برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم جی زر 250 Fujifilm FinePix JZ250 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم جی زر 250 Fujifilm FinePix JZ250 Digital Camera کد 10245 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm FinePix JZ250 Digital Camera FinePix JZ250 یک دوربین کوچک و خوش فرم است و با قیمت خوب و ویژگی های مناسبی که دارد هواداران بسیاری را از آن خود کرده است.  پس اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که کیفیت مناسب را در کنار قیمت خوب می خواهید همین دورین پیشنهاد می شود. شرکت فوجی با ارائه دوربین JZ250 خود بار دیگر نشان داد که علاوه بر توانایی ساخت دوربین‌های بالا رده و کامپکت سطح پیشرفته در ساخت دوربین‌های کامپکت ارزان‌قیمت نیز تبحر دارد.
کوچک و جمع و جور است ولی عکس های با کیفیتی را ثبت می کند. از موارد فنی بیشتر می گوییم و آن این است که حسگر JZ250 از نوع CCD در ابعاد  1/2.3 اینچ با دقت 16 مگاپیکسل می باشد. نسبت ابعاد عکس آن 4:3, 3:2, 16:9 و با فرمت (JPEG (Exif Ver 2.3 است. حداکثر سرعت شاتر این دوربین 1/2000 ثانیه و حداقل سرعت شاتر آن 8 ثانیه است. حساسیت این دوربین از 100 شروع می‌شود و تا 3200 متغیر است (3200 فقط در سایز S).

 می بینید که دوربین فوجی فیلم از تنوع رنگی خوبی برخوردار است شما با سلیقه خود دوریین دلخواهتان را انتخاب کنید و از عکاسی با آن لذت ببرید. از دیگر امکانات این دوربین می‌توان به زمان‌سنج خودکار 2 یا 10 ثانیه، عکاسی پی‌درپی با سرعت 0.7 فریم بر ثانیه حداکثر 3 عکس و تکنولوژی تشخیص چهره اشاره کرد. فلاش این دوربین از نوع  داخلی با برد 3 متر است که در مکان‌های تاریک نور خوبی به تصاویر می‌دهد و این یعنی شما همیشه و در همه جا امکان عکاسی دارید و آن هم عکاسی با کیفیت !
حالات مختلفی را می توانید برای عکاسی انتخاب کنید یک حالت جالب حالت خودکار است. مود Auto بدو شک این مود آسان ترین مودی است که میتواند روی دوربین وجود داشته باشد . ممکن است خیلی به تنظیمات دوربین علاقه ای نداشته باشید. و با گذاشن دوربین تان در این حالت دوربین تان را تبدیل به یک دوربین تمام خودکار خواهید کرد که با توج به شرایط نوری ، صحنه و دیگر پارامترهای عکاسی بهترین تنظیمات را جهت بهترین عکاسی ترتیب خواهید داد.فوجی این مود را برای عکاسان آماتور در نظر گرفته و بهتر است که همیشه تنظیمات دوربینتان در این حالت باشد. پس اگر شما هنوز به طور حرفه ای وارد دنیای عکاسی نشده اید نگران نباشید این دوربین در تمام لحظات همراه شماست و کمک تان خواهد کرد. 

دوربین کوچک شما استحکام بالایی هم دارد. این دوربین با بدنه فلزی یکی از بهرتین های فوجی فیلم است که بدون باتری و کارت حافظه 118 گرم و با باتری و کارت حافظه 135 گرم وزن دارد و در ابعاد 100.3 × 56 × 24 میلی‌متر است. با روشن شدن دوربین لنز آن به سمت بیرون باز می‌شود. وقتی از روبرو دوربین را ببینید، فلاش درست بالای لنز در سمت چپ دوربین قرارگرفته است. ساختار دکمه ها و بخش های مختلف دوربین خیلی حساب شده و با فکر قرار گرفته اند. صفحه‌نمایش در پشت دوربین است و در کنار آن دکمه رکورد و دکمه‌های منو و تنظیمات قرارگرفته است. در بالای دوربین دکمه خاموش و روشن و دکمه شاتر قرارگرفته است. در زیر دوربین درگاه USB قرار دارد. در کنار بدنه سمت راست دو شکاف کوچک قرار دارد که برای نصب بند دستی یا بند گردنی است.
JZ250 به‌غیراز عکاسی خوب فیلم‌های خوبی هم می‌گیرد. فیلمبرداری با دوربین فوجی فیلم باکیفیت HD با حداکثر سرعت 30  فریم بر ثانیه است و با فرمت (AVI (Motion JPEG فیلم‌برداری می‌کند. این دوربین صدا را به‌صورت مونو ثبت می‌کند.

قابلیت فیلم‌برداری باکیفیت HD در ابعاد 720 × 1280 پیکسل و با سرعت 30 فریم بر ثانیه
قابلیت فیلم‌برداری باکیفیت VGA در ابعاد 480 × 640 پیکسل و با سرعت 30 فریم بر ثانیه
قابلیت فیلم‌برداری باکیفیت QVGA در ابعاد 240 × 320 پیکسل و با سرعت 300 فریم بر ثانیه

اگر با فوجی فیلم کمی آشنا باشید قطعا بازار بزرگ این برند معروف دوربین عکاسی را می شناسید. همانطور که میدانید فوجی فیلم از پرکارترین تولیدکنندگان دوربین های عکاسی است. این شرکت اخیرا نیز دوربین دیگیری برای علاقه مندان عکاسی عرضه کرده است. Fujifilm FinePix JZ250 از بدنه ای بسیار شیک و کوچک بهره مندند و در 6 رنگ متفاوت مشکی ، سفید ، صورتی ، قرمز و آبی و بنفش به بازار عرضه شده است.  بی شک فوجی با تولید این دوربین ها کاملا کاربری خانگی را هدف گرفته چراکه استفاده از آنها بسیار آسان است و دوربینی ایده ال برای تمامی اعضای خانواده است و البته با تنوع رنگی که دارد میتوانید بسته به سلیقه تان رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. پس لازم نیست خود را درگیر پیچیدگی های دوربین های گرانقیمتی کنید که نمی توانید تمام کارایی آن را مورد استفاده قرار دهید. فوجی فیلم همه آنچه را که شما نیاز دارید را سنجیده و در اختیار شما قرار داده و به راحتی قابل استفاده کرده است.

اگر دوست دارید بعد از عکاسی عکس های گرفته شده خود را ببینید این کار با صفحه نمایش این دوربین شدنی است. صفحه این دوربین رنگی از نوع TFT در سایز 3 اینچ است که  به‌عنوان تصویریاب هم میشه  از آن استفاده کردو عکس‌هایی که با آن گرفتید میتوانید ببینیددقت این صفحه‌نمایش نقطه و دارای تصویر زنده Live View است.
JZ250 دارای خروجی USB، خروجی تلویزیون و PictBridgee است.وبه امکانات دیگرمی‌توان به میکروفون داخلی و اسپیکر داخلی اشاره کرد. عکس‌ها و فیلم‌های گرفته‌شده با این دوربین بر روی کارت حافظه‌ی SD , SDHC, SD XC ثبت می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از مود های مختلف عکس‌ها و فیلم‌های متنوع  بگیرید. این دوربین از باتری یون لیتیومی قابل شارژ مدل NP-45A تغذیه می‌کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی FinePix JZ250 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm FinePix JZ250 Digital Camera FinePix JZ250 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
کامپکت
ابعاد
100.3 × 56 × 24 میلی متر
وزن
بدون باتری و کارت حافظه 118 گرم و با باتری و کارت حافظه 135 گرم
ضد آب
نیست
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CCD
ابعاد حسگر
1/2.3 اینچ - 4.55 × 6.17 میلی‌متر
دقت حسگر
16 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر
16 مگاپیکسل
نسبت ابعاد عکس
4:3, 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس
(JPEG (Exif Ver 2.3
حداکثر رزولوشن عکس
3456 × 4608 و 3072 × 4608 و 2592 × 4608 و 2448 × 3264 و 1728 × 3072 و 1728 × 2304 و 1080 × 1920
لنز
فاصله کانونی
25-200 میلی متر
محدوده دیافراگم
F2.9 تا F5.9
بزرگ‌نمایی اپتیکال
8 برابر
حالت ماکرو
دارد
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
ندارد
سایر توضیحات فوکوس
نوع فوکوس : TTL contrast AF - مودهای فوکوس : (Single AF / Continuous AF (SR AUTO
جبران نوردهی
256 ناحیه‌ای TLT
زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری
ندارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال
در حالت واید 30 سانتیمتر و در حالت تله 90 سانتی متر
بزرگ‌نمایی دیجیتال
7.2 برابر
توضیحات لرزشگیر
لرزشگیر تصویر لنز (Image stabilizer: Lens Shift Type)
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو
در حالت واید 5 سانتیمتر و در حالت تله 80 سانتی متر
لرزشگیر تصویر
دارد
فیلم
رزولوشن فیلم
HD
حداکثر سرعت فیلم
30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
(AVI (Motion JPEG
توضیحات فیلم
قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت HD در ابعاد 720 × 1280 پیکسل و با سرعت‌ 30 فریم بر ثانیه ..
ضبط صدا
ضبط صدا به صورت مونو (Mono)
فیلمبرداری سه بعدی
ندارد
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر
8 ثانیه
زمانسنج خودکار
2 یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت
100
حداکثر حساسیت
3200
ایزو
اتوماتیک 100 و 200 و 400 و 800 و 1600 و (3200 فقط در سایز S)
عکاسی پیاپی
قابلیت عکاسی پی در پی با سرعت 0.7 فریم بر ثانیه حداکثر 3 عکس
فلاش
فلاش داخلی با برد 3 متر
تکنولوژی تشخیص چهره
دارد
تکنولوژی تشخیص لبخند
ندارد
عکاسی سه بعدی
ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
رنگی از نوع TFT
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
230,000 نقطه
صفحه نمایش جلو
ندارد
چشمی
ندارد
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
ندارد
خروجی USB
دارد
خروجی تلویزیون
دارد
PictBridge
دارد
سایر مشخصات
قابلیت هوشمند
ندارد
نوع کارت حافظه
SD , SDHC, SD XC
کارت حافظه همراه
ندارد
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
ندارد
قطب نما
ندارد
تکنولوژی بی سیم
ندارد
نوع باتری
یون لیتیوم استاندارد
مشخصات باتری
باتری یون لیتیومی قابل شارژ مدل NP-45A
سایر مشخصات و قابلیت ها
باتری لیتیومی .شارژر باتری کابل USB بند دور دست دفترچه راهنما سی‌دی نرم‌افزاری همراه دوربین
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم