برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم ایکس کیو 2 Fujifilm XQ2 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم ایکس کیو 2 Fujifilm XQ2 Digital Camera کد 10248 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm XQ2 Digital Camera XQ2 یک دوربین کامپکت پیشرفته است که دارای امکانات بی نظیری برای کاربران می باشد.  مجهز به یک سنسور تصویر X-Trans CMOS 12 مگا پیکسل از نوع و قطع سنسور 3/2 اینچ همراه با پیکسل‌های تشخیص فاز داخلی (تعبیه‌شده بر روی سنسور تصویر) بوده که  فاقد فیلتر پایین گذر اپتیکال است و یک زوم لنز 4x با دامنه کانونی 25-100mm معادل است و دامنه دیافراگم f/1.8-4.9 همراه با سیستم لرزه‌گیر اپتیکال می باشد. با دوربین عکاسی فوجی فیلم نگران لرزش احتمالی دستتان نباشید. سیستم لرزه‌گیر تعبیه‌شده در لنز این دوربین کامپکت ممتاز و پیشرفته به میزان 3 گام (سرعت شاتر) با تار شدگی تصویر در اثر لرزش دوربین مقابله می‌کند و لنز این دوربین علاوه بر این سیستم دارای یک حلقه کنترل بوده و سیستم Lens Modulation Optimizer یا بهینه‌ساز مدولاسیون لنز را نیز فراهم می‌کند، که این سیستم «تار شدگی (ناشی از) پراش نور» را به‌طور خودکار اصلاح می‌کند
علاوه بر عکس های با کیفیت می توانید فیلمبرداری هم داشته باشید که با دیدن فیلم لذت ببرید. دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm XQ2 فول اچ دی Full HD با رزولوشن 1920x1080 با دو سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند. ضمن آنکه دکمه‌ی مخصوص فیلم‌برداری روی بدنه‌ی دوربین تعبیه‌شده است تا راحتی و سهولت استفاده در فوجی فیلم دیگر ویژگی های بی نظیر این دوربین را تکمیل کند.  همچنین قابلیت فیلم‌برداری Slow Motion 30 یا 80 فریم بر ثانیه با رزولوشن  640x480 و 150 فریم بر ثانیه با رزولوشن 320x240 و 250 فریم بر ثانیه با رزولوشن 320x112 نیز موجود است. کاربر می‌تواند پیش از آغاز فیلم‌برداری و نه در هنگام آن دیاف و شاتر دوربین را دستی تنظیم کند. ضمن آنکه با حالاتی همچون سیاه‌وسفید نیز فیلم بگیرد. به خوبی روشن است که این دوربین عکاسی یک دوربین فیلمبرداری سبک نیز محسوب می شود که در نوع خود فوق العاده است. 

اگر این دوربین را یکی از بهترین های بازار عکاسی ذکر کنیم بیراه نگفته ایم. سری Fujifilm XQ2 را می توان یکی از جدید ترین و حرفه ای ترین دستگاه های شرکت فوجی فیلم نام برد که از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار است و شما می توانید تمامی لحظات خاطره انگیر خود را به ثبت برسانید و بدانید که دارای یکی از خاص ترین دوربین های بازار هستید. از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به کیفیت عمومی عکس و فیلم، کیفیت ساخت بسیار بالا، ارگونومی استاندارد، امکانات و قابلیت های فراوان، ارزش بالا در برابر قیمت بسیار مناسب، قیمت عالی، بزرگنمایی استاندارد، صفحه نمایش با کیفیت اشاره کرد. دوربین عکاسی Fujifilm XQ2 تصاویری باکیفیت عالی تولید می‌کند.
این دوربین در تنظیمات ISO 100 تا ISO 800 تصاویر JPEG کاملاً عاری از نویز تولید می‌کند پس از مناظر و سوژه های خود عکاسی کنید و با به اشتراک گذاشتن آثار خود دیگران را حیرت زده کنید.، داشتن نویز کم و کاهش غلظت بسیارکمی در تنظیم ISO 1600 در تصاویر دیده می‌شود و در تنظیم ISO 3200 با رزولوشن کامل، میزان نویز مشهودتر می‌شود – که عملکرد خیره‌کننده برای یک دوربین با چنین سنسور تصویر کوچک است. حتی تنظیم ISO 6400 کاملاً قابل‌استفاده است. فایل‌های Raw یا خام نیز واقعاً عالی بوده و در بازه ISO 100 – 3200، تمام عکس‌های تولیدشده قابل‌استفاده هستند.
از فواصل دور هم عکاسی کنید بدون اینکه این فاصله را حس کنید!  لنز 25-100 میلیمتری این دوربین با زوم 44 برابری که به سیستم لرزشگیر سه مرحله ای و رینگ کنترل و مدولاسیون نوری مجهز است امکان خوبی را در دوربین ایجاد  می کند تا عکسها در نهایت وضوح و شفافیت ممکن گرفته شوند مثلا یک تصویر بسیار زیبا و شفافا از ماه بگیرید و از سفر به ماه بگویید.! عملکرد ماکرو دوربین دیجیتال فوجی فیلم XQ2 بسیار خوب است، و این امکان را برای شما فراهم می‌کند از فاصله 3 سانتی‌متری از سوژه خود بر روی آن فوکوس کنید بال مگسی را نشانه بروید و یک تصویر جالب ثبت کنید. تصاویر خروجی دوربین در تنظیم وضوح افزایی پیش‌فرض کمی تار هستند و نیاز است که وضوح آنها را در نرم‌افزارهایی از قبیل فتوشاپ افزایش دهید، یا اینکه می‌توانید تنظیمات وضوح افزایی را از داخل دوربین تغییر دهید.

داشتن صفحه نمایش از مزایایی است که برخی دوربین ها از آن بهره مند هستند. صفحه‌نمایش این دوربین 3 اینچ است با دقت 920000 نقطه که 100 درصد محدوده‌ی تصویر را پوشش می‌دهد. این دوربین فاقد چشمی الکترونیک است و محلی نیز برای نصب چشمی خارجی در آن تعبیه نشده است و شاید داشتن صفحه نمایش مناسب دلیلی برای ان فقدان است.  کنار صفحه‌نمایش دوربین دکمه‌ای تعبیه‌شده است به نام Expansion Function (E-Fn) . با فشار این دکمه برخی تنظیمات اضافی دیگر ازجمله صفحه‌ی راهنما و تنظیمات اضافه باز می‌شود که عکاسی پی‌درپی، نقطه فوکوس، حساسیت و تنظیمات فیلم‌برداری دوربین را تنظیم می‌کند. تمام کنترل های مورد نیاز شما برای عکاسی و فیلمبرداری در این بخش تعبیه شده است.
دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm XQ2  دوربین بسیار خوش دستی است که هندلینگ خوبی دارد ارگونومیک بودن طراحی این دوربین برای استفاده راحت و به خاطر سپردن سریع دکمه ها و امکانات از ویژگی های این دوربین است. با در نظر گرفتن وزن باتری و کارت مموری مجموعا دوربین وزن اندکی دارد  و سبک است ضمن آنکه ابعاد آن نیز کوچک و استاندارد است. با وجود آنکه روی بدنه ی جلویی دوربین جای دستگیره ی دست طراحی نشده است با این وجود جنس بدنه ی دوربین به گونه ای است که در دست نمی لغزد و کار با آن ساده و دلپذیر است.
دو عدد سوراخ فلزی کوچک در دو سوی بدنه ی دوربین تعبیه شده که برای انداختن بند دوربین درون آنها هستند تا بدین ترتیب با قرار گرفتن بند دوربین دور گردن امنیت و حس اطمینان بیشتر در کاربر ایجاد گردد هر چند که دوربین آنقدر کوچک هست که در بعضی از جیب ها جا می شود ولی بند گردنی دوربین هم خصوصیتی است که در این امر کمک کننده است . محل اتصال دوربین به سه پایه در جایی از دوربین تعبیه شده که برای تعویض باتری و کارت حافظه ی دوربین نیازی به بازکردن آن از روی سه پایه نباشد.

دوربینی کوچک ولی مقاوم است. جنس بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیوم است. در صفحه جلوی دوربین فوجی فیلم XQ2 هیچ دستگیره‌ای برای نگه‌داشتن دوربین وجود ندارد، و بر روی این دوربین تنها یک نشیمن انگشت شست باروکش لاستیکی در صفحه عقب تعبیه‌شده است؛ اما این دوربین دست‌کم از این ویژگی برخوردار است که سطح بدنه آن آجدار بوده و به محکم گرفتن دوربین در دست کمک می‌کند. شما یک دوربین ایده آل دارید در این مورد شک نکنید! دو روزنه کوچک فلزی در دو سمت این دوربین تعبیه‌شده‌اند که برای بستن بند مچی عرضه‌شده به همراه دوربین استفاده می‌شوند. در کف دوربین نیز یک بوش سه پایه عکاسی خارج از مرکز و دورتر از محفظه مشترک باطری – کارت حافظه دوربین تعبیه‌شده است، درنتیجه هنگامی‌که دوربین بر روی یک سه پایه بسته‌شده باشد، لازم نیست برای تعویض کردن باطری یا کارت حافظه، دوربین را از روی سه پایه بازکنید

برای عکس هایی که گرفتید و ثبت کرده اید هم فکرهایی شده است. عکاسی کنید و با فناوری های ارتباطی گنجانده شده در دوربین به سرعت آن ها را با دیگران و یا دستگاه های دیگر خود به اشتراک بگذارید. مدل دوربین فوجی فیلم Fujifilm XQ2 از نسل جدیدترین دوربین های عکاسی سری X فوجی فیلم است که قابلیت اتصال به WiFi  در آن موجود است. با نصب نرم افزار مخصوص دوربین های فوجی فیلم Fujifilm  بر روی گوش های هوشمند یا تبلت ها می توان به راحتی فایل های فیلم و عکس را از دوربین به گوشی منتقل و ان را در فضای اینترنت به اشتراک گذارد. همچنین می توان از طریق GPSگوش های هوشمند مکان گرفتن عکس را روی آن ضمیمه کرد. نکته قابل توجه این است که از طریق گوشی هوشمند نمی توان دوربین را کنترل کرد فقط می توان داده ها را منتقل نمود . از طریق این نرم افزار همچنین می توان عکس ها و فیلم ها را به کامپیوتر خانگی نیز منتقل نمود و یا مستقیما از طریق دستگاههای چاپ عکس چاپ کرد. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی XQ2 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm XQ2 Digital Camera XQ2 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم