه بخواهید ویدیوهای با کیفیت بالا ضبط کنید.فوتو-دیود بخشی از سنسور است که نور را جمع آوری کرده و آن را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند که حامل اطلاعات عکس هستند. به طور معمول هر فوتو-دیود به طور تکی در فرآیند تبدیل و انتقال اطلاعات دخالت می کند. اما در سیستم جدید DPA کانن هر فوتو-دیود هنگام فوکوس کردن به دو بخش مجزا تبدیل می شود و سیگنال های الکتریکی جداگانه ای حاوی اطلاعات تصویری تولید می کند.
یکی دیگر از خصوصیات این دوربین در پردازنده آن است. در این دوربین از پردازشگر تصویر DIGIC 5 + استفاده شده است. یعنی دقیقا همانی که در دوربین 5D Mark III هم وجود دارد. ایزوی آن نیز تا 25600 قابل افزایش است. این دوربین توانایی عکاسی پیاپی با سرعت فوق العاده ی 7 فریم بر ثانیه را دارد. این بسیار عالیست و کاملا از رقبا و نیز بیشتر DSLR های کانن بیشتر می باشد. نهایتا دوربین های سری 1D و نیز دوربین 7D هستند که عکاسی پیاپی با سرعت بیشتر را ارائه می کنند. با این حال عکاسی پیاپی با این سرعت تنها تا 16 عکس RAW و 65 عکس JPEG قابل ادامه است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به مود عکاسی Silent اشاره کرد. 

هنگامی که فوکوس این دوربین را با نسل قبلی خود (60D) مقایسه می کنید، بهبود شدیدا به چشم می آید. البته بهبودها به همین جا ختم نشده و حساسیت در نور کم هم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است عکاسی در نور کم از دیرباز مورد اهمیت بوده است و این ویژگی در اغلب دوربین های حرفه ای پیش بینی شده است. این دوربین می تواند با ISO100 تا 12800 به عکاسی بپردازد و البته در حالت extended به عدد 25600 هم خواهد رسید.70 دی مجهز به سیستم فوکوس خودکار 19 نقطه ای است و دقیقا همان سیستمی که چهار سال پیش در دوربین 7D  به کار رفته بود و همچنین پردازشگرآن از نوع DIGIC 5+  است و باز همان پردازشگری که در دوربین EOS 5D Mark III اعمال شده بود.
میتوان گفت EOS 70D از لحاظ آرایش کنترل ها نمونه ی تکمیل شده ی EOS 60D است و نحوه ی چینش آن از بسیاری از پیشرفت ها و به روز رسانی های کانن اتخاذ شده است بنابراین این دوربین ارائه دهنده ی ست کاملی از کنترل های خروجی جهت اعمال عملکردهای کلیدی است و کنترل های نمایشگر نیز عملکرد های دیگر را نیز پوشش میدهند.علاوه بر این EOS 70D ویژگی AF microadjustment را که در دوربین های EOS   50D و 60Dناپدید بود را دوباره بدست آورده است. با خیال راحت از اینکه به سرعت به کار بر روی این دوربین مسلط خواهید شد می توانید وارد حرفه عکاسی شوید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS 70D دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 70D به همراه لنز 18-135 میلی متر Canon EOS 70D DSLR Camera With 35-18mm IS STM LENS IS STM  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
139X104X79 میلی متر
وزن
755 گرم
ضد آب
نیست
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
APS-C (22.5 x 15 mm)
دقت حسگر
20.9 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
20.2 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
1:1, 4:3, 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG, RAW
پردازشگر
DIGIC 5+
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فاصله کانونی
18-135 میلی متر
محدوده دیافراگم
3.5-5.6
بزرگ‌نمایی اپتیکال
7.5 برابر
حالت ماکرو
ندارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
45 سانتی متر
توضیحات لرزشگیر
اپتیکال
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
H.264
توضیحات فیلم
1920x1080 (29.97 , 25 , 23.976 fps) , 12080x720 (9.94, 50 fps), 640 x480 (59.94 , 50 fps ))
ضبط صدا
Stereo
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
30 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
25600
ایزو
Auto, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800 (25600 with boost)
عکاسی پیاپی
7 فریم بر ثانیه
فلاش
بالاجهنده با برد 12 متر
تکنولوژی تشخیص چهره
ندارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
LCD چرخنده
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1,040,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
منشور پنج وجهی با توانایی پوشش 98 درصد میدان دید
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD /SDHC/SDXC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
دارد
نوع تکنولوژی بی سیم
Wi-Fi
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
LP-E6
سایر مشخصات و قابلیت ها
باتری لیتیومی، شارژر، کابل USB ، سی دی و دفترچه، بند گردنی، درپوش دهانه لنز و لاستیک دور چشمی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم