برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مینی 25 Fujifilm Instax mini 25 Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مینی 25 Fujifilm Instax mini 25 Digital Camera کد 10225 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax mini 25 Digital Camera  Instax mini 25 یکی از دوربین های چاپ سریع یا همان پولاروید قدیم است. دوربین فوجی فیلم را بردارید و به یک سفر علمی هیجان انگیز بروید، سوژه هایی را که می بینید زا دست ندهید و به سرعت لحظات خود را ثبت کنید. به سرعت عکس گرفته شده از شکاف کنار دوربین بیرونمی آید. این عکس بر روی فیلم هایی چاپ می شود که درون کارتریج مخصوص دوربین است. پس از گرفته شدن عکس، همان فیلم است که از شیار کناری بیرون می آید و پس از چند دقیقه قرار گرفتن در معرض نور، کم کم عکس ظاهر می شود.
بعید است این دوربین را امتحان کنید و بتوانید آن را کنار بگذارید، به سرعت به دوربین مورد علاقه شما تبدیل می شود. این دوربین کامپکت به سادگی معروف است و شما به سرعت به آن مسلط خواهید شد. دوربین چاپ فوری فوجی فیلم دو کلید شاتر دارد که عکاسی در هر دو حالت عمودی و افقی را راحت می‌کند. طراحی یکپارچه و عملکرد آسان، این دوربین را به گزینه‌ای ایده‌آل - برای مهمانی‌ها، پروژه‌های هنری و یا هر مکانی که به عکس‌های فوری نیاز دارید – تبدیل کرده است.

از کیفیت عکس های گرفته شده که بخواهیم بگوییم، این عکس ها حالتی زنده دارند و در حدود اندازه یک کارت اعتباری هستند. برای مشاهده اینکه چه تعداد فیلم باقی مانده است و اینکه اکنون چه حالتی برای گرفتن عکس تنظیم شده است یک صفحه نمایش  LCD در آن تعبیه‌شده است . فلاش الکترونیکی خودکار این دوربین، باعث می‌شود که حتی در نور کم نیز عکس‌های عالی بگیرید. با فوجی Instax Mini 25، به‌آسانی عکس‌های گرفته‌شده را به اشتراک بگذارید. همچنین این دوربین شامل آینه و لنز کلوز‌آپ است که برای عکاسی سلف-پرتره کاربرد بسیاری دارد.
جنس بدنه این دوربین از پلاستیک مقاوم است. وزن آن 275 گرم و در ابعاد 112x121x50.5 میلی متر است. Instax mini 25 در رنگ های شاد و متنوع تولید شده است. یکی از ویژگی هایی که یک دوربین را جذاب می کند استفاده راحت از آن است. دوربین فوجی فیلم با بدنه ای ارگونومیک و سبک وزن لذت عکاسی را برای شما چند برابر می کند. در این دوربین دو دکمه شاتر برای چاپ عمودی و افقی تعبیه شده است. همچنین صفحه نمایش LCD در بدنه‌ی دوربین تعبیه شده است که تعداد عکس‌های باقی‌مانده و حالت فلاش را نشان می‌دهد.

عکس ها در سایز 4×6 سانتی متر هستند. این مدل تا 10 فیلم را در خود نگه می دارد. پس حواستان باشد در صورتی که قرار است به یک گردش بروید و دوست دارید تعداد بالایی عکس بگیرید حتما به تعداد کافی فیلم با خود به همراه داشته باشید. تعدا فیلم هایی که می توانید به همراه داشته باشید درست مثال میزان ظرفیت کارت حافظه در دوربین های دیجیتالی است. برای وارد کردن فیلم فقط کافی است پوشش پشتی دوربین را باز کرده و فیلم را جایگداری کنید.  این دوربین که مانند سایر دوربین‌های این سری دارای قابلیت چاپ عکس رنگی به صورت فوری بوده و البته دارای امکان یادداشت پیغام در زیر تصاویر چاپ شده نیز است. فیلم Instax Mini برای این دوربین مناسب است. وقتی که دوربین را روشن می‌کنید لنز دوربین به بیرون می‌آید.  لنز این دوربین با فاصله کانونی 60 میلیمتر و قابلیت فوکوس از 50 سانتیمتر تا بی نهایت را دارد. این دوربین فقط دارای فوکوس اتوماتیک است. حداکثرسرعت شاتر این دوربین 1/400 و حداقل سرعت شاتر آن 1/3 ثانیه است. 

مانند تمامی دوربین‌های عکس فوری، Instax mini 25 برای جشن‌ها و میهمانی‌های شما ایده‌آل است. عکس‌ها هیچ‌وقت مانند عکس‌های دوربین دیجیتال به کار رفته در گوشی‌های همراه هوشمند نخواهند بود اما این عکس‌ها حال و هوای خاصی داشته و احساسات زیادی را در خود ضبط می‌کنند و همچنین می‌توانید عکس‌ها را به صورت چاپ شده در دستان خود بگیرید. Instax mini 255 زرق و برق زیادی را به همراه ندارد. شما دکمه را فشار می‌دهید و دوربین برای‌تان عکس می‌گیرد. این دوربین مانند نسخه‌ی واقعی اینستاگرام است. اما به راستی چرا اینستاگرام به این درجه از محبوبیت رسید؟ در ابتدای کار تصاویر با وضوح کم و فیلترهای متنوع آن را در بین دوستداران شبکه‌های اجتماعی محبوب ساخت.  Instax mini 25 همه‌ی آن جذابیت‌ها را بازگردانده است. دیگر ویژگی‌ دوربین‌های فوری این است که عکس‌های گرفته شده را به جای اینکه در شبکه‌های اجتماعی قرار دهید به دوستان و آشنایان و یا عزیزانتان می‌توانید هدیه دهید  ویژگی های کلیدی این دوربین محبوب را می توان به صورت تیتر وار به شکل زیر بیان کرد:
- چاپ عکس‌ در اندازه یک کارت اعتباری
- نمایشگر تعداد فیلم باقی‌مانده و حالت عکاسی
- دارای آینه برای عکاسی سلف-پرتره
- شامل لنز کلوز‌آپ برای نزدیک شدن بیشتر به سوژه (35 سانتی‌متر)
- فلاش الکترونیکی خودکار
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Instax mini 25 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax mini 25 Digital Camera  Instax mini 25 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم