برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم ایکس پی 150 Fujifilm FinePix XP150 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم ایکس پی 150 Fujifilm FinePix XP150 Digital Camera کد 10249 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm FinePix XP150 Digital Camera FinePix XP150 دوربینی است که درست مثل یک آچار فرانسه در اختیار ماجراجویان قرار می گیرد. این دوربین مجهز به قطب‌نمای الکترونیکی با قابلیت ردیابی (With Electronic Compass and Tracking)Rugged Design For The Great Outdoors و ضد آب و ضد ضربه به عنوان یک دوربین مقاوم  کامپکت شناخته می شود. اقلام همراه دوربین: باتری لیتیومی. شارژر باتری. کابل USB. بند دور دست. دفترچه راهنما. سی‌دی نرم‌افزاری همراه دوربین می باشند.
سری Fujifilm FinePix XP150 را می توان یکی از جدید ترین و حرفه ای ترین دستگاه های شرکت فوجی فیلم نام برد که از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار است و شما می توانید تمامی لحظات خاطره انگیر خود را به ثبت برسانید و از دیدن عکس های ثبت شده خود لذت ببرید. اگر یکی از این سری را خریداری کرده اید بدانید که شما دارای یکی از خاص ترین دوربین های بازار هستید. از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به کیفیت عمومی عکس و فیلم، کیفیت ساخت بسیار بالا، ارگونومی استاندارد، امکانات و قابلیت های فراوان، ارزش بالا در برابر قیمت بسیار مناسب، قیمت عالی، بزرگنمایی استاندارد، صفحه نمایش با کیفیت اشاره کرد. 

خب با توجه به اینکه شما اهل سفر هستید و به نقاط مختلف دائم در گشت و گذار می باشید، قصد معرفی یکی دیگر از دوربین های سری ضدآب،ضد ضربه ، ضد سرما و ضد نفوذ ذرات ریز به نام XP150 فوجی فیلم را داریم. فوجی همزمان از دو دوربین کامپکت ضد آب خود به نام های XP150 و XP100 رو برداری کرد. هر دو مدل از سنسور تصویر CMOS 14 مگاپیکسل و لنز 140-28 میلیمتری بهره مند می باشند. هر دو دوربین تا عمق 100 متری ضد آب، تا افتادن از ارتفاع 2 متری ضد ضربه، تا دمای منفی 10 درجه‌ی سانتیگراد ضد سرما و همچنین در برابر نفوذ ذرات ریزی چون شن و ماسه مقاوم می‌باشند و تنها تفاوت این دو مدل در این است که XP100 فاقد گیرنده ی GPS می باشد اما در عوض دارای قطب نمای الکترونیکی است. یک دوربین عکاسی ورزشکار! که شما را در تمام شرایط همراهی می کند. این دوربین ها مناسب کوهنوردان، ورزشکاران، ماجراجویان و طبیعت گردان ساخته شده است. البته ممکن است شما نه ورزشکار باشید و نه کوهنورد و نه حتی طبیعت گرد حرفه ای! ولی ممکن است از آن دست آدم ها باشید که خوره عکاسی دارید و یک دوربین مقاوم برای خود  نیاز دارید که تحت برخی شرایط اتفاقی خراب نشود.خب این همان چیزی است که نیاز دارید. 


شاید یکی از دلایل جذابیت این دوربین‌ها ارگونومی و طراحی آن‌هاست. XP150 از سنسور تصویر 14.1 مگاپیکسلی CMOS و توانایی ضبط ویدیویی 1080p Full HD بهره می‌برد یک دوربین عکاسی ایده آل که قابلیت فیلمبرداری خوبی هم دارد که رنگ‌های بسیار جذاب نقره‌ای، مشکی، آبی، سبز و نارنجی ساخته شده است.

مدل XP150 دوربینی است که در تمامی شرایط اقلیمی به سهولت می توان از آن استفاده کرد.ظاهر نسبتا نامتقارن آن با گوشه های کاملا گرد و طراحی ارگونومی بهتر و به  دلیل بوجود آوردن چیزی شبیه به دسته در قسمت سمت راست باعث شده تا علاوه بر ظاهر دوست داشتنی، در دست نگه داشتن دوربین نیز بیش از پیش ساده شود. به خصوص اینکه دستگیره آن از فلز ساخته شده و پوششی کاملا لاستیکی همه‌ی دوربین را در بر گرفته و به نظر می‌رسد که XP150 تا به این تاریخ محکم ترین دوربین این سری باشد. فوجی فیلم نقشه هایی برای هر یک از دسته های مشتریان خود دارد که همه را حیرت زده می کند.
با این دوربین هرگز کم نمی شوید ! اگر به طوری در عکاسی و ماجراجوی های خود غرق می شو ید که ممکن است ساعت ها به این کار بپردازید نگران نباشید. از وجود گیرنده ی داخلی GPS ایکس پی 150 متشکریم چرا که با توجه به حساسیت بالایی که دارد به طور سریع تر وراحت تری موقعیت مکانی شما را تشخیص میدهد و اگر در حال حرکت و عکاسی می باشید XP150 موقعیت شما را ردیابی خواهد کرد و آن روی نمایشگر نشان می دهد.بعلاوه می‌تواند راهی که طی کرده اید و مکان شما را بر روی نقشه‌ای که بر روی نمایشگر آن نمایش داده می‌شود نشان دهد.عملکرد GPS تا به  این جا ختم نخواهد شد و با قطب نمای الکترونیکی آنکاربران می توانند جهتی که می خواهند عکسبرداری کنند را معلوم کنند.

       1 : عایق ضد ضربه   2 : قفل دوگانه     3 : نور ال ای دی     4 : پوشش لنز دافع آب     5 : گریپ لاستیکی ضد لغزش

این دوربین توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 1080p Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد که عالی است. فیلم‌ها در فرمت‌های Motion Jpeg و H.264 ضبط می‌شوند؛ و به راحتی قابلیت انتقال دارند. همچنین با استفاده از پورت mini HDMI می‌توانید دوربین را به تلوزیون‌های دیجیتال خانگی متصل کنید. انرژی این دوربین از باتری لیتیوم‌یونی شارژی NP-50A تامین می‌شود که در هر بار شارژ کامل توانایی پشتیبانی برای گرفتن 300 عکس را دارد. در قسمت سمت راست دوربین قفل نسبتا بزرگی وجود دارد که باتری زیر آن قرار می‌گیرد و باعث می‌شود حتی هنگام برخورد دوربین به زمین هم باز نشود. فوجی فیلم  FinePix XP150  را دست کم نگیرید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی FinePix XP150 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm FinePix XP150 Digital Camera FinePix XP150 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
مقاوم (ضد آب،ضد ضربه)
ابعاد
102.7 × 71.3 × 27.4 میلی متر
وزن
بدون باتری و کارت حافظه 185 گرم و با باتری و کارت حافظه 205 گرم
ضد آب
هست
توضیحات قابلیت ضد آب
ضد آب تا عمق 10 متری (Waterproof to 10m)
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ - 4.55 × 6.17 میلی‌متر
دقت حسگر
14.4 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
14.4 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3, 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
JPEG
حداکثر رزولوشن عکس
3072 × 4608 و 3240 × 4320 و 2432 × 4320 و 2304 × 3072 و 1728 × 3072 و 1536 × 2048 و 1080 × 1920
فرمت غیر فشرده Raw
ندارد
لنز
فاصله کانونی
28-140 میلی متر
محدوده دیافراگم
F3.9 تا F4.9
بزرگ‌نمایی اپتیکال
5 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
جبران نوردهی
چندگانه
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
در حالت واید 60 سانتیمتر تا بی‌نهایت و در حالت تله 100 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
6.8 برابر
توضیحات لرزشگیر
لرزشگیر حسگر (CMOS Shift Type)
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
در حالت واید 9 تا 80 سانتیمتر و در حالت تله 40 تا 80 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
H.264, Motion JPEG
توضیحات فیلم
قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD در ابعاد 1080 × 1920 پیکسل و با سرعت‌ 30 فریم بر ثانیه ..
ضبط صدا
ضبط صدا به صورت مونو (Mono)
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
4 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
اتوماتیک و 100 و 200 و 400 و 800 و 1600 و 3200
عکاسی پیاپی
قابلیت عکاسی پی در پی با سرعت 3 فریم بر ثانیه
فلاش
فلاش داخلی با برد 4.1 متر
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
صفحه نمایش رنگی TFT
سایز صفحه نمایش
2.7 اینچ
دقت صفحه نمایش
230,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
ندارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD , SDHC, SD XC
کارت حافظه همراه
ندارد. حافظه داخلی 47 مگابایت دارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
دارد
قطب نما
دارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
باتری یون لیتیومی قابل شارژ مدل NP-50A
سایر مشخصات و قابلیت ها
ضد آب تا عمق 10 متری، مقاوم در برابر ضربه از ارتفاع 2 متری، مهر و موم شده در برابر گرد و غبار و شن و ماسه و قابلیت کار در دماهای پایین‌تر از 10- درجه سانتیگراد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم