برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم اینستکس مینی 50 اس Fujifilm Instax mini 50S Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم اینستکس مینی 50 اس Fujifilm Instax mini 50S Digital Camera کد 10224 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax mini 50S Digital Camera Instax mini 50S محصول شرکت فوجی است .این دوربین هم یک نوع از دوربین های چاپ سریع این شرکت است. طراحی این دوربین شبیه به دوربین های آنالوگ قدیمی است. بدنه این دوربین از پلاستیک مقاوم و به رنگ سفید و مشکی براق است. وزن این دوربین 275 گرم و در ابعاد 112x96.5x49.5 میلی متر است.  این دوربین سبک به شما این اجازه را می دهد، بدون این که خسته شوید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، حتی می توانید به راحتی با یک دست عکاسی کنید. این دوربین به خاطر اندازه کوچک و جمع و جور به راحتی در کیف و کوله جا می شود.
این دربین با توجه به اینکه امکان چاپ فوری عکس رنگی دارد به علاوه می توانید در قسمت پاین عکس یادداشتی بنویسید. با زمانسنج داخلی و امکان ثبت دو عکس همزمان با یک بار فشردن کلید شاتر و بسیاری از امکانات دیگری که در این دوربین می تونید پیدا کنید. فوجی فیلم سری Instax فلاش خودکار این دوربین، امکان عکاسی در نورکم را فراهم می‌کند و در حالت عکاسی با فلاش، سرعت شاتر را به صورت خودکار تنظیم می‌کند. لنز دوربین 60 میلی‌‌متری با دو عنصر اپتیکی و از نوع Fujinon با دیافراگم f/12.7 بوده ودارای امکان فوکوس از 30 سانتی‌متری تا بی‌نهایت را است. چشمی یا Viewfinder دوربین دارای بزرگ‌نمایی 0.37x است.

عکس ها در سایز 4×6 سانتی متر هستند. این دوربین که مانند سایر دوربین‌های این سری دارای قابلیت چاپ عکس رنگی به صورت فوری بوده و البته دارای امکان یادداشت پیغام در زیر تصاویر چاپ شده نیز است. فیلم Instax Mini برای این دوربین مناسب است. این فیلم ها را کی توانید به صورت جداکانه تهیه کنید. هر چند که با وجود دوربین های دویجیتالی قدرتمند با ویژگی های بسیاری که در اختیار کاربران و حرفه ای های عکاسی قرار گرفته شاید تولید سری دوربین ها یچاپ سریع خیلی جالب نباشد ولی این دوربین های ظهور فوری بازهم به حیات خود ادامه می دهند و کاربران خاص خود را دارند. 

هر چند سازنده اصلی و مبتکر این دوربین‌ها یعنی پلاروید نیز چندیست که به ساخت گونه دیجیتالی این دوربین‌ها روی آورده است و به نظر می‌آید در این میدان نیز پیروزی از آن فناوری‌های دیجیتالی باشد، دوربین‌های سری Instax فوجی فیلم با توجه به قیمت مناسب و فراوانی در نوع و فیلم‌های مصرفی از فروش قابل قبولی بهره برده‌اند. لذت عکاسی با دوربینی که نتیجه کار را در محل و همان لحظه برایتان چاپ می‌کند به قدریست که تقریبا اکثر کسانی که با آن آشنا می‌شوند حداقل در ذهن خود عکاسی با این دوربین را تصور می‌کنید و با توجه به قیمت مناسب آن نیز بسیاری به خرید این دوربین‌ها اقدام می‌کنید. برای عده‌ای نیز حس نوستالژیک دوربین‌های قدیمی که از همین فناوری ظهور فوری استفاده می‌کرده‌اند باعث می‌شود که نتوانند در مقابل خرید آن مقاومت کنند

محل باتری در این دوربین درست در پشت دوربین قرار دارد در پشت دوربین محلی نیز برای تنظیمات دیگر دوربین تعبیه شده است. دوربین  Instax mini 50Sاز دو عدد باتری CR2 تغذیه می کند. این نوع از باتری جمع و جور تر، سبک تر و قوی تر از باتری های AA استاندارد است.لنز دوربین 60 میلی‌‌متری با دو عنصر اپتیکی و از نوع Fujinon با دیافراگم f/12.7 بوده ودارای امکان فوکوس از 30 سانتی‌متری تا بی‌نهایت را است.این دوربین را می‌توانید بر روی سه‌پایه نیز نصب کنید. انرژی دوربین توسط دو باتری CR2/DL CR2 تامین شده و 30 فیلم عکاسی را در خود جای می‌دهد. اندازه تصاویر این دوربین 46 × 62 میلی‌متر است

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی Instax mini 50S دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم Fujifilm Instax mini 50S Digital Camera Instax mini 50S را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
چاپ سریع
ابعاد
112x96.5x49.5 میلی متر
وزن
275 گرم
ضد آب
نیست
لنز
فاصله کانونی
60 میلی متر
فوکوس خودکار
دارد
صفحه نمایش
چشمی
دارد
سایر مشخصات
مشخصات باتری
دو عدد CR2
سایر مشخصات و قابلیت ها
-توانایی چاپ آنی عکس ها با استفاده از فناوری مخصوص- فیلم مصرفی فوجی فیلم Instax mini
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم